Publikováno Říjen 19, 20177 r Jak se radi zpatecka u 5stupnovych prevodovek motoru 1.0 MPI a TSI? Je to stejne, jak u 6stupnovych, tedy zamacknout a zaradit jednicku? Nebo se radi zpatecka jako sesty rychlostni stupen?
Říjen 19, 20177 r Autor Diky za info. Tak to je skoda ze to maji nekonzistentni Upraveno Říjen 19, 20177 r od hlr
Říjen 19, 20177 r Autor Ale z toho obrazku neni zcela jasne, jak to ma motor 1.0 TSI. Ale vlastne vylucovaci metodou to vypada, na ten prvni obrazek. Upraveno Říjen 19, 20177 r od hlr
Červen 13, 20187 r Mám dotaz, mám Fabii III 1.4 tdi 66kw a při zařazení zpátečky tato vydává zvuk jako by šla bez spojky. Je to běžný u těchto motorů? V servisu mi řekli že je to v pořádku a že to dělají všechny auta tak teď nevím.
Červen 13, 20187 r Zpátečka nemá synchron, takže, dokud se točí kola (ta s penumatikami), tak se proti sobě točí i nesynchronizovaná (ozubená) kola v převodovce a při zařazení zpátečky chrastí. Dělá to FI i FIII (u FII nemám zkušenost, ale 100:1 také).
Červen 14, 20187 r U 1.0 TSI i při stání, každé druhé zařazení zpátečky hned po startu jde přes zuby. 1.2 TSI, po stání nacpat jedničku chce dvakrát vymáčknout spojku, tak 6 z 10 startů. Takže asi vlastnost. Když to srovnám s FI 1.4 16V, tak jsou ty nové převodovky horší, tam mi zpátečka blbla velmi sporadicky.
Červen 14, 20187 r U 6 stupňové DQ200 (1.2 a 1.0 TSI) je na řazení zpátečky i TPI, ale u 1.4 TDI je myslím převodovka jiná, nepletu-li se.
Červen 15, 20187 r před 20 hodinami, Martab napsal: U 6 stupňové DQ200 (1.2 a 1.0 TSI) je na řazení zpátečky i TPI, ale u 1.4 TDI je myslím převodovka jiná, nepletu-li se. Neměl bys to TPI někde?
Červen 15, 20187 r Zial mne sa to doteraz nepodarilo vyriesit. To, co tu hodil @Martab nie je TPI. je to len vystup z technickej konferencie. Naposledy mi v servise nechali otvorenu reklamaciu a maju sa mi ozvat ked budu mat to tpi k dispozicii
Červenec 13, 20187 r V 15. 6. 2018 na 15:26, Martab napsal: @JUICE. Jasně. V návaznosti na Martaba a jeho pdf týkající se obtíží při řazení zpátečky. "Našel" jsem instrukce podle čeho mají technici posuzovat funkčnost/ nefunkčnost, viz odkaz. Pracovní návod k posouzení obtíží při řazení zpátečky u převodovky MQ200
Srpen 30, 20187 r U těchto převodovek celkem normální. Zkus déle mezi přeřazením na zpátečku počkat nebo vícekrát vyšlápnout spojku.
Srpen 30, 20187 r Alebo to skus reklamovat. Mne to reklamovali a odvtedy mam pokoj. Inac, skusaju radit spiatocku 50krat. Ak to ide viac ako 15krat tazko tak je to na vymenu
Září 1, 20187 r @Johny.z uplne postatie nepomoze... ked prijdem domov a manzelka mi ide otvorit branu, tak auto stoji cca. 10 sekund. Zaradim spiatocku a ide cez zuby.
Září 15, 20186 r Taky se přidávám. Auto vždy v klidu min. 5 sec. a 8 z 10 řazení to tam rvu přes zuby. Rapid 1.0 TSI 81 kW 6 - kvalt. Najeto 13000 km. Na Astře staré 10 let s 250 000 km jsem nikdy nešel přes zuby.
Září 15, 20186 r I když auto stojí a motor běží, kola v převodovce se točí. Zkus po sešlápnutí spojky (až na podlahu) vteřinu - dvě počkat až se kola zastaví.
Září 15, 20186 r To jsem taky zkoušel. Zkoušim páku mačkat hodně nebo málo, ale nic nepomáhá. Jak jsem napsal většinou štréjchnu zuby. Rychle to dám na neutrál pustím spojku a druhý pokus. Druhý pokus je vždy OK. Upraveno Září 15, 20186 r od Lukitos
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.