Publikováno Červen 22, 20178 r Další podrobnosti o tomto novém benzínovém motoru lze nalézt v článku: "Der neue 1,5-l-Vierzylinder-TSI-Motor von Volkswagen" _ Motortechnische Zeitschrift (MTZ) č. 02/2017 Der neue 1,5-l-Vierzylinder-TSI-Motor von Volkswagen.pdf
Červen 25, 20178 r ACT, neni nic noveho, bezne je u motorizace 1,4 TSI treba u Superbu III. Nebo i Kodiaq 1.4 TSI v urcite motorove dispozici toto ma Ze auto jede na dva valce bezny uzivatel nepozna. Pozna to, leda kdyz si precte na displey maxidotu, ze auto jede na ,,2-valcovy rezim"
Červen 26, 20178 r Pochopil som ze motor s Millerovim cyklom ma vacsi zdvych, iny kompresny pomer a aj ine casovanie ventilov ako motor s Ottovim cyklom. Takze pri rovnakom objeme musia mat rozny priemer piestov. Tak potom 130 PS a 150 PS su dost odlisne motori.
Červen 26, 20178 r Autor V 25. 6. 2017 na 16:56, Lukason napsal: ACT, neni nic noveho, bezne je u motorizace 1,4 TSI treba u Superbu III. Nebo i Kodiaq 1.4 TSI v urcite motorove dispozici toto ma Ze auto jede na dva valce bezny uzivatel nepozna. Pozna to, leda kdyz si precte na displey maxidotu, ze auto jede na ,,2-valcovy rezim" Pardon, špatně jsem se vyjádřil. Samozřejmě, že ACT neboli COD, Millerův cyklus a VGT není nic nového. To vím taky. Co je ale nové, to je konkrétně motor vw EA211 evo a tom by zde měla být řeč a ne poučovat o tom co je všem jasné. Pokud vím, zatím se začala vyrábět a začíná montovat verze 1,5 110kW do Golfu, A3, taky příjde do Seatu Arona a právě i do Karoqa a proto mě zajímají její technické parametry nebo aspoň odkazy na prameny. Což je, dle mého názoru, hlavním účelem tohoto tématu. Upraveno Červen 28, 20178 r od Seehirt
Červen 26, 20178 r To je zase debata, jeden, co przní svoji rodnou řeč, druhý, co je tady pár dní a hned se uráží, přitom sám píše jen obecně známé věci... Počkej si, až výrobce (možná někdy) vydá učební pomůcku. SM - 1.5 TSI.pdf Motorový olej by měl být 0W-20:
Červen 26, 20178 r Autor před 15 hodinami, mojtor napsal: Pochopil som ze motor s Millerovim cyklom ma vacsi zdvych, iny kompresny pomer a aj ine casovanie ventilov ako motor s Ottovim cyklom. Takze pri rovnakom objeme musia mat rozny priemer piestov. Tak potom 130 PS a 150 PS su dost odlisne motori. To jsi tedy pochopil částečně špatně. Vrtání a zdvih se oproti shodnému motoru s Ottovým cyklem nemění. Jiné je pouze časování ventilů, protože sací ventil zůstává déle otevřený, čili se prodlužuje doba komprese..........atd. viz Google.........a dosáhne se vyššího kompresního poměru a všehomožného dalšího (prý výkonu, úspory paliva, snížení emisí ...atd). V tomto tématu ale nejde o princip Millerova cyklu ale o motor 1,5 TSI 110kW (vw EA211 evo)
Červen 26, 20178 r Motorovy olej 0W-20 ano a je nepripustne michani s jinymi oleji. U klasickych strasich aut, bylo jeste pripustne, samozrejme se stejnymi specifikacemi vyrobce, michani treba 5W-40 s 5W-30. U dalsich treba 10W. Ale zde je to nepripustne, mohlo by dojit k vyraznemu ovlivneni zivotnosti motoru
Červen 26, 20178 r Autor Motorové oleje 0W – 20 s extrémě nízkou viskozitou jsou vhodné do mrazivých teplot, přibližně od -35 °C do 20 °C a hodí se tak nejvíce do zimních dnů. Předepisovat tento olej do běžného provozu považuji za šílené. Je to, bohužel, další z triků, jak snížit měrnou spotřebu paliva při úředním měření. Jsem zvědav, co na to budou říkat důvěřivci až zůstanou viset v létě na dálnici se zadřeným motorem. Upraveno Červen 27, 20178 r od Pawouk Odstraněna citace.
