Říjen 8, 20195 r V 23.09.2019 na 15:15, Tragedie_v_JZD napsal: pro 1.5 tsi je na jednorazove doliti (max 0,5 litru) v podstate cokoli - 504, 502, 508, cokoli, co splnuje acea a3 / b4 na klasickou vymenu jen 508 Cokolvek z tohoto....
Říjen 8, 20195 r V 03.10.2019 na 13:56, Tondula napsal: 18000 km a rozsvitila se kontrolka... Rovnou jsem nechal vymenit olej. Normální je pravidelně olej kontrolovat a né čekat na nějakou kontrolku co když by ti odešel baroskop?
Říjen 8, 20195 r před 3 hodinami, Boleslavák napsal: Normální je pravidelně olej kontrolovat a né čekat na nějakou kontrolku co když by ti odešel baroskop? Kontrola byla pri 15000km a ještě to bylo v normě...
Říjen 8, 20195 r před 5 hodinami, Boleslavák napsal: Normální je pravidelně olej kontrolovat a né čekat na nějakou kontrolku co když by ti odešel baroskop? Normalne by to malo vydrzat od vymeny do vymeny. Ale EU a skodovka nas nauci ze je to blbost. Tak pekne ako pred 30 rokmi kontrolovat olej pred jazdou.
Říjen 30, 20195 r Ahoj, mám od ledna 2019 Karoqa ,1,5 TSI 110kw a mám najeto 13500km a plánuji výměnu oleje do 15000km a nechám si to dělat v servisu...prostě jsem na to sám levej :( a tak se chci zeptat, kolik si učtují v servise za výměnu oleje, filtru atd? Abych měl představu o ceně a nešel do prvního předraženého servisu. Předem děkuji za informaci. Olaf
Říjen 30, 20195 r Počítej s tím, že pokud bude vše od nich tak to bude pálka.... Typuji tak něco přes 5000.... Mají strašně předražený olej..... Za cenu jejich 1l koupíš v obchodě 4l
Říjen 30, 20195 r Počítej tak kolem 800-1000 kč za práci filtry a pomocný materiál + 600-900 kč za litr oleje (1.5 TSI má myslím 4,5l náplň, kdyžtak mne někdo opraví). Některé servisy povolují vlastní olej, když si ho seženeš (musí splňovat normu VW508.00 nebo 504.00), tak tam stojí pak litr do 200kč a dá se tím nemálo ušetřit (ale je to servis od servisu ale moc jich není...). Upraveno Říjen 30, 20195 r od Martab
Říjen 30, 20195 r před 4 hodinami, olaf1 napsal: Ahoj, mám od ledna 2019 Karoqa ,1,5 TSI 110kw a mám najeto 13500km a plánuji výměnu oleje do 15000km a nechám si to dělat v servisu...prostě jsem na to sám levej :( a tak se chci zeptat, kolik si učtují v servise za výměnu oleje, filtru atd? Abych měl představu o ceně a nešel do prvního předraženého servisu. Předem děkuji za informaci. Olaf Mě to stálo bez pár korun 4000 kč
Říjen 30, 20195 r Výměna motorového oleje na 1,5 tsi je naprosto pohodová . Filtr z boku , nikde vám neteče olej , mnohem lepší než na 2,0 tdi , zvládne to každý. Náplň cca 4,2 l a za olej a filtr jsem dal 1100.- kč
Listopad 3, 20195 r Ahoj, jaký máte názor, čeká mě výměna oleje v servisu ,otázka , použili by jste olej 5W30, když předtím jsem sám měnil olej po 10 000km a dal 0W20? Jezdím ,popojíždím krátké trasy. Interval výměny mám podle ukazatele po 19 měsících , najeto cca 9000km. Tak zvažuji který olej .Díky za radu.
Listopad 3, 20195 r Dík za radu, měnit budu po roce sám, potom dle intervalu v servisu +kvůli záruce(dvouletý interval) .
Listopad 4, 20195 r Já to dělám taky jako ty ale byl jsem se v servise zeptat co tam budou dávat. Bylo mě řečeno 504 00 , 5w30 , tak ho tam dávám ať se to nestřídá .
Listopad 4, 20195 r Autor ja idem do servisu a dam.im auto.a povoem vymenit olej kukaju na mna ako na ovxu a ze sak mate 2eocmy interval a ja to je moja vec. nechcete?
Listopad 19, 20195 r Ahoj , chci se zeptat jaký interval u 1,5tsi po výměně oleje a servisní prohlídky vám nastavili? Já mám nastaveno u oleje po cca 24 000km ,nebo 593 dní a u servisu 30 000km a 364 dní.
Listopad 19, 20195 r Určitě máš nastaveno pevně 24tis. km? Interval by měl být "až" 30tis./2roky na olej, ale je proměnlivý, auto počítá "zátěž" oleje a podle toho zkracuje interval (minimum je 15tis. km).
Listopad 19, 20195 r @Martab 24tis.km olej je proměnlivý , to je asi ok , popojíždím krátké trasy ,ale co mě překvapilo je servisní prohlídka po 30tis.km ,nebo po 364 dnech, takže rok.
Listopad 19, 20195 r Tak to je normální ... viz manuály servisních embasointervalů: https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/servisni-intervaly U karoqa, pokud není nastaven interval 15000/1 rok, je u proměnlivého intervalu 30000/2 roky a pak 30000/1 rok, tzn. po dvou letech je člověk stejně v servisu každý rok ... ten třetí rok je výměna brzdové kapaliny, a pak už se stejně dnešní wagen jen sejří a je nejvyšší čas jej vyměnit, než se ouplně usejří ... Oni ty intervaly jsou stejně zajímavé, u prvního yetiwagenu jsem měl 30000/2 roky, auto si řeklo o servis ve 26000 km po roce a půl a podle palubního počítače se kilometrový servis měnil. Druhý yeti měl už interval jako karoq, tedy 30000/2 a pak 30000/1 ... jen s tím rozdílem, že mě natvrdo nechal dojet do skoro 30000, resp. 2 roky, aniž by palubní PC přepočítával a měnil termín servisu podle zátěže (stejně je to tak u mého klokana ... prostě km do servisu jsou počítány do 30000, nebo 2 let, pokud to nějak nezačne zázračně v dalších měsících přepočítávat), pak si řekl o servis další rok (zmiňovaná brzdovka, no a když už tam člověk je, stejně si nechá i ten olej vyměnit). Koneckonců, jak sami embasoprodejci přiznávají, už je neživí prodej aut, ale jejich servis ...
Listopad 19, 20195 r Přesně tak, první servisní prohlídka 30tis nebo 2 roky, každá další potom 30tis nebo rok.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.