Přejít na obsah

Motor 1.5 TSI


Pawouk

Doporučené příspěvky

Mno, myslím že som to niekde už písal, ale ja mám motorizáciu 1.5 TSI (12/2017) DADA - bez filtra, a žiadne cukanie sa u mňa neprejavuje... Netýka sa to náhodou len modelov z filtrom pevných častíc?

Cuká mi to chvíľku keď je to studené po štarte od teplôt cca 2-4 stupne a menej... Ale to robia všetky TSI-čka mám dojem... 

/edit: Cukanie pri rozjazde sa u mňa neprejavuje.

Editováno: , autor: KapriQ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak v posledních dvou dnech najeto ca 500 km s novou OIII Tour s tímto motorem a manuálem - dojmy - zajíždím, takže předčasný, ale marně tam těch 150 koní hledám, uvidíme jak si to sedne po řádném zajetí.  Jinak zbytek auta na jedničku, nic nevrže, nerezonuje, ticho jak v hrobě i na kostkách, palec nahoru, jsem zvyklý kupovat auta těsně právě před koncem jejich výrobního cyklu, očekávám že bude vše dotažený jak je potřeba.

 

Co se mi ale moc nelíbí je projev motoru na 2 válce, duní to a není to moc příjmený, takže dotaz - tuší někdo jestli se dá někde v jednotce přepínání na 2 válce zcela deaktivovat?  Jen teoretický dotaz po skončení záruky....    Díky

Editováno: , autor: lulinak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám sice DSG, ale to by asi neměl být problém. Změnu chodu na 2 válce poznám jenom tak, že se mi zobrazí ikona na MFD. Jinak bych to vůbec nepoznal. Mám za týden a půl najeto 1600km, pomalu začínám krmit a na nedostatek výkonu si fakt stěžovat nemohu. Občas pomalejší reakce na plyn u DSG, než si rozmyslí přeřadit, ale už jsem si zvykl, stále se to učí ..

Pokud máš najeto opravdu tak málo, nedělal bych závěry. Vím, mám DSG a tam adaptace na řidiče je trochu jiná, ale pocitově to auto s přizpůsobením se za poslední týden udělalo obrovský skok..

Hlavně to nepodtáčet, drž otáčky na 2tis a uvidíš, že pošlape jako hodinky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyden mam octavii 1.5. musim rici,ze take slysim kdyz se auto prepne na 2 valce a zvuk nic moc. Ale zase jdedolu spotreba. Zrovna prvnich 300km jsem jel do Prahy. Musim rici,ze jsem sice nekolikrat prrdjizdel a trochu na to dupnul,i kdyz se ma prvnich 1000km setrit. Ale dle me ojedinele nemuze ublizit. Pisou drzet se do 3/4 vykonu nebo tak.. jinak auto jede pekne. Rano s cukanim pri -2 nemam problem,klokan se nedeje.

Jinak taky zastavam nazor, auto nepodtacet a jezdit s tim jako se starou atmosferou a pri predjizdeni radeji podradit do otacek....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Já třeba i na spotřebě pozitivně citil aditivovaný benzín VIFem. 100 oktan je dražší, ale zase je o něco nižší spotřeba.. Třeba Opel po problémech s 1.4 přímovstříky má 100 oktanový benzín jako doporučený či předepsaný v TP jestli si to pamatuju dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 16. 1. 2020 na 18:58, michal.vrbka napsal:

Verva je jedno z paliv, které si zaslouží přívlastek prémiové. Nemám s ním zkušenost na benzínu, ale na mé druhé O3 s naftou jsem jej jednou za měsíc tankoval a rozdíl byl ihned poznat. Teď se chystám na tankování, tak vyzkouším a dám vědět.

 

Můžeš sem hodit zkušenost, jak se ti po natankování motor jevil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Myslim,ze u nas na SK sa stalo dodatocne aditovanie doslova povinnostou zo zavedenim vyssieho podielu biozlozky v palive/E10/,ktora skodi uplne vsetkemu.Dokonca aj premiove ho maju do 5%,takze ja lejem VIF uz len kvoli tomu.Za dalsie mas zaruku toho,ze ho tam urcite mas,ked si ho tam sam prilejes,pretoze dnes uz tazko niecomu verit,ci realne v tych akoze aditivovanych palivach ta zlozka je.Cenovo vychadza vlastna aditacia dokonca aj cenovo vyhodnejsie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, Patrik1971 napsal:

Myslim,ze u nas na SK sa stalo dodatocne aditovanie doslova povinnostou zo zavedenim vyssieho podielu biozlozky v palive/E10/,ktora skodi uplne vsetkemu.Dokonca aj premiove ho maju do 5%,takze ja lejem VIF uz len kvoli tomu.Za dalsie mas zaruku toho,ze ho tam urcite mas,ked si ho tam sam prilejes,pretoze dnes uz tazko niecomu verit,ci realne v tych akoze aditivovanych palivach ta zlozka je.Cenovo vychadza vlastna aditacia dokonca aj cenovo vyhodnejsie.

