Martab Vloženo 8. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2019 Ještě dnes mne napadla jedna docela podstatná věc která je "Plus" k Rapidu, proti Fabii III má o 10l větší nádrž (45l vs 55l). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malarkey Vloženo 8. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2019 To je pravda. Docela dobrý že o tom mluvíš. To si docela chválím. Taková blbost, ale já beru vždy plnou a s tím za kolik ty TSI jezdí nemusim na pumpu nijak často. Těch 900 km se na ni najezdit dá. U fabie jsem.mel vždy pocit že vezmu plnou a za chvilku zase skoro prázdná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 8. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2019 Taky beru vždy cca 40-50L doplna už léta u O1 a teď i Rapida, pro mě to jsou to cca 4 cesty do práce a nemusím se zdržovat na pumpě, je fakt že do F1 tankuju často. Za poměrně zbytečnou funkci PP, kterou si někdo nechává dokódovat považuju dotankovat xx litrů, asi čím víc tajných funkcí tím víc Rapid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deawon Vloženo 10. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2019 Ben06: zbytečnou funkci PP, kterou si někdo nechává dokódovat . to je co? Rapid Style + paket Style plus(+chrom a téměř všechno co se tam dá dát) mě i s leasingem přijde na 351tisíc + 10tisíc ročně pojištění. Rozhodl prostor vzadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 10. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2019 (editace) Funkce "dotankovat", která zobrazí v litrech kolik ti asi vleze benzinu do nádrže, prostě nepřesná zbytečnost. Mě zatím stačila deaktivace otravného SS a aktivace vypínání denního svícení při ruční brzdě. Jinak tě asi nemine reklamace Sandenu jako mě a ostatní. Co všechno má Style+ vím. Aha leasing, já dal hotově nějakých 380tis. (70kw) včetně zimní sady a komplet pojištění mi vyšlo na 5.000. Editováno: 10. Říjen 2019, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deawon Vloženo 10. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2019 Aha tak to nepotřebuji. Start/Stop bych si také rád nějak vypnul trvale i na služebáku. To ten Sanden dávají i do modelu 2019? Hotově bych dával ještě více. Dal jsem 335+přeplatím 16k a pojištění na všechno 10k za rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 10. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2019 Ano stále ho montují mám 02\2019 a teď mi dali Denso, vem si mobil a zespoda kompresoru je štítek/a budeš mít jasno, oba jsem dal tady na rapid forum. Všechno se tady už řešilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malarkey Vloženo 10. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2019 Já si nechal dokodovat asistent rozjezdu do kopce, protočení ručiček při startu, stopky, coming and leaving home, svícení zadních světel při denním svícení, corner funkci mlhovek, dotankovani v litrech. Potom ještě výhřev sedadel a xenony. Dneska už asi většina věcí standard u Rapida ?. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 10. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2019 Jo ten standart byl u Style+. Ty ručičky mám taky nicméně stejně nefungují při každém startu, zvažuju zadní světla při DRL. Asistent, ovládání okna DO u řidiče a dodatečné setření kapek se zatím nepodařilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2019 Zpět k tématu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 14. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2019 Nevím zdali to tu padlo ale rapid je dost nižší auto, větším lidem se do něj špatně nastupuje. Spacebag má menší kufr vůči F3 kombi. Ale je prostornější a nejen v zadu. Na obou je vidět jak moc moc se šetřilo... Za mne radši F3. Už prvni modely 2015 byli dále než rapid. Jako plus bych viděl menší rozměr pokud dene parkujete na velkém parkovišti před panelakem. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 14. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2019 Co a kde se kua zase šetřilo, to nech autorům blábolů v internetových článcích co je kopírují jeden od druhého. před 46 minutami, zwan napsal: Na obou je vidět jak moc moc se šetřilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 14. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2019 V 3. 10. 2019 na 11:31, radlat napsal: Rapid nikdy na rozdíl od fabie nedostal fičuru jménem XDS+, která přispívá k větší stabilitě auta v zatáčkách. https://www.skoda-storyboard.com/cs/skodapedia/xds/ To sice ne, ale má vzadu naopak širší nápravu z platformy PQ35 - Octavia I/Golf IV/Roomster. Třetí generaci nemám pořádně vyzkoušenou, ale proti druhé generaci byl Roomster výrazně dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malarkey Vloženo 14. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2019 Že by byla Fabia výrazně dál se mi nikdy nezdálo, ale co se týče Rapida tak jeho rejd je úplná zoufalost na parkování. Na sídlišti mám pocit že se mi lépe parkuje s dodávkou. To když bych měl vypíchnout něco co mě na tom autě otravuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 14. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2019 Tak já s rejdem při parkování nemám výrazný problém. Mám první auto se senzory a narozdíl o Oktávií se kterýma taky dost jezdím vím zcela přesně kde mám zadek při parkování a výrazně mi parkovací manévr zjednoduší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malarkey Vloženo 14. