Duben 9, 20214 r před 56 minutami, Martab napsal: To už v sérii tam bylo kolem 80kW? Jestli se v tom dobře vyznám, tak to ukazuje že v sérii tam bylo cca 98 PS, což by znamenalo tak 71-72 kW, když 70kW = 95 koníků.
Duben 9, 20214 r No jo, máš pravdu. Tak to je potvrzuje už známý fakt, že TSI mají všeobecně vyšší výkon než udávaný výrobcem.
Duben 9, 20214 r To sice ano, ale zase záleží o kolik. Zásadní problém je, že pokud se neměří přímo motoru ale na kolech, hodně záleží na nastavení brzdy. @motorpower myslím psal v jiném tématu, že dnes už to s tím výkone TSI není zas tak žhavé, a jiní jsou schopni naměřit to co ten motor má mít: https://www.chiptuning.cz/detail/Osobní automobil/skoda-fabia-3-2015-fabia-1-0-tsi-70kw Takže je potom otázka, jak moc věřit těm 136PS a 240Nm... Nechci tím říct, že někdo to dělá špatně a jiný dobře, jen většinou uvádějí u chipu 70kW strop někde kolem 125PS jiné firmy, tak by mě jen zajímalo, kolik to vážně má.
Duben 9, 20214 r před 1 hodinou, JendaII napsal: @JasteR hezké, trochu mě děsí těch 240 Nm... přijde mi to na převodovku moc, když je stavěná na +- 200Nm.... Tím, že je to individual, tak si můžete říct nižší Nm, ale je to zbytečné.. jinak převodovka je stavěná na 250 Nm+.
Duben 9, 20214 r před 2 hodinami, Martab napsal: To už v sérii tam bylo kolem 80kW? Ano, tovární výkon byl vyšší. Pěkný porovnání je i 1.0TSI s OPF a bez OPF: https://www.dp-race.com/2018/10/19/co-zpusobil-filtr-pevnych-castic-u-faceliftovane-fabie-1-0-tsi/ Upraveno Duben 9, 20214 r od JasteR
Duben 9, 20214 r MQ200 co je v TSI ve Fabii má výrobcem stanoven limit 200Nm (to že běžně snese více je věc druhá).
Duben 9, 20214 r před 33 minutami, Martab napsal: To sice ano, ale zase záleží o kolik. Zásadní problém je, že pokud se neměří přímo motoru ale na kolech, hodně záleží na nastavení brzdy. @motorpower myslím psal v jiném tématu, že dnes už to s tím výkone TSI není zas tak žhavé, a jiní jsou schopni naměřit to co ten motor má mít: https://www.chiptuning.cz/detail/Osobní automobil/skoda-fabia-3-2015-fabia-1-0-tsi-70kw Takže je potom otázka, jak moc věřit těm 136PS a 240Nm... Nechci tím říct, že někdo to dělá špatně a jiný dobře, jen většinou uvádějí u chipu 70kW strop někde kolem 125PS jiné firmy, tak by mě jen zajímalo, kolik to vážně má. Aktuálně nic lepšího/přesnějšího než MAHA MSR 500 4x4 v ČR není, je to brzda v řádu milionů korun a DIESELPOWER měří i nový novinářský auta, kde tyhle motory měli obdobné výkony.. stejnou brzdu má ještě Auto Jarov, kam jezdí měřit novináři taky a výkony jsou podobné. PS: tenhle graf od "ciptuning.cz" nebo co to je za f., mě přijde jak nakreslený v excelu :) Pro mě je podstatné jak to auto jezdí, jezdil jsem i s 1.0TSI 81kW a jezdila podstatně hůře.. aktuálně je to co mám vyzkoušený nejblíže porovnatelný s Fabií III R5 Edition se starším motorem 1.4TSI 92kW (samo kromě převodovky) a to je myslím super výsledek ;) Upraveno Duben 9, 20214 r od JasteR
