Přejít na obsah

hvaceq

Doporučené příspěvky

před 3 hodinami, orlov napsal:

Ty máš určite veľmi malého čuráka ...

Právěže velký koule ;)

 

před 4 hodinami, K.Arno napsal:

Nějak mi uniká smysl tohoto počínání.

Smysl je přece naučit se, jak se auto chová při snížené přilnavosti a být připraven na všechno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 47 minutami, hvaceq napsal:

Právěže velký koule ;)

 

Smysl je přece naučit se, jak se auto chová při snížené přilnavosti a být připraven na všechno.

Stále mi uniká smysl vypnutí systémů. Za snížené přilnavosti se auto tak jako s vypnutými systémy nikdy chovat nebude. To už je lepší zkusit si to na letních gumách se všemi systémy, ale ani to není stejné. Nejlépe se dá simulovat a nacvičit na speciálních plochách, kterých je po republice několik a nasimulují i sníh a led uprostřed léta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chápu vaší poznámku.
Samozřejmě už vím, jak se auto chová se zapnutým systémem ESP. V podstatě pořád jenom brzdí podle přetáčivosti nebo nedotáčivosti.
Se zapnutým ESP se sotva někde otočím přes ruční brzdu a bez vypnutí není možné doopravdy poznat limity a chování auta!

Simulovat na cvičišti to sice jde, ale sníh se chová docela jinak (nerovnosti, různá tuhost sněhu, atd...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...