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2019 (editace) Možná jsem se špatně vyjádřil, myslím poloměr otáčení vozidla. Kde je těsno musím se vymotavat nebo zajíždět na několikrát. Mohlo by to být i řidičem, ale auta docela střídám a Rapid v tomhle patří výrazně k těm horším. Editováno: 14. Říjen 2019, autor: Malarkey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 14. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2019 Já rozuměl, je fakt, že parkuju víceméně mimo město, tam taky často jezdím neboj. Stížnosti na rejd jsem na foru taky našel, ale nějak jsem to po přechodu na užší auto nepostřehnul a nevadí mi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 15. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2019 On ten rejd bude stejnej jako u Fabií, ale díky delšímu rozvoru je poloměr otáčení větší. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 8. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2020 Je to věc zvyku, kdo nikdy neřídil Golf nebo Megane, neví, že i velké auto zatočí na menším poloměru, než Rapid. Pravdou je, že pokud je vůz spolehlivý, odpustí mu majitel hodně :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 13. leden 2020 Sdílet Vloženo 13. leden 2020 (editace) Taktéž jsem se v listopadu rozhodoval: nová Fabia či Rapid skladovka. Nakonec padla volba na Rapid SB ve výbavě Ambition +, 1.0 tsi 70kW. Nové, se zárukou 5 let u autorizovaného prodejce za 269.900,-- Kč (se slevou 81 tis. oproti ceníku, byl to poslední kus, který měli). Fabia ve stejné výbavě dražší, a ne o málo. Za tuto cenu se domnívám, že šlo o povedený kup. Editováno: 27. leden 2020, autor: Rapid1.0 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radlat Vloženo 10. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2020 (editace) Pro váhavce: https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/ojeta-skoda-rapid-all-you-can-eat-za-cenu-fabie/r~c77c5c6ad33511ea95caac1f6b220ee8/ Editováno: 10. Srpen 2020, autor: radlat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 18. Srpen 2020 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2020 Ahoj, byl bych ostražítý, i poslední kusy Rapidu mají kontraverzní kompresor klimatizace SANDEN, rezivějící kotouče a ne moc odolnou přední nápravu. Sedadla rovněž nepatří mezi pohodlná. Pět let záruky je skvělá věc, ale pokud budeš v serivsu několikrat do roka jako já, přestane Tě to bavit :-) Navíc stále to zkoušejí uhrát, viz můj komentář o vrýpech na brzdových kotoučích. Dle mého nová i30/Ceed v kombíku jsou více praktická a hlavně o kus větší auta, navíc dokonce pan Vaculík nemá nic nejen proti 1.4 CVVT ale i 1.0 T-GDI. Po faceliftu může zaujmout atmosféra s nepřímým vstřikem a bez FAP filtru 1.5 CVVT 81kw. Bohužel chce to prozkoumat ceny servisu, protože pět let nebo u Ceed dokonce sedm let je dost dlouhá doba a nechat každý rok 4500kč v servisu za olej není sranda :-) Nejsem korejec, já bych si koupil Megane nebo mírně ojetý Golf Variant, jen mi Rapid připadá přeceňovaný v kvalitě :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 18. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2020 @bobanHTP Samozřejmě, ze Rapid má své mouchy, to už snad ani netřeba po více než roce od ukončení jeho výroby nějak připomínat. Jenže které auto nemá, že? V porovnání s novými modely z dílny ŠA se dá Rapid označit za spolehlivé jednoduché auto. Samozřejmě výbavou, komfortem apod jim konkurovat může jen těžko, ale to ani nemá, když se jedná koncepčně o 8 let staré auto, které tedy postupem času dospělo co se tyče výbavy i komfortem, zejména po FL. Zmiňuješ Sanden - spoustu lidí již má zde vyměněno na záruku. Naopak - v rodině máme ještě 1 a v práci 2 Rapidy, staří 4 a 5 let, stále bez problému se Sandenem, který se stále dává např. do Scaly, byť v nějaké modifikované verzi. Dále brzdy - zase si nemyslím, ze by to byl problém jen Rapidu - u bývalé Yeti během 5 let jsem 2x měnil komplet, to znamená 3 sady. Proste spotřební materiál. Suma sumárum, koupě Rapida ani po 9 měsících nelituji. Jsem nenáročný řidič, kterému stačí, ze si může za těch 10-12 tis km ročně (dalších 25-30 teda ještě ve služebním) zatelefonovat za jízdy, v zimě si ohřát zadek vyhřívanou sedačkou a v létě ochladit klimou. To vše mi Rapid splní. Nenabízí z dnešního moderního pohledu nic navíc, což vynahrazuje levným provozem. Zkratka jak jsem již zmiňoval výše, je to jednoduché levné auto, a já osobně v tom vidím výhodu, zejména v porovnání s modernějšími auty. Vše tohle a fakt, ze za 270 tis, které me Rapid stál, podle mě stejně velké, vybavené nové auto, se stejně dynamickým motorem (teď netvrdím, ze 70kw je trhač asfaltu) bys na konci roku 2019 a asi ani teď nekoupil. Kdybych se vrátil v case, utratil bych peníze za stejné auto. 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 18. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2020 Tak, tak. Pan Boban se zase probral a kope kolem sebe. Sanden mě na záruku vyměnili za Denso. Sanden má i scala a nikdo si nestěžuje. Já mám brzdy po 22.000 km naprosto OK, brzdy reznou i na F3 a jiným modelům a značkám, kde bude asi chyba? 1 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 18. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2020 Ta koroze zadních kotoučů mi vadí nejvíc. Podle mě není normální, aby se po dvou letech loupaly, jak jsou prožrané. Jinak fakt nemůžu potvrdit, že by Rapid jezdil každou chvíli do servisu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.