Srpen 20, 20196 r V 10. 8. 2019 na 15:02, stanly napsal: Na kolik vyjde downgrade software u motorpower? Děkuji 1500 Kč, jinak u me sw snížil výkon v malých otáčkách a zhoršil kapku dynamiku.. doporucuji určitě downgrade.
Září 16, 20195 r V 10. 1. 2019 na 22:39, Xanticek4400 napsal: Já jsem byl se svým supem taky u TDIFUN a jsem moc spokojenej. Ahoj, jake označení má ten software? Chci software přehrát taky nazpět ale nevím co tam bylo. Mám supa 103kw a motor cffb. Co chtěli TDIFUN za prehrati? Díky
Září 16, 20195 r Já měl dieselgate software 9979 a teď mám 9015 (kod motoru CFHC, jednotka 03L907309R)
Září 16, 20195 r před 7 hodinami, Kindera napsal: Ahoj, jake označení má ten software? Chci software přehrát taky nazpět ale nevím co tam bylo. Mám supa 103kw a motor cffb. Co chtěli TDIFUN za prehrati? Díky zkus ferda25 - můj scout zase funguje jak má
Září 17, 20195 r Ahoj chtěl bych se zeptat na radu kterou jsem tu nenašel.. mám Octavii II, 2012, 81 kW (CFHF). - 9.2016 - přehrání SW (98.336 Km) - 3.2018 - nový EGR ventil (133.000 Km) - 4.2019 - zanesený EGR - čištění (150.500 Km) - 9.2019 - nyní mám zase zanesený EGR ventilu (159.500 Km) Tak už mě to nebaví a řeším co dál... Zatím mě napadla deaktivace EGR ventilu a zároveň přehrání SW zpět na původní Nemáte někdo prosím nějaké rady? Případně doporučení kde přehrát SW atd. bydlím kousek na jih od Prahy Děkuji Upraveno Září 24, 20195 r od Falador
Září 17, 20195 r To nemusí být vůbec EGR ventilem, nech si zkontrolovat vstřikovače zda náhodou blbě nerozprašují, případně se zamysli nad stylem jízdy s vozidlem, jen krátké jízdy se studeným motorem, zda jezdíš dle rádce řazení = podtáčení jak sviňa, zda auto taky trošku projedeš atd. Turba odnaučila řidiče řadit a to je taky problém, jet na 5° na 1.500 ot. a pak dát plnej plyn fakt není pro motor ideální. EGR se sám od sebe nezanese sazemi, ty musí v nadměrném množství vzniknout jinde. I s novým SW by se ti nezanesl takhle rychle. Záleží tedy na tom jakým způsobem byl čištěný, protože pokud to nedělali přímo tím strojem zmiňovaným v dílence, tak se EGR asi moc dobře nevyčistí nikdy a i tímhle to není 100%, pokud se nevymění úplně za nový. Původní majitel mého auta EGR měnil ve 140.000 km za nový OEM v BOSCH servisu, s prací a díly okolo to vyšlo na 16.000,-
Září 17, 20195 r asi tak , vstreky , chod motora , spotreba oleja , turbo , jazdny styl , milion vplvov ....
Září 17, 20195 r Osobně si myslím, že ten EGR se tak rychle nezanese. Spíš je otázkou, co tomu je doopravdy. To že platíš čištění ventilu ještě neznamená, že je to potřeba udělat. Možná je nový EGR vadný a přidírá se, nebo je od samého počátku vada úplně někde jinde. EGR na tomhle motoru bez následků nedeaktivuješ.