Duben 9, 20214 r před 7 minutami, Martab napsal: MQ200 co je v TSI ve Fabii má výrobcem stanoven limit 200Nm (to že běžně snese více je věc druhá). V interních testech se běžně tato převodovka testuje na 250Nm, jinak žádný oficiální výrobcem stanovený limit neexistuje. V Leonu mám převodovku, která měla být údajně na 400Nm a přes 10 let mám 580Nm. Nm jsou pro tyhle TSI ten poslední problém, to dříve odejde spíše nevhodně upravený motor na detonační spalování apd. než převodovka.. Upraveno Duben 9, 20214 r od JasteR
Duben 9, 20214 r Zde tvrdí do 200Nm dostupné třeba zde: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_237_d1.pdf Co mají za brzdu v Chiptuning.cz netuším, říkám, jen by mě zajímalo, kde je pravda a jak to vlastně doopravdy je :)
Duben 9, 20214 r Autor Proto vždy zvu, k měření zdarma či se slevou pro porovnání. Potom to je ok. Dost těchto firem má brzdu, která není slyšet. Asi perfektní odhlučnění. Zrovna s DP jsme před časem měřili. Seata někde na 260 PS a krouťák vyšel stejně a výkon nám ulít o 3 PS, a to si myslím je ok. A mělo by to tak být. Ale už to neplatí o Jarovu kde mají také MSR, či Technology. Tam lítají hausnumera. Možná obsluha??
Duben 9, 20214 r @motorpower mohl bys mi říct tvůj názor na kolik bys to chutnalo aby to bylo dobře? Jsi přeci jen z oboru...
Duben 9, 20214 r před 3 hodinami, Martab napsal: ......hodně záleží na nastavení brzdy. ...... Takže je potom otázka, jak moc věřit těm 136PS a 240Nm... Přesně tak, když jsem se s Motorpowerem kdysi bavil o tom, jak někteří mají chipy na 136k a 260Nm (na 1.2TSI) tak mi povídal, že kdybych chtěl jak mi na Fabii "odměří klidně i 300 koní "
Duben 9, 20214 r Autor Já klidně určitě ne , ale teoreticky to jde. Ovšem nesměl bych uvádět ztrátové výkony. A majitelé Motocomů a podobných se smějí, tam je těch cestiček více.
Duben 9, 20214 r Autor před 48 minutami, Bikes napsal: @motorpower proto to píšu v uvozovkách, že to je myšleno s nadsázkou.... Já to tak i pochopil..
Březen 9, 20232 r Zdravím. Měl bych dotaz, někde zde jsem četl (myslím, že od Motorpowera), že po načipování motoru TSI je vhodné (či nutné) tankovat benzin s vyšším oktanovým číslem (98 či 100 oktan). Máte někdo zkušenosti?
Březen 9, 20232 r @ferokulda To jsem nikdy neslyšel a nemyslím si, že je to nutné. Ani u aktuálních 2.0 TSI (180 / 206 kW) škodovka nepředepisuje povinně N98. To, že je to vhodné, je druhá věc a to platí pro motory všeobecně. Ale není to nic co by bylo podmíněné kvůli chipu.
Březen 9, 20232 r pokud normlani upravce nabizi moznosti nebo to ma nejaka omezeni - treba to palivo, bud to rekne rovnou nebo da na vyber mapu pro konkretni palivo ... a to by pak bylo potreba dodrzet ...
Březen 9, 20232 r DIESELPOWER umí naladit na obě paliva, obecně je ale lepší N98 pro nižší riziko LSPI a doporučuje se také olej 0w20 509.00 (na osobní doporučení p. Vaculíka) https://shop.dieselpower.cz/oleje/millers-oils-xf-longlife-vw-0w20/ Osobně to střídám, nebo dávám alespoň VIF: https://shop.dieselpower.cz/aditiva/vif-super-benzin-aditiv--0-5l/ Upraveno Březen 9, 20232 r od JasteR
Únor 7, 20241 r V 9. 2. 2021 na 1:35, JasteR napsal: 1.0TSI 70kW OPF (95HP) na 135HP / 240Nm: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/fabia-cs/fabia-iii-sk260-14/1-0-tsi-70kw-160nm-100kw-240nm/ viz. graf: Tak aktuálně najeto +30TKm a stále super
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.