Listopad 6, 20195 r Ahojte, stalo sa už niečo takéto niekomu z vás? Upraveno Listopad 6, 20195 r od Branislavmasar
Listopad 10, 20195 r Toto som nevidel. Ale mne dnes po zaradeni spiatocky vyhodilo hlasku: "Hlasove ovladanie nie je dostupne pre vase vozidlo". Pritom som bol ticho nic som mu nevravel. Mam 4/2018 takze hlasove ovladanie tam nemoze v ziadnom pripade byt. Nemate s tym niekto skusenost. To odomknute vozidlo pred par dnami vyplasilo aj mna. Pozriem do mobilu, a hybaj vsetko nechat tak a ist sa kuknut k autu. Ale bol to bullshit, auto bolo zamknute.
Listopad 12, 20195 r Od 07.11.2019 jsem Karoq nechal stát, dnes 12.11.2019 když jsem chtěl ráno odeslat povel k zapnutí nezávislého topení opět hláška něco se pokazilo. Nejenže aplikace byla opět odhlášena, navíc se mi zase v aplikaci nastavili záložky (pořadí) do továrního nastavení. Jsem sám kdo má tokový problém, nebo nás je stále víc a škodovka jen prostě tutlá a pořád slibuje, že na zlepšení se pracuje......
Listopad 12, 20195 r S aktivací topení přes aplikaci mám dlouhodobý problém. Komunikuji s jejich support linkou. Pořád chtějí, abych něco vyzkoušel, nastavil a stále to nefunguje. Ze zákazníků si dělají bezplatné testery. Přes aplikaci funguje okamžité zapnutí topení. Jinak nic.
Listopad 12, 20195 r Autor Taky mi to pořád nefunguje. Odhlašuje se, aplikace se vrací do základního nastavení, veškeré akce jako zapnutí topení trvají nekonečně dlouho a pak většinou spadnou. Navíc zmizely dost důležité údaje jako vnější teplota, která je pro mě podstatná při plánování aktivace topení. Škodovka stále stejná písnička, omlouváme se, pracujeme na tom, zkuste tohle a tohle. Každý čučkař co dělá hobby vývojáře bohužel dneska na trh hodí spolehlivější aplikaci.
Listopad 12, 20195 r Ovládání nezávislého topení přes mobilní aplikaci mi funguje dlouhodobe nespolehlive, jednou to funguje další den nefunguje. Nekdy to nefunguje několik dni. Obvykle napíše "něco se pokazilo". Jednou už se mi stalo, že aplikace napsala neco jako nepodařilo se navázat spojení s vozidlem, pak přijdu k autu a topení bylo stejne zapnuté...
Listopad 12, 20195 r Som v soku,ked to citam,ake s tym mate trable,ale mne vsetko funguje od posledneho velkeho padu apky v celom VW uplne bezchybne.Nechapem,od coho to zalezi....
Listopad 12, 20195 r Nevim co by mohlo byt spolecnym jmenovatelem. Mam Karoq modelovy rok 2020, 2.0TDI, 4x4 AT. V takovych 80-90% se nepodarilo pres apku aktivovat nezavisle topeni. Casto aplikace vyzaduje prihlaseni a vetsinou s tim souvisi tovarni nastaveni karet v aplikaci. HW apple iPhone 8plus iOS 13.2.2 verze aplikace 3.1.7
Listopad 12, 20195 r A to se našli takoví blázni, kteří touží po možnosti dílkové odemčení přes aplikaci. Asi netřeba více komentovat. Asi jsi měl na mysli “dálkové” odemčení, na kterém nevidím nic špatného a ani bláznivého. Funkce jako taková nemá nic společného s neschopností vývojáře odladit aplikaci do dlouhodobě funkčního stavu.
Listopad 13, 20195 r Ani se nebudu divat na smluvni podminky. Predpokladam, ze zadna garantovana dostupnost tam nebude.
Listopad 13, 20195 r V rámci ŠC má zákazník právo maximálně na omluvy ze strany ŠA. Od 02/2017, co auto mám, nefungoval ŠC snad ani jeden týden bez chyby. O tomto výpadku, který proběhl v tomto období ani nemluvím. Placená služba zcela o ničem. To mají tak neschopné IT? Myslel jsem, že u nás ve firmě je to, co se týče IT, katastrofa, ale ŠA je předčila [emoji106]. A těch peněz, co dostala zaplaceno od zákazníků.
Listopad 13, 20195 r Heuréka, dnes ráno zafungovalo zapnutí nezávislého topení. Škoda jen, že vím, že to byla jen chvilková "náhoda" :(
Listopad 13, 20195 r Já jsem se nakonec rozhodl ŠC smluvně ukončit. Nemá cenu v tom pokračovat, dokud to skutečně nebude fungovat tak, jak má.
Listopad 13, 20195 r před 2 minutami, Vytlacil napsal: Já jsem se nakonec rozhodl ŠC smluvně ukončit. Nemá cenu v tom pokračovat, dokud to skutečně nebude fungovat tak, jak má. Já jsem majitelem Škodovky cca 3,5 měsíce. Ovšem dost mě šokovala informace, že už od roku 2017 to spíše nefunguje než funguje. Pokud to tak půjde dál tak funkčnost je v nedohlednu. Doufám a pevně věřím, že ne... :)
Listopad 13, 20195 r Já jsem 2x podstoupil různé testování, úpravy, výměny modulů a po třetí už fakt ne.
Listopad 20, 20195 r Ahojte Rozmýšľam nad kúpou Licencie INFOTAINMENT ONLINE Ale ako to tu tak čítam, tak mam obavy... Oplatí sa ju zakúpiť? Alebo aj tá je obcas nefunkčná, a nefunguje na 100%? Ďakujem Upraveno Listopad 20, 20195 r od titanius
Listopad 29, 20195 r Ano ,dnes mi také po dlouhé době došlo oznámení i email o opuštění oblasti. Také jsem si všiml nového webového vzhledu. Jen nechápu proč tam chybí posledni parkovací pozice.!!
Prosinec 2, 20195 r Hlavně zmizela možnost zapnout nezávislé topení. Podle infolinky prý o službu nebyl zájem. Já to v zimě používám skoro denně, protože v kanceláři mám mizerný mobilní signál, takže mobilní aplikace víc nefunguje než funguje. Nechápu, na co potřebuje na těch pár bitů 4G se skoro plým signálem. Na EDGE se mi totiž app s autem nespojí skoro nikdy.
Prosinec 3, 20195 r Mám to jen kvůli topení. A tak 3/5 se nespustí. Auto i mobil stojí rozhodně ve výborném signalu. Je to usměvné. I pes co má na obojku GPS se SIM kartou se připojí spolehlivěji. A váží to 100g. Myslím že by to ŠKODA měla rozdávat zdarma. Se slovy "Třeba vám to někdy udělá radost". A když ne, nevadí. Klidně v aplikaci můžou být i reklamy. Třeba by to zaplatilo ten zdarma provoz neprovoz.
Prosinec 3, 20195 r Zdravim. Mam auto v zarucnom servise a cez skoda connect som pozeral kde sa nachadza, resp. co sa s nim deje. Dnes mi vecer vypisal program, ze Sluzba bola vo vozidle deaktivovana, tym padom je vozidlo offline a nemam o nom ziadne info. Chcem sa opytat ci je to normalne, alebo...
Prosinec 3, 20195 r Píše mi to naprosto to samé a auto stojí v garáži. Nic deaktivováno není. Zvykej si, lepší to nebude :-(
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.