KapriQ Vloženo 29. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2019 (editace) Mno, myslím že som to niekde už písal, ale ja mám motorizáciu 1.5 TSI (12/2017) DADA - bez filtra, a žiadne cukanie sa u mňa neprejavuje... Netýka sa to náhodou len modelov z filtrom pevných častíc? Cuká mi to chvíľku keď je to studené po štarte od teplôt cca 2-4 stupne a menej... Ale to robia všetky TSI-čka mám dojem... /edit: Cukanie pri rozjazde sa u mňa neprejavuje. Editováno: 3. Prosinec 2019, autor: KapriQ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trek11 Vloženo 29. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2019 Trochu si odporujes. Najprv ze ziadne cukanie a potom ze cuka chvilku po starte. Tak ako to teda je :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lulinak Vloženo 30. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2019 (editace) tak v posledních dvou dnech najeto ca 500 km s novou OIII Tour s tímto motorem a manuálem - dojmy - zajíždím, takže předčasný, ale marně tam těch 150 koní hledám, uvidíme jak si to sedne po řádném zajetí. Jinak zbytek auta na jedničku, nic nevrže, nerezonuje, ticho jak v hrobě i na kostkách, palec nahoru, jsem zvyklý kupovat auta těsně právě před koncem jejich výrobního cyklu, očekávám že bude vše dotažený jak je potřeba. Co se mi ale moc nelíbí je projev motoru na 2 válce, duní to a není to moc příjmený, takže dotaz - tuší někdo jestli se dá někde v jednotce přepínání na 2 válce zcela deaktivovat? Jen teoretický dotaz po skončení záruky.... Díky Editováno: 30. Listopad 2019, autor: lulinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.vrbka Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Já mám sice DSG, ale to by asi neměl být problém. Změnu chodu na 2 válce poznám jenom tak, že se mi zobrazí ikona na MFD. Jinak bych to vůbec nepoznal. Mám za týden a půl najeto 1600km, pomalu začínám krmit a na nedostatek výkonu si fakt stěžovat nemohu. Občas pomalejší reakce na plyn u DSG, než si rozmyslí přeřadit, ale už jsem si zvykl, stále se to učí .. Pokud máš najeto opravdu tak málo, nedělal bych závěry. Vím, mám DSG a tam adaptace na řidiče je trochu jiná, ale pocitově to auto s přizpůsobením se za poslední týden udělalo obrovský skok.. Hlavně to nepodtáčet, drž otáčky na 2tis a uvidíš, že pošlape jako hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mahlpo Vloženo 7. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2019 Tyden mam octavii 1.5. musim rici,ze take slysim kdyz se auto prepne na 2 valce a zvuk nic moc. Ale zase jdedolu spotreba. Zrovna prvnich 300km jsem jel do Prahy. Musim rici,ze jsem sice nekolikrat prrdjizdel a trochu na to dupnul,i kdyz se ma prvnich 1000km setrit. Ale dle me ojedinele nemuze ublizit. Pisou drzet se do 3/4 vykonu nebo tak.. jinak auto jede pekne. Rano s cukanim pri -2 nemam problem,klokan se nedeje. Jinak taky zastavam nazor, auto nepodtacet a jezdit s tim jako se starou atmosferou a pri predjizdeni radeji podradit do otacek.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pela Vloženo 13. leden 2020 Sdílet Vloženo 13. leden 2020 Dneska jsem zkusil nádrž vervy. Netuším, jestli to tomu motoru nějak moc uskodi, ale... možná je to shoda okolností nebo jen náhoda, ale takovou spotřebu jsem ještě neměl. Trasa Praha - CB - Praha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mahlpo Vloženo 16. leden 2020 Sdílet Vloženo 16. leden 2020 Já třeba i na spotřebě pozitivně citil aditivovaný benzín VIFem. 100 oktan je dražší, ale zase je o něco nižší spotřeba.. Třeba Opel po problémech s 1.4 přímovstříky má 100 oktanový benzín jako doporučený či předepsaný v TP jestli si to pamatuju dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.vrbka Vloženo 16. leden 2020 Sdílet Vloženo 16. leden 2020 Verva je jedno z paliv, které si zaslouží přívlastek prémiové. Nemám s ním zkušenost na benzínu, ale na mé druhé O3 s naftou jsem jej jednou za měsíc tankoval a rozdíl byl ihned poznat. Teď se chystám na tankování, tak vyzkouším a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 16. leden 2020 Sdílet Vloženo 16. leden 2020 I Verva 100 je dobrá ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexaji Vloženo 7. Únor 2020 Sdílet Vloženo 7. Únor 2020 V 16. 