Přejít na obsah

brzdy zadní kolo


tomba

Doporučené příspěvky

Dobrý den,potřeboval bych poradit ze zadním kolem na octavii 2.Mám problém že je disk(plecháč)

stále horký.Vyměnil jsem gumičky na válečku,brzdovou hadičku ale stále to nepomohlo.

Také jsme se podívali na ruční brzdu,byla ok.Tak už nevím?Mám s tím strach jezdit..

Dík za radu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 10 měsíců později...

Zdravím, využiju zde již založeného tématu.

V březnu (asi 5000km zpět) jsem měnil brzdy (kotouče, destičky, zadní i přední, vše od ATE). Teď jsem si všiml, že pravý zadní kotouč vypadá nějak podezřele. Ostatní kotouče vypadají normálně, skoro zrcadlově, na tomto pravém zadním se objevili menší soustředné rýhy a trochu se jinak zbarvil, ztmavnul. Po jízdě se toto PZ kolo možná v porovnání s levým kolem o trochu více hřeje, ale není to nic markantního.

Přikládám fotky pravého (první foto) i levého kotouče pro porovnání. Snad to bude zřetelné.

Občas docházelo k tomu, že po použití ruční brzdy, případném delším stání na brzdě kolo (mám podezření na toto PZ) po následném rozjezdu trochu písklo, ale jen někdy a pouze ten první rozjezd.

V pondělí se chystáme na dovolenou do Alp, auto budeme hodně využívat, brzdy v horách budou potřeba. Mám to nějak řešit ještě před odjezdem?
Při jízdě a brzdění nic nepíská, neklepe, kolo se nijak moc nehřeje, všechno v pohodě.
Nerad bych ale na dovolený něco s tím řešil.

Zkoušel jsem párkrát za jízdy na chvilku zatáhnout ručku na první zub, což většinou pomáhalo povrchové oreznutí zadních kotoučů, moc se tento pravý po tom nezlepšil.

díky za rady :)41cfe0ec04b45fcefc9e2baca5c5cc1b.jpg1b5cf6b428b6e7456f11e105d50fb680.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém na Yetim, nové kotouče a destičky, při jízdě se oba kotouče mírně hřejí na rozdíl od předních.

Vše nové, rozebral jsem při výměně vše, promazal, zkontroloval, matici lan ručky povolil, ale stejně se hřejí. Nevím kde

hledat chybu. Chtělo by to radu zkušenějších.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoduše. Když ujedeš, příklad, 5 km bez prudkého brzdění, zastavíš, šáhneš na kotouč, měl by být,  v uvozovkách, studený nebo vlažný. Pokud je horký, je něco v nepodářku. Špatné nastavení lanovodů ručky nebo  nevrací se pístek. Jednou jsem jsem měnil bráchovi zadní třmen ( pravý zadní),  protože při výměněn kotoučů, desek , přestože vše vypdalo v pořádku, přehříval, ale až po ujetí  100 km. Myslím, že se již nevracel mechanismus ručky , který je ve třmenu, ale až po delším zatažýení ručky , třeba přes noc.  Pomohla pouze výměna třmenu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...