Září 17, 20195 r před 8 hodinami, Falador napsal: Ahoj chtěl bych se zeptat na radu kterou jsem tu nenašel.. mám Octavii II, 2012, 81 kW (CFHF). - 9.2019 - přehrání SW (98.336 Km) - 3.2018 - nový EGR ventil (133.000 Km) - 4.2019 - zanesený EGR - čištění (150.500 Km) - 9.2019 - nyní mám zase zanesený EGR ventilu (159.500 Km) Tak už mě to nebaví a řeším co dál... Zatím mě napadla deaktivace EGR ventilu a zároveň přehrání SW zpět na původní Nemáte někdo prosím nějaké rady? Případně doporučení kde přehrát SW atd. bydlím kousek na jih od Prahy Děkuji zkus ferda25 - začal bych downgrade software
Září 18, 20195 r před 16 hodinami, Matrix napsal: To nemusí být vůbec EGR ventilem, nech si zkontrolovat vstřikovače zda náhodou blbě nerozprašují, případně se zamysli nad stylem jízdy s vozidlem, jen krátké jízdy se studeným motorem, zda jezdíš dle rádce řazení = podtáčení jak sviňa, zda auto taky trošku projedeš atd. Turba odnaučila řidiče řadit a to je taky problém, jet na 5° na 1.500 ot. a pak dát plnej plyn fakt není pro motor ideální. EGR se sám od sebe nezanese sazemi, ty musí v nadměrném množství vzniknout jinde. I s novým SW by se ti nezanesl takhle rychle. Záleží tedy na tom jakým způsobem byl čištěný, protože pokud to nedělali přímo tím strojem zmiňovaným v dílence, tak se EGR asi moc dobře nevyčistí nikdy a i tímhle to není 100%, pokud se nevymění úplně za nový. Původní majitel mého auta EGR měnil ve 140.000 km za nový OEM v BOSCH servisu, s prací a díly okolo to vyšlo na 16.000,- díky za připomínky, do servisu pojedu to nechat zkontrolovat, ale bude to EGR byl jsem u známého na diagnostice a ten mi potvrdil, že to je EGR. Styl jízdy, ano vím a tím to nebude. Čištěný byl někde u známého na dílně a ten na to nemá profi techniku, tak je jasné, že to není 100%, ale aspon něco. Já tam kupoval v 3.2018 noý originální od Škoda (v auto kelly) a ten mi tam namontovali v neautorizovanym servisu, i jsem ho zkoušel přes servis reklamovat v (4.2019) a konstatovali, že není vadný jen zanesený a vrátili ho.
Září 18, 20195 r před 7 hodinami, Wittmann napsal: Osobně si myslím, že ten EGR se tak rychle nezanese. Spíš je otázkou, co tomu je doopravdy. To že platíš čištění ventilu ještě neznamená, že je to potřeba udělat. Možná je nový EGR vadný a přidírá se, nebo je od samého počátku vada úplně někde jinde. EGR na tomhle motoru bez následků nedeaktivuješ. Já bych to taky viděl, že se EGR tak rychle nezanese a může být chyba jinde, znáte někdo šikovný servis u Prahy za rozumné peníze? EGR jsem po tom roce ze servisu posílali do auto kelly na reklamaci a vrátili ho, že je jen zanesený. I to není normální, že se po roce zanese, velkou část na tom hádám nese upgrade software z dieselgate. A jaké jsou následky deaktivace EGR? Zkoušel jsem k tomu něco hledat a všude jsem akorat našel firmy co to nabízí a ty to jak jinak než vychvakujou.
Září 18, 20195 r Nevím jak na motoru CFHF, ale na mém motoru CFFB bere egr spaliny až za filtrem pevných částit. Čili spaliny by měly být čisté a egr by se neměl zanášet. Jak to je u motoru CFHF?
Září 18, 20195 r ANo bere před DPF, proto taky EGRy u těch to jednotek rádi odchází pokud má auto víc najeto a "hulí" víc než nové. Je běžné že auto najede s prvním egrem 150K km s druhým ač originálním už jen 70K km. Sčítá se to. Samozřejmě vstřiky už budou hůr rozprašovat, ale bude už celkově víc dýchat motor horší komprese spalování atd. u tebe se prostě sešlo víc faktorů najednou a ještě DG... U nových EA2xx to vyřešili tím, že si egr bere spaliny až za DPF. Taky už EGR u nových TDI neodchází a pokud selže, může za to často poškozený DPF. Zajímavá myšlenka- proč nezkusit u garážníků tu trubku pro EGR nepřevařit za DPF ? :-) Upraveno Září 18, 20195 r od 15degren
Září 18, 20195 r před 1 minutou, 15degren napsal: Je běžné že auto najede s prvním egrem 150K km s druhým ač originálním už jen 70K km. myslím, že to není zanášením. Rozebíral jsem je, byly očouzené, ale ve finále, v nich nic nebylo (po vyčištění úbytek na váze prakticky neměřitelný).
