pavel.pavel Vloženo 29. Červen 2018 Sdílet Vloženo 29. Červen 2018 Zdravím. Prosím o radu. Superb II, TDi, 103 kW, 2010. Při každé pozvolné akceleraci mi auto cuká/škube v rozmezí od cca 1700-2200 ot./min. Nejvíc při zařazeném 4. rychl.stupni, pak i při 5. a 6. Při 1., 2. a 3. rychl.stupni skoro vůbec nebo je to hůře rozpoznatelné. Při prudší akceleraci to nedělá vůbec. Auto nekouří. Řídící jednotka nic nehlásí. Vyměnil jsem vstřiky, které vykazovaly špatné hodnoty, ale problém zůstal. Setkali jste se s tím někdo?? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 9. Březen 2019 Sdílet Vloženo 9. Březen 2019 Auto se rozvibruje při plné akceleraci na 5,6 stupen nad 1500 ot. Diagnostika čistá...Udržovano, servisovano...Dělá to delší dobu, naftou to není...Kola zkoušeny, vnitřní klouby, spojka, vše Ok. Napadá něco někoho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 9. Březen 2019 Sdílet Vloženo 9. Březen 2019 Mne to robi to iste. Ale iba sem tam. Mozno raz za 2-3 mesiace. A to len za studena a zvecsa co som si vsimol to robila len 4ka okolo 1400 ot. Auto 3-4 krat cukne a potom ide v klude dalej. Skusal som to "nasimulovat" vselilen ako.... no nic. Neviem co si mam o tom mysliet. Lebo jedine co mam v aute na hrane je zotrvak. Ale ten s tym asi nebude mat nic spolocne. Ale cez leto ho idem menit tak uvidim co to povie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 9. Březen 2019 Sdílet Vloženo 9. Březen 2019 (editace) Tohle neškube, dělá to pořád,,,, rozvibruje to motor, volant, nekomfortní pocit v autě. Po ubrání plynu, částečná zátěž, je vše Ok. Hodnoty vstřikovačů při volnoběhu Ok. Parametry čidel, tlaku paliva, vzduchu,,,Ok. Náprava tuhá, nic volné... Editováno: 9. Březen 2019, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 10. Březen 2019 Sdílet Vloženo 10. Březen 2019 Mne to par krat zasklbe s autom. Skoro ako by motor vynechaval alebo co. Podobny pocit som mal ked mi vynachaval pionier :) . Ale sklbne to jemne par krat a zase je kludny. Ale raz sa mi stalo ze po nastartovani som mal pocit asi 2 sekundy sa nevedeli dohodnut valce ze co a ako a ktory kam... ale to mohlo byt aj tym zotrvacnikom. Ale daval som kontrolovat cez diag a nic... zaujimave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 11. Březen 2019 Sdílet Vloženo 11. Březen 2019 (editace) Vypadá to na jednu z trysek............ Vyřešeno..... Editováno: 12. Březen 2019, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelVondra Vloženo 15. Září 2019 Sdílet Vloženo 15. Září 2019 Dobrý den, Koupil jsem ojetého Superba II s 125kw TDI a dělal to samé, co píše pán z prvního příspěvku. Cukal motor mezi 1700-2200 otáčkami při mírné akceleraci. Nakonec asi po 5tis km se rozsvítila kontrolka motoru a v servisu mi řekli, že to je Eager ventil (nevím, jestli to jméno píšu správně), který prý rozhoduje, kam jdou výfuk. plyny. Oprava stála 18tis, ale auto přestalo cukat, tak snad to už bude dobré. Všichni předtím radili vyčistit a seřídit (popř vyměnit) vstřiky, ale zdá se, že by to bývala byla špatná investice. Tak snad to někomu pomůže. Hezký den, Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hady Vloženo 18. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2019 Zdravím, takže se jedná EGR ventil nebo trysku? Dělá mi to taky a nerad bych vyhodil takovou částku :( Příznaky přesně jak píšete... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony1990 Vloženo 25. leden 2020 Sdílet Vloženo 25. leden 2020 Chlapci, pokud by byl egr off, tak by to diag vypsala, i kdyby to byla sporadicka zavada a ne trvala. Ja resim neco podobneho. Ted jsem tady daval příspěvek. Superb, ten me teda skoli, to vam povim??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomg Vloženo 28. Duben 2020 Sdílet Vloženo 28. Duben 2020 Zdravím, mám stejný problém jako z prvního příspěvku, prosím o potvrzení ostatních zda to vyřešil ten EGR ventil? Děkuji Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milososka Vloženo 14. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2020 Zdravím všechny, mám Superba, 2.0 TDI, kW, CFGB, rok výroby/ 04/2012, aktuálně najeto 220tis. km, vstřiky jsou původní a 1. z nich vykazuje hodnoty na hraně. Po studených/mrazivých startech jdou při akceleraci cítit vibrace, dělá to jen krátce po startu, jakmile se motor maličko zahřeje, tak vibrace ustanou. Může být na vině 1. vstřik, který už má nejlepší léta za sebou nebo to může být EGR o kterém psali kolegové výše? Díky za názory, Mila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Sup2 Vloženo 23. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2022 Ahoj chlapi, jak teda, vyřešili jste to novým, popř. vyčištěním EGRu? Taky mám problém se škubanim motoru. Je to při stále rychlosti,motor jakoby zaškube a jede dál. Dělá to v pravidelných intervalech a je jedno, jestli je motor zahřátý nebo studený. Žádná kontrolka ani chyba na vagu. Motor CBBB 2.0TDI, 125kw,R.v.2010. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.