michal2009 Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 Po 310k km v tělese filtru už nějaký pilinky mít můžeš. Při tomto nájezdu je to normální opotřebení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 Jako ano, skor som poukazoval nato, ze "tankovat kvalitnu naftu" je proste aspon na nasom trhu (a netvrdim, ze "na zapade je to lepsie") utopia a je to len o tom, comu clovek veri... Zial neznamena, ze ci uz Shell alebo Slovnaft alebo neviem aka "znacka" predava len "kvalitnu" naftu. Aspon u mna je to teda nerealne to vediet, ostava mi len verit nejakym testom a tie tiez nezaruci, ze vzdy na znackovej cerpacke natankujes len kvalitu pripadne ak to otocim, tak zial testy nasich paliv niesu nejak oslnujuce a potom tu mas nejake JZD, kde tankujes naftu do traktorov a suprb nanu frci 400k km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 13. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2018 (editace) Piliny v nádobě filtru po odklopení uvidíš prakticky u každého auta u kterého už byl palivák aspoň jednou vyměněný, jde o to že jsou před filtrem a je jich pár, problém nastává když se piliny dostanou přes špatný filtr do vstřikovacího systému, nebo vlivem špatné nafty začnou lítat piliny ve velkém do railu. To že máš piliny ve filtru bych začal řešit až kdyby jich tam plavalo větší množství a hlavně to špatně startovalo, špatné startování může být problém opotřebeného čerpadla. Editováno: 13. Srpen 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.