1. 2020 na 18:58, michal.vrbka napsal: Verva je jedno z paliv, které si zaslouží přívlastek prémiové. Nemám s ním zkušenost na benzínu, ale na mé druhé O3 s naftou jsem jej jednou za měsíc tankoval a rozdíl byl ihned poznat. Teď se chystám na tankování, tak vyzkouším a dám vědět. Můžeš sem hodit zkušenost, jak se ti po natankování motor jevil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.vrbka Vloženo 7. Únor 2020 Sdílet Vloženo 7. Únor 2020 Ještě nebyla možnost natankovat vervu, dám info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef177 Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 Pánové, jaký máte názor přidávání aditiv do benzinového motoru. Pomůže to dekarbonizaci, jsou to vyhozené peníze nebo nejsou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 Myslim,ze u nas na SK sa stalo dodatocne aditovanie doslova povinnostou zo zavedenim vyssieho podielu biozlozky v palive/E10/,ktora skodi uplne vsetkemu.Dokonca aj premiove ho maju do 5%,takze ja lejem VIF uz len kvoli tomu.Za dalsie mas zaruku toho,ze ho tam urcite mas,ked si ho tam sam prilejes,pretoze dnes uz tazko niecomu verit,ci realne v tych akoze aditivovanych palivach ta zlozka je.Cenovo vychadza vlastna aditacia dokonca aj cenovo vyhodnejsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 A není levnější tam ve finále tankovat natural 98 ve kterém by biosložka být neměla vůbec ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef177 Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 před 23 minutami, Patrik1971 napsal: Myslim,ze u nas na SK sa stalo dodatocne aditovanie doslova povinnostou zo zavedenim vyssieho podielu biozlozky v palive/E10/,ktora skodi uplne vsetkemu.Dokonca aj premiove ho maju do 5%,takze ja lejem VIF uz len kvoli tomu.Za dalsie mas zaruku toho,ze ho tam urcite mas,ked si ho tam sam prilejes,pretoze dnes uz tazko niecomu verit,ci realne v tych akoze aditivovanych palivach ta zlozka je.Cenovo vychadza vlastna aditacia dokonca aj cenovo vyhodnejsie. Patrik co používáš za značku, nebo s jakou máš kladný zkušenosti ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 Leji zásadně VIF do motorů s přímým i nepřímým vstřikem. Víznam to rozhodně má. U přímovstřiku sice moc nečistí ventily,ale vstřikovače zaručeně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef177 Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 před 8 minutami, Clerfayt napsal: Leji zásadně VIF do motorů s přímým i nepřímým vstřikem. Víznam to rozhodně má. U přímovstřiku sice moc nečistí ventily,ale vstřikovače zaručeně. Clerfayt díky za radu, vyzkouším... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prase66 Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 http://www.vif.cz/files/files/Novinky/SMS1702012015.pdf 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 52 minutes ago, 15degren said: A není levnější tam ve finále tankovat natural 98 ve kterém by biosložka být neměla vůbec ? Jenže (byť) čistý N98 se shání čím dál hůř, obyvkle u (obvykle) čtyřproduktových ČS mají N95, N95 "plus/prémiový" a dvě nafty v podobném duchu. Verva, Maxxmotion atd. jsou dost drahé, spíš na efekt. Taky bych rád na N98 s vifem přešel, jenže místní Eurooil nemá a nejbližší mám tak 30km. Pumpdroid na hledání bohužel nepokryje všechny prémiovky, ale jen max. 2. I výtoč/zájem o ČS hraje hlavní roli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 Eurooilem si nepomůžeš. Biosložku nemá jen v naftě ale v bennzínu jí má stejně jako ostatní čerpačky. Jediná možnost jak čepovat benzín bez biosložky, je N98 z jakékoli benzínky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 Ta se blbě shání, teď jsem narazil na článek, kdy před