Publikováno Březen 28, 20187 r Ahoj potřebuji pomoct. Koupil jsem si Octavia III RS v naftě když jsem jí kupoval neřešil jsem tuto hlučnost nebo spíše jsem se domníval že je to nějaká banalita. Bohužel z malého problému nastal velký! Začal jsem řešit tento rachotící zvuk a už jsem v koncích několikrát jsem vyměnil olej v motoru dále jsem vyměnil rozvody napínací kladky řemenu a řemeny samotné vyměnil jsem i olejové čerpadlo dále jsem měnil dvouhmotu ,olej v převodovce je to DSG,vyndal jsem vstřiky a nechal je zkontrolovat auto nehlásí žádnou chybu jede naprosto normálně nechal jsem upravit (čipem) jednotku všechny měřené hodnoty v pořádku jak před úpravou tak po a auto stále pouze na volnoběžné otáčky a pouze pokud je olej i voda zahřátý na provozní teplotu vydává tento rachotící zvuk! Když sundám spodní dekl motoru jde to jakoby ze shora od DPF EGR či turba nevím přenáší se to a ani důkladným zkoumáním přes trubku na ucho jsem nezjistil odkud to jde možná to lehce slyším i z vany jako od kliky. Prosím poraďte mi. Děkuji Je to commonrail a zvuk to má jak stará rotačka! Zvuk je slyšet hlavně od pravého kola z venku vozu uvnitř nic neslyším.Najeto 5000 km a stále stejný zvuk i když tomu nandavám nebo jedu normálně jen na volnoběh jakmile přidám zvuk zmizí. Ještě jednou díky VID_20180328_174614.mp4
Březen 29, 20187 r Mám dost podobnej zvuk.. i když teda zvuk se zmírnil chipem.. Nicméně zvuk je to pro tento motor bohužel vcelku standartní. :X ano.. je to hnus.. :X bohužel.
Březen 29, 20187 r Já teda nemůžu posoudit ten "rachot", ale jestli nikde není zjevná závada, ani na diagnostice a jezdí normálně 5000km a zvuk se nemění, řekl bych, že je to nejspíš v pořádku.
Březen 29, 20187 r Autor Trochu mi přijde že se to taky možná zmírnilo čipem ,ale fakt je to hnus............
Květen 4, 20187 r Já mám stejný zvuk jak ty, je slyšet jen na volnoběh. Moje osobní laická domněnka je, že to můžou být hydraulické zdvihátka ventilů. Za měsíc půjdu měnit olej tak vznesu dotaz jestli by nedokázali říct od čeho ten zvuk je. Zvuk se nehorší tak zatím to tak moc neřeším. Upraveno Květen 4, 20187 r od PetaRSkoruna
Květen 4, 20187 r Je to určitě olejové čerpadlo, dělá mi to stejně, měl jsem to ve Škodovce a tam mi to řekli..
Květen 31, 20187 r no asi máš pravdu, taky mě pak řekli že to není čerpadlem, prý je to olejem, když je auto studený tak je to v klidu ale když je zahřátý olej tak je to strašný...
Březen 7, 20196 r stále stejné zvuky.. v pondělí se mi také mimochodem zadřela nová vodní pumpa..hrůza auto se ihned vyvařilo a málem se přetrhl rozvodový řemen, podle servisáka jsem měl štěstí, napínací kladky jsou úplně fialové.. koupil jsem nové rozvody a pokusím se vyměnit všechno a uvidím jestli to nehučí nějaká kladka, nechám to celé rozdělat a pak napíšu
Březen 19, 20196 r Nazdar všetci . Tak aj ja som sa stal majiteľom Octavia RS 2.0 CR TDI 135 kW . Ten hlučný motor som vyriešil . Ako ? To by vás asi nenapadlo ... Napriek tomu že nebol ziaden problém ani závadu v motorovom PC rozhodol som sa demontovať DPF filter a dal som ho renomovanej firme na čistenie . Ta pri tlakovej skúške potvrdila že bol zaneseny viac ako dosť a pritom malo auto skutočných 190000km. Po vyčistený som dostal protokol o funkčnosti 98% čistý . A záruku na 100tis. km + 12mesiacov . Filter som nahodil do auta a nadstavil v PC ako nový . No a od vtedy je motor o 40% tichšía výkon je vecsi tiež .Inak výrobca vozidla odporuca výmenu DPF okolo 150000km . ? Upraveno Březen 19, 20196 r od Lukas Polakovic
Březen 19, 20196 r Teraz uz len cakat na spravy co? Skus poriadne robit svoju pracu a nemusis si privirabat okradanim ludi.
