BigSam72 Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Zdravím, plánuje škodovka v dohledné době nahradit ten 3hrnkovej rádobymotor něčím normálním ? Přiznám se že jsem spokojeným uživatelem několika vozů škoda, OI 1.8T/20ventil, pak Superb II a přemjšlel jsem že ženě koupím za dosluhující mazdu 6 fóbii ale prostě s tím motorem 1.0TSI je to promě stopka. Takže si říkám jestli počkám tak maximálně rok a nebo se poohlédnu jinde. Máte někdo nějaké info ? Citovat
Kane13 Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Hele, já myslím, že po tomhle příspěvku začnou hnedka do Fabií cpát V8 HEMI. 1 Citovat
Wittmann Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Pokud se ti tři hrnky nezdají, tak určitě nečekej rok - nabídka se už jen zužuje. Citovat
brrrrm Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Ak chceš 1.2TSI, ešte stále máš možnosť si vybrať nejakú skladovku.. o rok už asi budú jedine jazdenky. http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda/nove-vozy-ihned-k-dodani/ 1.0TSI len teraz nedávno uviedli, čiže tak skoro sa rušiť nebude.. a určite neprídu s niečim, čo by mu konkurovalo. Citovat
Wittmann Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Jinak co vím, tak plán koncernu je takový, že v benzinu bude dělat 1.0, 1.5 a 2.0 - u Fabie se počítá jen s 1.0 Citovat
BigSam72 Vloženo 14. Červen 2017 Autor Vloženo 14. Červen 2017 před 3 minutami, Wittmann napsal: Jinak co vím, tak plán koncernu je takový, že v benzinu bude dělat 1.0, 1.5 a 2.0 - u Fabie se počítá jen s 1.0 No vzhledem k tomu ze ten motor v realu nedava NOx protoze z podstaty, a budou se predelavat metodologie mereni emisi tak bych cekal ze se to proste zase vrati k "normalu" a proste budou 4 valce. Otazkou zustava jak ten proces "navratu do reality" bude rychly .. Citovat
15degren Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 žádný návrat nebude. Malé motory dostanou DPF a postupně se přejde na jiný druh paliva, popř. elektromotory. VW své plány jasně vylíčil. Citovat
MilanHos Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Kupuješ to pro manželku né pro sebe tak co řešíš že ty jsi na něco zvyklý. Nakonec budeš překvapenej i ty jak to na takovej rádoby motor dokáže jet. Jinak se ohlédni jinam, ale zajímalo by mě kam se dá jinam ohlédnout na motor dle tebe ještě únosný. Citovat
BigSam72 Vloženo 14. Červen 2017 Autor Vloženo 14. Červen 2017 před 17 minutami, MilanHos napsal: Kupuješ to pro manželku né pro sebe tak co řešíš že ty jsi na něco zvyklý. Nakonec budeš překvapenej i ty jak to na takovej rádoby motor dokáže jet. Jinak se ohlédni jinam, ale zajímalo by mě kam se dá jinam ohlédnout na motor dle tebe ještě únosný. Ja to neresim z pohledu vykonu, ja to resim z pohledu zivotnosti takoveho motoru. Jsem zvedavy az budou s timto zazrakem realne zkusenosti kolik ten motor realne vydrzi. Citovat
tom01 Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Existuje 1.5tsi evo - měli by to teď dávat do nové Ibizy. Sám tak trochu doufám, že se tohoto motoru dočká i příští generace Fabie a nástupce Rapidu SB. Někde se tu na foru objevila informace, že by měl přijít už za 2 roky... Nevím proč by to Seat dostal a Škoda nikoli Citovat
Kane13 Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 před 40 minutami, BigSam72 napsal: Ja to neresim z pohledu vykonu, ja to resim z pohledu zivotnosti takoveho motoru. Jsem zvedavy az budou s timto zazrakem realne zkusenosti kolik ten motor realne vydrzi. A proč by neměl vydržet? Citovat