Patrik co používáš za značku, nebo s jakou máš kladný zkušenosti ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

52 minutes ago, 15degren said:

A není levnější tam ve finále tankovat natural 98 ve kterém by biosložka být neměla vůbec ?

Jenže (byť) čistý N98 se shání čím dál hůř, obyvkle u (obvykle) čtyřproduktových ČS mají N95, N95 "plus/prémiový" a dvě nafty v podobném duchu. Verva, Maxxmotion atd. jsou dost drahé, spíš na efekt. Taky bych rád na N98 s vifem přešel, jenže místní Eurooil nemá a nejbližší mám tak 30km. Pumpdroid na hledání bohužel nepokryje všechny prémiovky, ale jen max. 2. I výtoč/zájem o ČS hraje hlavní roli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, 15degren napsal:

Eurooilem si nepomůžeš. Biosložku nemá jen v naftě ale v bennzínu jí má stejně jako ostatní čerpačky. Jediná možnost jak čepovat benzín bez biosložky, je N98 z jakékoli benzínky...

kopiruji z oleje.cz

 

Tak jsem dostal i vyjádření od Mol:

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem o naše paliva. Všechny naše benzíny obsahují biosložku a to bioethanol nebo ETBE.

V našem portfoliu máme tyto 3 druhy benzínů:

• Natural 95 – v dostání na čerpacích stanicích Papoil a ČS (čerpací stanice) Globus, Makro. Benzín Natural 95 je benzín vyhovující normě ČSN EN 228 se základní aditivací. Obsah biosložky je max. 5,0 % obj. Průměrně se tato hodnota v našem motorovém benzínu pohybuje okolo 4,8 % obj. etanolu v benzínu

• Natural 95 s aditivy - plně vyhovuje normě vyhovuje normě ČSN EN 228, která stanovuje maximální obsah biosložky v benzínu 5,0 % obj. Průměrně se tato hodnota v našem motorovém benzínu pohybuje okolo 4,8 % obj. etanolu v benzínu. Natural 95 obsahuje komplexní multifunkční aditivum, které zlepšuje celkové užitkové vlastnosti paliva. Jedná se o povýrobní aditivaci. K dostání na ČS MOL (EVO 95) a jako prémiové palivo Drive na ČS Globus a Makro.


• EVO 100+ - motorový benzín, který obsahuje jako biosložku ETBE. Obsah bioetanolu je minimální, typická hodnota pod 1%obj. Obsahuje navíc prémiovou aditivaci, která zlepšuje celkové užitné vlastnosti paliva. Oktanové číslo benzinu Evo Natural 100+ výzkumnou metodou podle ISO 5184 je vyšší než 100. Typická hodnota je 101. Motorový benzín EVO 100+ na všech čerpacích stanicích MOL pochází výhradně z rafinérie Százhalombatta v Maďarsku. Výhodou ETBE menší náchylnost k absorpci vody. ETBE má vysoké oktanové číslo, je s benzínem neomezeně mísitelný. Obsah ETBE je z hlediska kvality konečného produktu méně problematický než obsah etanolu v automobilového benzínu. Dostupný pouze na ČS MOL

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, prase66 napsal:

Ahoj příteli, děkuji Ti za výstižně podanej článek o aditivech. Lépe by to okomentovat ani nešlo a po přečtení článků je jasný, že aditiva VIF mají něco do sebe. Jdu do toho, nic s tím nestratím. Ještě jednou díky. Josef.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

není zač. těch článků je víc (byť ne přímo pro TSI jako ten první ale pro ilustraci taky dobrý), i  s fotkama. https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/vif-super-benzin-aditiv-overeni-cisticich-ucinku-6499  Jen to tam lej. A protože jsme v sekci motoru 1,5 TSI tak reálně můžu potvrdit lehký (ale opravdu jen lehký) nárůst výkonu ale docela mě překvapila u tohoto motoru spotřeba která šla tak o cca 0,3 l dolů. 

 

Editováno: , autor: prase66
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, prase66 napsal:

není zač. těch článků je víc (byť ne přímo pro TSI jako ten první ale pro ilustraci taky dobrý), i  s fotkama. https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/vif-super-benzin-aditiv-overeni-cisticich-ucinku-6499  Jen to tam lej. A protože jsme v sekci motoru 1,5 TSI tak reálně můžu potvrdit lehký (ale opravdu jen lehký) nárůst výkonu ale docela mě překvapila u tohoto motoru spotřeba která šla tak o cca 0,3 l dolů. 

 

... abych řek pravdu, mně ani tolik o tu spotřebu nejde, spíš o ty střeva v motoru aby se tolik nezanášela tím sajrajtem, když jsou ty Tsička  na to tak háklivý. Kolik toho aditiva tam cvrnkneš na plnou nádrž ? Ono to je určitě na tom obsahu toho aditiva napsaný kolik se ho tam přidává.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...