Září 18, 20195 r Začal bych kontrolou vstřikovačů na stolici. Pokud by se ukázalo, že nemají zásadní problém tak bych jen nechal přehrát zpět tovární SW před DG. Pokud by k zanešení v krátké době bylo znovu, může být ještě problém ve váze vzduchu popř. bych už pak šel hlouběji - měření kompresí na válci. Když u ohřátého motoru sundáš výčko oleje jak moc to dýchá ? Těsní turbo ? Podívej se do sání, jestli se zde nehromadí vyšší množství oleje. Olej musíš dolévat ? Ale pokud si přehrátí SW dělal v autorizáku a neuplynuli ještě dva roky tak bych to určitě hodil jim na hlavu at to řeší na záruku se škodovkou. Škodovka na to má program na podporu důvěry. Upraveno Září 18, 20195 r od 15degren
Září 18, 20195 r před 3 hodinami, Falador napsal: EGR jsem po tom roce ze servisu posílali do auto kelly byl to originál, nebo nějaká alternativa?
Září 18, 20195 r Právě teď, Wittmann napsal: byl to originál, nebo nějaká alternativa? Originál Škoda kupovaný v Auto Kelly
Září 18, 20195 r před 6 minutami, 15degren napsal: Začal bych kontrolou vstřikovačů na stolici. Pokud by se ukázalo, že nemají zásadní problém tak bych jen nechal přehrát zpět tovární SW před DG. Pokud by k zanešení v krátké době bylo znovu, může být ještě problém ve váze vzduchu popř. bych už pak šel hlouběji - měření kompresí na válci. Když u ohřátého motoru sundáš výčko oleje jak moc to dýchá ? Ale pokud si přehrátí SW dělal v autorizáku a neuplynuli ještě dva roky tak bych to určitě hodil jim na hlavu at to řeší na záruku se škodovkou. Škodovka na to má program na podporu důvěry. O tom programu jsem se dozvěděl pozdě až po výměně EGRu. I tak jsem zkoušel kontaktovat Škoda, ale to už je s odstupem skoro 3 roky od přehrání SW a to mě slušně poslali někam Ještě k dotazu: Těsní turbo ? Podívej se do sání, jestli se zde nehromadí vyšší množství oleje. Olej musíš dolévat ? Opravdu nevím jestli turbo těsní... Olej dolévat nemusím ten se drží na hladince a měním jednou ročně cca 20tis. km Upraveno Září 18, 20195 r od Falador
Září 18, 20195 r Kdyby ti turbo žralo olej, musel by si dolévat. To co způsobuje primárně zanášení DPF a EGRu je právě špatně spalitelný olej, který se dostane do spalovacího procesu třeba právě přes turbu (proto se musí do motoru s DPF lít low/mid sap oleje, aby se filtry rychle nezanášeli). Pokud nedoléváš a hladinu drží, tak nemusíš asi ani měřit tlaky atd. motor bude v dobré kondici. Bude to nějaká blbost... Upraveno Září 18, 20195 r od 15degren
Září 18, 20195 r A co přesně to dělá? EGR nedovírá? Nebo se zasekává? Osobně si myslím, že tyhle průserové věci jako EGR by se měly řešit v autorizáku. Oni možná také budou vědět pendrek, ale přeci jen je to systém Škodovky, takže ať se postará. A ve finále má s tímto stačkoidem nejvíc zkušeností. Co to tady tak čtu tak EGR na commonrailu + neautorizák = průšvih.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.