Říjen 1, 20177 r Tak jsem podpořil vývojáře,co konkrétně tyto hodnoty znamenají?Hlavně co je ok a co ne.
Říjen 1, 20177 r Význam hodnot je docela dobře popsaný u nápovědy aplikace. OK se zdá být všechno. Směrodatná hodnota je, že životnost filtru je vyčerpána zhruba na 83%. Což je vzhledem k nájezdu normální. Více uvidíte až při regeneraci.
Říjen 2, 20177 r Soot Mass Calc./Measured - množství sazí vypočtené/měřené Regen. Duration - doba trvání aktivní regenerace (pokud probíhá) Distance/Time Since Last Regen. - vzdálenost/čas od ukončení poslední aktivní regenerace Oil Ash - množství olejového popela (prakticky životnost DPF) Low Press. EGR Closing - na kolik % je uzavřen EGR ventil DPF Input/Output Gas Temp. - teplota spalin na vstupu/výstupu DPF Post Injection 1/2/3 - množství paliva v 1./2./3. dodatečném vstřiku (pokud probíhá) Pavel 5: Ten jeden dodatečný vstřik bych přičítal studenému motoru a snaze ECU o rychlejší zahřátí eko hejblátek ve výfuku. Měřené a vypočtené množství sazí se může trochu lišit. Kdyby byl rozdíl velký, něco je špatně a auto nejspíš vyhodí chybu, ale to není tvůj případ. Jak píše Clerfayt, všechno vypadá být ok a podle zaplnění filtru popílkem vypadá být motor vzhledem k nájezdu v dobré kondici. lojzik76: Předpokládám, že vypočtené (calculated) množství sazí počítá ECU z hmotnosti vstřikovaného paliva, teploty a zátěže motoru atd. - je to teoretická hondota, jak moc by měl motor kouřit. Změřené (measured) množství sazí se hádám počítá se změny diferenčního tlaku DPF - je to praktické ověření, že teorie nelže. Ve starší cracknuté verzi se zřejmě zobrazují měřené saze jako rozdíl od vypočtených (tudíž mohou být i záporné), zatímco u novější verze aplikace (viz Pavel 5) jako absolutní hodnota.
Říjen 2, 20177 r Mám nejnovější verzy VAG DPF a Measured Mass mi jde po aktivní regeneraci mírně do mínusu. Na závadu to ale není.
Říjen 2, 20177 r Možná o toleranci těch čidel. Kdo ví? Konec konců kvůli tmou že se moc na talk. Rozdíl nedá spolehnout, ŘJ vyhodnocuje a zpracovává hodnotu zanesení vypočítanou....
Říjen 3, 20177 r @Clerfayt - díky za info. jinak measured mi jde do záporu i na legální plné verzi. co jsem vypozoroval, tak ta "field" regenerace (dle helpu, jak je to česky?) se pouští třeba už mezi 60 až 70 % zaplnění a vypne se při dosažení 20 až 30 % a nejde na nulu. Je to normální? Dá se z těch provozních hodnot vyčíst, že s filtrem není něco v pořádku a nefunguje jak má (kdyby s nim předchozí majitel něco provedl apod)?
Říjen 3, 20177 r V 3.7.2017 na 12:01, sk0d@ napsal: POZOR, do verzie 2.17.6 aplikacia ukazuje v litroch, az od verzie 2.18.6 to ukazuje v gramoch Citujem z google play: What's New 2.18.6 - moved CFGB engine to new gropup 11 to have oil ash in grams (higher precision) 2.17.6 - fixed infinte loop on connecting for engine group 10 2.16.6 - added engines CLAB, DFLA, DCXA, CFCA tested by users
Říjen 3, 20177 r 2.17.6 mi ukazuje Soot Mass i Oil Ash v gramech. Motor CAYC. Jak chápu ten changelog, popsaná změna 2.8.16 se vztahuje právě a pouze na motor CFGB. Což podporuje mou včerejší tezi, že způsob zobrazování nezávisí jenom na verzi aplikace, ale také na verzi motoru.
Říjen 23, 20177 r čaute, jen takový asi stupidní dotaz :/ Se zapojeným adaptérem můžu normálně jezdit ? resp. ,,za jízdy,, si v aplikaci kontrolovat hodnoty? Upraveno Říjen 23, 20177 r od Erik666
Říjen 24, 20177 r Autor Priatelia, nemam teraz po ruke ziadnu naftu, viete otestovat ci funguje tato nova cracknuta verzia 2.20.7? https://uloz.to/!AdhrFg4KjuyJ/9wer63atrd6sart16rtw-zip
Říjen 26, 20177 r Funguje. Mimo menších fontů jsem ale zatím žádný rozdíl ve funkčnosti nezaznamenal a starší verze s většími fonty se mi líbí víc. Zatím dám novější verzi šanci, uvidíme. Vlevo 2.17.6P, vpravo 2.20.7. Upraveno Říjen 26, 20177 r od JayBee1
Říjen 29, 20177 r Mám nějaké nové poznatky k 2.20.7 - v sobotu se mi spustila aktivní regenerace, tam vypadalo všechno normálně, ale když skončila aktivní fáze, ikonka víc zčervenala a byla takhle výrazná celou dobu do ochladnutí DPF, kdy zase normálně zešedla. U 2.17.6P byla ikona pořád stejná, jenom zmizel symbol hodin a DPF. Jinak u 2.17.6P se mi stávalo, že přestala komunikovat s adaptérem a musel jsem restartovat telefon. 2.20.7 to ještě neudělala (ťuk, ťuk), tak uvidíme. Upraveno Říjen 29, 20177 r od JayBee1
Říjen 29, 20177 r Díky za funkční verzi 2.20.7 :-) Funguje někomu oil ash na OII FL, 1,6 TDI CR výroba 11/2009? Iu této poslední verze mi to nejde, jinak vše ok.
Listopad 2, 20177 r A cez aky adapter pripajate s2? Ja som kupil toto a nemozem to vopchat do zasuvky ... ako konektor sedi ale pre vecsie okraje adaptera mi to tam skratka nevojde... Asi budem musiet kupit daky predlzovak alebo co... A este jedna otazka (amaterska) Ten Oil Ash znamena mieru zaplnenia DPF-ka...? Alebo dajte dake info co co znamena a tak. Dikicko
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.