Přejít na obsah

Porucha motoru 1.6 tdi CR


Lukas Rigo

Doporučené příspěvky

Ahojte , včera sa mi pokazila moje O.2 ,  počas jazdy mi začalo blikať žhavenie , a potom aj kontrolka motora , auto stratilo výkon , išlo max 20kmh , auto ma nepravidelný ťah cuká s motorom a kolíšu otáčky , zvýšená je aj hlučnosť motora , neviete mi pomôcť niekto ? nestretli ste sa stým ?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se stává jezdí mi 2x 1.6 TDi a tankují do plna pořád u stejných čerpaček a u jedné odešli postupně všechny vstřiky a čerpadlo u druhé která má víc najeto a ted stojí na DPFku jede do dnes na původních vstřikovacím systému. 

 

Myslím si že to byl problém čerpadla, buď vada z výroby, nebo někde špatně měnily filtr paliva a nezavzdušniliho a následne špony zničily vstřiky. Nejdřív se měnil vstřik 2 a 3 po nějaké době čerpadlo a následně zase asi po půl roku chcípli vstřiky 1 a 4... naftou to být nemohlo to by chcípal i druhý vůz.

 

Ale z toho co popisuješ spíš chcípla eletronika vstřiku a přestal pracovat ačkoli mechanika by asi jela, jel jsi na 3 válce proto tak extrémní nouzák.

 

Každopádně díky za info. co tě stála oprava ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zdravim, mne to urobilo to iste ale po nastartovani. nehodilo to do nudzoveho rezimu len blikalo zhavenie potom to prestalo ale kontrolka motora svieti.Myslite ze su to vstreky?

Mam 168000km a dsg. Ked idem zda sa mi to ok ked zastanem otacky trocha kolisu resp. motor nejde tak hladko na volnobeh.

 

Za odpovede a rady vopred dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, ja mám tiež celkom podobný problém s mojou Octaviou. Začalo to už dávnejšie ale poslednej dobe je to častejšie. Najprv mi začne blikať kontrolka žhavenia a motor stratí asi tak 20 percent výkonu nepadne celkom do núdzového režimu a samozrejme po preštartovaní to zmizne a auto funguje akoby sa nič nedialo ďalších 20 kilometrov alebo niekedy aj 300 kilometrov. Ak mi auto spadne za sebou niekoľkokrát do núdzového režimu  na kratšej vzdialenosti tak mi neskôr vyskočí aj kontrolka motora ktorá niekedy svieti buď 15 minút alebo aj 3 dni. Nieje to pravidelné a nedá sa to predpovedať že kedy sa niečo také stane. Auto má stále dobrý ťah a nieje ani hlučnejšie a spotreba sa teraz drží približne na tých 4,6l/100km.

Na diagnostike mi to vyhodilo dve chyby ktoré sa obe týkali tlaku paliva (P0087 a P229A). Zatiaľ sa vymenil palivový filter ale to nič nezmenilo. Auto má nabehané 158 000 km.

Vedel by niekto poradiť ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může být vadné čidlo tlaku paliva, ale taky může být špatné čerpadlo. Nevyplatí se to odkládat, nech hned zkontrolovat jestli z čerpadla už nelítají piliny a když ne a tlak bude pořád zlobit, tak ho vyměň dřív než tam ty piliny budou jinak to budeš mít ještě mnohem dražší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neviem ti povedať , skús čerpadlo , mechanik mi povedal že čerpadlá v 1.6 tdi boli  z blata :D keby bol vstrekovač tak by ti to nešlo vobec :D mne sa to stali počas jazdy stratil som výkon a auto nešlo viacej ako 20 kmh a a strašný chod motora(3valce) automat nevedel čo radiť :D , podla tohoto čo ty píšeš skus AGR ventil , otec to mal na 2.0tdi a auto z ničoho nič nešlo ako vedel s tým íst ale  max 110 , do kopca netahalo , vypol motor naštartoval a zase išlo normalne a potom to spravilo zasa dali sme na diag , a že AGR ventil treba vymeniť :D  alebo vyčistiť

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nová generace kde je už bosch systém stejně jako na 2l verzi odchází podle fora čerpadlo jak na běžícím páse a to jsou ty auta mnohem mladší... takže zpětně si myslím žen ten siemens u starších 1.6 byl lepší. Proč to na 1.6 odchází víc než na 2.0 nevim :-/

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem za rady. Nejako to už budem riešiť. V servise mi poradili nech prerežem palivový filter a nech sa pozriem ci sa tam nenachádzajú piliny. Tak to asi skúsim a budem aspoň vedieť či je problém vo vnútri čerpadla. Pripájam aj výpis chýb z dnešnej BOSCH diagnostiky.

20170609_190032.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...