MilanHos Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Však už to lítá nějakou dobu v oktáviích a Golfu Citovat
BigSam72 Vloženo 14. Červen 2017 Autor Vloženo 14. Červen 2017 před 13 minutami, MilanHos napsal: Však už to lítá nějakou dobu v oktáviích a Golfu http://www.autoforum.cz/technika/proc-trivalec-nemuze-byt-opravdu-dobry-motor-tady-jsou-duvody/ Citovat
Wittmann Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 před 2 hodinami, tom01 napsal: Existuje 1.5tsi evo - měli by to teď dávat do nové Ibizy. Sám tak trochu doufám, že se tohoto motoru dočká i příští generace Fabie a nástupce Rapidu SB. Někde se tu na foru objevila informace, že by měl přijít už za 2 roky... Nevím proč by to Seat dostal a Škoda nikoli přesně z toho důvodu, aby se odlišili. Seat staví image více na "sportu". Naopak škodovka je pro usedlejší masu. Pokud se tato ideologie koncernu nezmění, tak to bude maximálně ten litr. Hlavně musíš nějak udržet odstup Fabia/Rapid/Octavia/Superb Citovat
Kane13 Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Před hodinou, BigSam72 napsal: http://www.autoforum.cz/technika/proc-trivalec-nemuze-byt-opravdu-dobry-motor-tady-jsou-duvody/ 1. Články z tohoto webu zařazuju, co se týká odbornosti v automobilové problematice, na úroveň Blesku pro ženy 2. Není tam (pochopitelně) uveden žádný důvod, proč by neměl vydržet. Jsou tam jen tlachy o tom, že špatně zní a vibruje, což s výdrží nemá nic společného. Jo a jen tak okrajově je zmíněno, že např. tříválec od BMW vyhrál motor roku. Ale to není podstatný, hlavně, že vibruje... Co tam máš dál? 4 Citovat
BrainLess72 Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 (editace) před 2 hodinami, Kane13 napsal: 1. Články z tohoto webu zařazuju, co se týká odbornosti v automobilové problematice, na úroveň Blesku pro ženy 2. Není tam (pochopitelně) uveden žádný důvod, proč by neměl vydržet. Jsou tam jen tlachy o tom, že špatně zní a vibruje, což s výdrží nemá nic společného. Jo a jen tak okrajově je zmíněno, že např. tříválec od BMW vyhrál motor roku. Ale to není podstatný, hlavně, že vibruje... Co tam máš dál? Chybel jsi na hodinach fyziky nebo to jenom hrajes ? Z podstaty veci ty 3 hrnky vyvazit nejdou, proto tam maj ten dvouhmotovej setrvak a buhvi co jeste. Ten dvouhmotovej setrvak ti soupe vibrace z 1200-2400 otacek ( bezne u normalniho setrvaku) nekam tesne nad hranici volnobeznejch, proto taky ten 1.0TSI zazrak nejvic vibruje v techto otackach. Ten dvouhmotak je jasny kurvitko, proste je tam jako dusledek tech 3hrnku, je to klasicky neco za neco. Proc asi 6ti-valce maji mnohem kultivanejsi chod nez ctyr-valce a ty zase lepsi nez 3-valce ? Ja chapu fabriku proc takovej motor udela, proste je zahnana do kouta dobou v ktere produkuje. Tlaky na snizovani nakladu, nizsi spotreba materialu, lehci motory atd. Posleze ekologicke tlaky ( funny vec jak vyresili dieselgate, nacpaly do vyfukovy cesty nejakej bazmek, auto min jede, vic to zere ale zato to mene "kouri" ) no neberte to. Ted tusim EU pripravuje novou metodiku mereni emisi ktera tyhle "super motory" posle do vecnejch lovist kam imho patri. Btw. nedavno jsem se bavil s clovickem co ma autoservis kterej mi rikal ze nektery super-cuper motory dnesni doby neprojdou emisema po 40k kilometrech. To ze vyrobej malou kubaturu a foukaj do toho turbem o 106 aby nahnali vykon, ze se to turbo prehrejva a oni ho chladej benzinkem kterej na nej cakaj a dalsi a dalsi .. Nehraju si na specialistu na motory, jenom se snazim i v dnesni dobe pouzivat selsky rozum .. PS: EGR ventil je take kurvitko ktere je u dnesnich "modernich" motoru dan za "ekologii". Editováno: 14. Červen 2017, autor: BrainLess72 pridani vety o EGR ventilu. Citovat