Červen 27, 20178 r tento olej ma i Kodiaq 2.0Tsi a nikdo to zatím neřeší což se divím... Upraveno Červen 27, 20178 r od Kamca1
Červen 27, 20178 r Ani bych neřekl, je to jiná konstrukční řada a ani ten olej nebude vždy tak úplně stejný, viz manuál - pro interval výměny 15 000 km je předepsaná norma VW 502 00. Najdeš v ní i 0W20? A to by myslím ke Kodiaqu stačilo. PS: Doplněna tabulka motorových olejů pro Kodiaq. Upraveno Červen 27, 20178 r od Pawouk
Červen 27, 20178 r Můj Kodiaq ma normu 50800 pro 0W20...tečka respektuji... Upraveno Červen 27, 20178 r od Kamca1
Srpen 2, 20178 r V 6/27/2017 na 20:37, Pawouk napsal: Ani bych neřekl, je to jiná konstrukční řada a ani ten olej nebude vždy tak úplně stejný, viz manuál - pro interval výměny 15 000 km je předepsaná norma VW 502 00. Najdeš v ní i 0W20? A to by myslím ke Kodiaqu stačilo. PS: Doplněna tabulka motorových olejů pro Kodiaq. Mě je docela jedno jakej se tam ma lít olej, pokud ho to nebude žrát např. jako 1.8 benzín u Supa II. Je fajn že výrobce se ochrání tim že napíše do manuálu že to může vzít až Xlitrů oleje na 1000km nebo jak je to tam uvedeno, výsledkem bylo přechod z plné syntetiky na normální olej a snížení serviního intervalu. Docelá drahá sranda používat plnou syntetiku za cca 600kč litr jako palivo ;-).
Září 20, 20177 r Moc dobrá bude práce nastavení rozvodů a následná korekce nastavovačů vaček přes přípravky. Máme se na co těšit !!!!
Prosinec 20, 20177 r 1,5 TSI u mě v naprosto nezávislém testu. https://www.facebook.com/motorpower.cz/
Červen 26, 20187 r Má tento motor na Karoqu filter pevných častíc?? V manuále sa uvádza iba pri motore vznetovom, k čomu je vyvedená aj signálka kedy sa filter vypaľuje. Ja mám najazdené zatiaľ iba cca 700km a uvedené som na benzíne nespozoroval. Niekde sa však písalo že tento motor bude mať aj DFP filter (možno neskôr). Ako to vlastne je?
Červen 26, 20187 r Tenhle motor v Karoqu nemá filtr pevných částic, zatím. Ale myslím, že do Octavie už ho montovat budou a Karoq ho zřejmě dostane taky, ale později.
Červen 26, 20187 r Tak to môžeme byť radi. DPF zas navýši len spotrebu a aj cenu vozidla nehovoriac o problémoch pri konci jeho životnosti. (napr. niektoré staršie diesle so značným nájazdom km po ich stočení)
Červen 26, 20187 r Já bych to za nevýhodu nepovažoval, oni až v německu zjistí že TSI motory produkuji NOxi taky, tak se strhne opět zelná histerie a bez DPF filtru nebudeš moc vjíždět do měst, to není spekulace, jen otázka času. Předpokládám tím, že lidi co si kupují auto za takové peníze s ním nejezdí jen v ČR... Upraveno Červen 26, 20187 r od 15degren
Červen 26, 20187 r Tak hoši. O tom dpf filtru. Hned jak bylo auto doma, zakleknul jsem pod auto a koukám jak filcka. Filtr pevných částic tam je. Karoqa 1,5 TSI mám od 9 června. Upraveno Červen 26, 20187 r od Partagas
Červen 26, 20187 r a není to jen katalyzátor ? Ono to podle obrázku bude vypadat stejně, jen se zvětší pouzdro (bude delší) aby se tam vešla druhá vložka na pevné částice... Upraveno Červen 26, 20187 r od 15degren
Červen 26, 20187 r Mozes to partagas odfotit co mam hladat? Mne prislo auto koncom maja 30.5 asi do ruk.
Červen 26, 20187 r Pánové pro upřesnění-Karoq 1,5 tsi(benzín) - OPF (Ottopartikelfilter) Diesel má - DPF (Dieselpartikelfilter)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.