Duben 2, 20196 r Zdravím, zvažoval jsem nové téma ale nakonec možná bude problem stejný, rovnou dodám že nejsem škodovák ale mám Audi A3 přesně tento motor rok 2016...najeto 140tis dovoz DE...jedine co na aute po dovezení řeším je hlučnej motor je to fakt rachot oproti memu stararemu 2.0TDI 105kw z roku 2008 a npř doma máme facelfit II octavii s 88kw 2.0 a ta je krasne tichá... Rachot je jak šicí stroj kombinovanej s traktorem...nejhorší je zrychlování ot od 1000 do 2000 pak je zvuk takovej "sportovnejší" a je to ok...první co tak sem měnil olej (byl tam castrol longlife...dal sem mobile1 a udělal proplach BG....diagnostika čistá, čip nemám, DSG funguje slušně...horšín je to po delší jízdě npř kdyz jedu po dalnici a pak sjedu tak je auto uřvanějšínež zastudena... Na Audiforech nikdo moc neví jsou to moc nove motory....tady koukam ze někomu pomohlo DPFko vyčistit, jak jinak se projevuje DPFko kdyz zlobí...? Díky za tipy...mě čeká ted po oleji rozvody ty jsou relativne hlucne ale hlavne pískaj tak se udělaj a uvidím...pak mam v zaloze jeste dekarbonizaci a vyčištění saní atd a tím asi končím.....
Listopad 21, 20195 r Ahoj. mam WV Golf Altrack 135kW 2017 a stejnej problem, kupovanej nedavno z nemecka 58000KM. ptal jsem se na zvuk u majitelky,prej byl od začatku jako noví vuz. a je to znama paní.tak nelže. así to tak ma byt. pardon za pravopis jsem UKAČko :-)
Prosinec 12, 20195 r Zdravim, taktiez som hneď po kúpe octavie RS postrehol ten divný zvuk motora. Nakoľko mám aj passat B7 s veľmi podobným motorom (CFFB) sa mi to vôbec nepáči, passat ide oveľa tichšie. V passate mam navyše DSG, rozmýšľal som nad vyčistením dpf, ale podla diagnostiky je zaneseny len s 12g toho uhlíka. Takže podľa vás netreba ten zvuk riešiť?
Prosinec 12, 20195 r Motor v passate je úplne iný ako v Octavii. Tú hodnotu 12g máš určite hodnotu spáliteľného popolčeka. Skús najsť túto hodnotu IDE06059 Filtr částic: hmotnost olejového popílku. Táto hodnota v podstate určuje v akom stave je DPF. Ten rachtajúci motor sa môže zlepšiť po výmene vstrekov.
Prosinec 13, 20195 r Pozri túto hodnotu IDE06059 Filtr částic: hmotnost olejového popílku Ak bude blízka k 80g tak je vhodný na čistenie ja mám aktuálne 64g. Ale malo by sa to dať aj nejak vypočítať z tej hodnoty oleja.
Prosinec 13, 20195 r Dnes som pre zmenu ešte spravil 15km navyse.... Trochu som.ho povytacal ale ked som. Doma zastavil, vypol svetla, klimu, aktualna 0.7l a otáčky 1000rpm, skusim asi zajtra spustit manuálne regeneráciu cez VCDS. Co to spraví.
Prosinec 13, 20195 r Mne to minulý týždeň tiež držalo po vypnutí otáčky okolo 1000. Robilo to kvôli vonkajšej teplote a trocha vybitej baterke. Regenerácia sa mi prejavuje tým hlavne, že DSG drží o otáčky okolo 1500. Podľa VAG DPF som zistil, že je zbytočne vytáčať motor pri regenerácii ak má už dosiahnutú regeneračnú teplotu okolo 550-600°C. Ideálne otáčky na regeneráciu 1700ot.
Prosinec 13, 20195 r A ten systém na sledovanie dpf je co za jeden? Kdesi mam nejakú takú čínsku somarinu elm327 ci ako sa to vola... Je to ono?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.