Pawouk Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Kane13 - tak jistě, 1.4 TSI Twincharger (a různé jiné nepříliš povedené motory) taká vyhrály tuto anketu motor roku, jenže v ní se vůbec nebere v potaz jejich mechanická odolnost a kvalita. Takže její vypovídací hodnota je v tomto směru nula. BigSam72 - bezprostředně předcházející příspěvek se necituje! A nečekej, že FIII bude mít něco jiného než tříválec. Citovat
Kane13 Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 před 56 minutami, BrainLess72 napsal: Chybel jsi na hodinach fyziky nebo to jenom hrajes ? Z podstaty veci ty 3 hrnky vyvazit nejdou, proto tam maj ten dvouhmotovej setrvak a buhvi co jeste. Ten dvouhmotovej setrvak ti soupe vibrace z 1200-2400 otacek ( bezne u normalniho setrvaku) nekam tesne nad hranici volnobeznejch, proto taky ten 1.0TSI zazrak nejvic vibruje v techto otackach. Ten dvouhmotak je jasny kurvitko, proste je tam jako dusledek tech 3hrnku, je to klasicky neco za neco. Proc asi 6ti-valce maji mnohem kultivanejsi chod nez ctyr-valce a ty zase lepsi nez 3-valce ? Ja chapu fabriku proc takovej motor udela, proste je zahnana do kouta dobou v ktere produkuje. Tlaky na snizovani nakladu, nizsi spotreba materialu, lehci motory atd. Posleze ekologicke tlaky ( funny vec jak vyresili dieselgate, nacpaly do vyfukovy cesty nejakej bazmek, auto min jede, vic to zere ale zato to mene "kouri" ) no neberte to. Ted tusim EU pripravuje novou metodiku mereni emisi ktera tyhle "super motory" posle do vecnejch lovist kam imho patri. Btw. nedavno jsem se bavil s clovickem co ma autoservis kterej mi rikal ze nektery super-cuper motory dnesni doby neprojdou emisema po 40k kilometrech. To ze vyrobej malou kubaturu a foukaj do toho turbem o 106 aby nahnali vykon, ze se to turbo prehrejva a oni ho chladej benzinkem kterej na nej cakaj a dalsi a dalsi .. Nehraju si na specialistu na motory, jenom se snazim i v dnesni dobe pouzivat selsky rozum .. PS: EGR ventil je take kurvitko ktere je u dnesnich "modernich" motoru dan za "ekologii". Chyběl jsi na hodinách čtení? Já se vyjadřuju k článku... Citovat
MilanHos Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Jak je to teda s tou dvouhmotou? Někde píšou že 1.0tsi ho má vždy jinde že pouze ve spojení s DSG a vystačí si nějak s "vyváženou" ojnicí nebo co, už nevím co je a neni pravda. Citovat
BrainLess72 Vloženo 2. Srpen 2017 Vloženo 2. Srpen 2017 Tak jsem se poptal v servisu jak je to s tím motorem 1.0tsi a sice statisticky malý vzorek do 10aut s tímto motorem ale zatím žádné problémy některá auta už prý mají nájezd > 80k km. Budoucnost ukáže. Citovat
Twisted Vloženo 2. Srpen 2017 Vloženo 2. Srpen 2017 (editace) V 14. 6. 2017 na 19:41, MilanHos napsal: Jak je to teda s tou dvouhmotou? Někde píšou že 1.0tsi ho má vždy jinde že pouze ve spojení s DSG a vystačí si nějak s "vyváženou" ojnicí nebo co, už nevím co je a neni pravda. Pořád nikdo neví, jak je to s tou dvouhmotou? Editováno: 2. Srpen 2017, autor: Twisted 1 Citovat
Martab Vloženo 2. Březen 2018 Vloženo 2. Březen 2018 Ta dvouhmota se řešila zde v nějakém "přidruženém" tématu. Fabia 1.0 TSI s manuálem dvouhmotu nemá, Octavia a další větší modely mají už kombinaci s dvouhmotou. U Fábie je pouze použit "záměrně nevyvážený" setrvačník, ale jinak "běžné" konstrukce. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.