pár lety spousta čerpaček N98 úplně opustila, mezi posledními Globus, Albert atd. ve prospěch N95+ apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 před 1 hodinou, 15degren napsal: Eurooilem si nepomůžeš. Biosložku nemá jen v naftě ale v bennzínu jí má stejně jako ostatní čerpačky. Jediná možnost jak čepovat benzín bez biosložky, je N98 z jakékoli benzínky... kopiruji z oleje.cz Tak jsem dostal i vyjádření od Mol:Dobrý den,děkujeme za Váš zájem o naše paliva. Všechny naše benzíny obsahují biosložku a to bioethanol nebo ETBE.V našem portfoliu máme tyto 3 druhy benzínů:• Natural 95 – v dostání na čerpacích stanicích Papoil a ČS (čerpací stanice) Globus, Makro. Benzín Natural 95 je benzín vyhovující normě ČSN EN 228 se základní aditivací. Obsah biosložky je max. 5,0 % obj. Průměrně se tato hodnota v našem motorovém benzínu pohybuje okolo 4,8 % obj. etanolu v benzínu• Natural 95 s aditivy - plně vyhovuje normě vyhovuje normě ČSN EN 228, která stanovuje maximální obsah biosložky v benzínu 5,0 % obj. Průměrně se tato hodnota v našem motorovém benzínu pohybuje okolo 4,8 % obj. etanolu v benzínu. Natural 95 obsahuje komplexní multifunkční aditivum, které zlepšuje celkové užitkové vlastnosti paliva. Jedná se o povýrobní aditivaci. K dostání na ČS MOL (EVO 95) a jako prémiové palivo Drive na ČS Globus a Makro.• EVO 100+ - motorový benzín, který obsahuje jako biosložku ETBE. Obsah bioetanolu je minimální, typická hodnota pod 1%obj. Obsahuje navíc prémiovou aditivaci, která zlepšuje celkové užitné vlastnosti paliva. Oktanové číslo benzinu Evo Natural 100+ výzkumnou metodou podle ISO 5184 je vyšší než 100. Typická hodnota je 101. Motorový benzín EVO 100+ na všech čerpacích stanicích MOL pochází výhradně z rafinérie Százhalombatta v Maďarsku. Výhodou ETBE menší náchylnost k absorpci vody. ETBE má vysoké oktanové číslo, je s benzínem neomezeně mísitelný. Obsah ETBE je z hlediska kvality konečného produktu méně problematický než obsah etanolu v automobilového benzínu. Dostupný pouze na ČS MOL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef177 Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 před 2 hodinami, prase66 napsal: http://www.vif.cz/files/files/Novinky/SMS1702012015.pdf Ahoj příteli, děkuji Ti za výstižně podanej článek o aditivech. Lépe by to okomentovat ani nešlo a po přečtení článků je jasný, že aditiva VIF mají něco do sebe. Jdu do toho, nic s tím nestratím. Ještě jednou díky. Josef. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prase66 Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 (editace) není zač. těch článků je víc (byť ne přímo pro TSI jako ten první ale pro ilustraci taky dobrý), i s fotkama. https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/vif-super-benzin-aditiv-overeni-cisticich-ucinku-6499 Jen to tam lej. A protože jsme v sekci motoru 1,5 TSI tak reálně můžu potvrdit lehký (ale opravdu jen lehký) nárůst výkonu ale docela mě překvapila u tohoto motoru spotřeba která šla tak o cca 0,3 l dolů. Editováno: 18. Únor 2020, autor: prase66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef177 Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 před 19 minutami, prase66 napsal: není zač. těch článků je víc (byť ne přímo pro TSI jako ten první ale pro ilustraci taky dobrý), i s fotkama. https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/vif-super-benzin-aditiv-overeni-cisticich-ucinku-6499 Jen to tam lej. A protože jsme v sekci motoru 1,5 TSI tak reálně můžu potvrdit lehký (ale opravdu jen lehký) nárůst výkonu ale docela mě překvapila u tohoto motoru spotřeba která šla tak o cca 0,3 l dolů. ... abych řek pravdu, mně ani tolik o tu spotřebu nejde, spíš o ty střeva v motoru aby se tolik nezanášela tím sajrajtem, když jsou ty Tsička na to tak háklivý. Kolik toho aditiva tam cvrnkneš na plnou nádrž ? Ono to je určitě na tom obsahu toho aditiva napsaný kolik se ho tam přidává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.