Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu 373 členové hlasovali

  1. 1. Škube Vám (anebo neškube) při rozjezdu motor 1.5 TSI s manuální převodovkou/DSG?

    • 1.5 TSI manuál - škube
      91
    • 1.5 TSI manuál - neškube
      35
    • 1.5 TSI DSG - škube
      24
    • 1.5 TSI DSG - neškube
      48

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Má někdo Karoqa 1,5tsi v automatu vyrobeného březen - duben. Někde psali, že nově vyrobené již necukají. Tak jsem se chtěl zeptat zda je to pravda.

No pravě se mi zda že někdy sem tam hopká jak píše c2d sice ne nějak extrémně... Oproti starší autům co máme je to děs :D:D a ježdění na 2ku v nízkých otáčkách můžu zapomenout 

Mám karok 1.5 s automatem vyrobeno konec února 19 najeto 1200 a nepozoroval jsem cuknutím ani jednou už jsem to tady psal

On 4/12/2019 at 8:40 AM, rayx said:

 

Pokud je to Karoq, a není to 4x4 (který kdoví jestli nějaký jezdí) tak pro to update je a servis jen plácá nesmysly ...

Všechny Karoqy 1.5 manual i DSG vyrobené po 30.7.2018 s ECU 05E906018R maj možnost aktualizovat na poslední verzi softu 7421 B)

A ty teorie o tom, že to hopsání je palivem, ty jsou uplně out ...

 

Ano, je to předokolka. Bohužel nevím kde najít ECU - prošel jsem všechny papíry, ale nenašel.

 

Jedná se o menšího pražského dealera, tudíž co píšeš rozhodně může být pravda.

 

Jinak co se týče tohohle motoru, už jsem to tu tuším psal, ze začátku zklamání, ale teď po 4tis km jsem nadšený. Motor se krásně rozjíždí např 2ka původně v nízkých otáčkách nepoužitelná, teď žádný problém. A není to tím, že bych mu dával extra napít. Do 5tis km jezdím, i když podle prodejce zbytečné, do 3tis otáček. Takže jsem si ho ještě v plném výkonu ani neužil.

Rozjíždím se v otáčkách nad 1500 a bez klokana. Zkoušel jsem i 1000 otáček a tam motor skáče a dusí se. To by ale dost možná dělalo i jiné auto v takto nízkých otáčkách.

Tak pánové, mám po updatu SW najeto cca.700km a chladný víkend. Vystřízlivění proběhlo ?. Já nevím co to auto bude dělat v zimě. To cukání se v tom chladu bohužel projevilo ale né tak moc jako kdysik na začátku. V pátek jsme popojížděli ve špičce přes Opavu,Krnov a PL a zde všechno OK. V sobotu jsme měli poježdění v Jeseníku tam bylo přes den kolem jednoho stupně a sem tam to hupslo i když motor byl zahřátý. Jak říkám nebylo to tak výrazné ale trošku bohužel to šlo cítit. Žena hned namítla, oni s tím nic neudělali?? Třeba to ještě sedne a nebo se s tím musíme smířit. Já myslím že ty novější motory co to nedělají již mají i technicky v motoru něco jinak. Dokonce mi to v tom chladu i jednou zdechlo, nevím proč ? Zdechlo to stylem, že auto při parkování neragovalo na nic a po 3s to sam naskočil motor znova, bez zmáčknutí startu, hleděl jsem. No co nás ještě čeká ?

Michale mám tři dny přehraný sw. Servis mě řekl že je to nejnovější sw ale že se dokončuje a schvaluje ještě novější a ten už to má konečně vyřešit ty rozjezdy. Já po aktualizaci sw skáču dál. Možná o chloupek je to lepší ale dobrý to není. 1,5 man s filtrem 1/2019

No tak uvidíme co přinese ten další soft. Neřekli +- kdy bude vypuštěn do světa ?

Říkal ať vydržím měsíc max dva , že mě dají vědět. Ani neukončili zakázkový list protože to není spravený. ŠA na tom prý usilovně pracuje. Tak musíme vydržet ?

To je nemilá informace. Nákup nového vozu se tedy opět odkádá :(

Já měl zakázkový list hotový-ukončený. No zkusím se na to poptat u sebe v servise. Hlavně že mi říkali v servise, dejte po 14-ti dnech vědět jak se to chová. Ach jo?

Bezva, indicie po forech tohle naznačovaly, nevěřil jsem, že by to tak opravdu bylo a březnový update podle TPI 2050744/8 to z větší části neřešil. Tohle se tedy VAGu opakovaně nepovedlo, teď už osobně nevěřím, že s tím budou moci něco udělat ... Michalových 700km po updatu je dost na adaptaci, ve VAGu asi opravdu čekali na teplé počasí a věřili, že nepřijdou studená rána ...

Zákazníci VAGu s touhle 1.5 buď budou muset více šlapat na plyn, nebo si tuhle motorizaci minimálně v SUV odpustit, pokud nebudou ochotni akceptovat charakteristiku projevu motoru, jiné cesty nevidím ... Nezapomeňte, že jsou tu také neštastníci, kteří to řeší na motorech 1.5 bez OPF nyní více než rok a přestože se s tím osobně nedokážu srovnat, přestávám věřit, že je v možnostech VAGu s tím nyní něco udělat, když ty motory horko těžko navrhli a protlačili skrz homologační cyklus. Adieu!

Upraveno od rayx

? Teďka to bude fajn, bude teplo, nic nepůjde vidět a cítit.

Začne zima a snad do té doby snad jeden update vypustí a šmitec - víc s tím dělat nebudou si taky myslím, komu to bude dělat ať se s tím smíří.

Jako já jsem spokojený, je to fajn , ale co přinese zima to uvidíme. ? 

 

 

Chtělo to koupit 1.4 TSI. 

? Chtěl jsem. Měli jsme 1,4tsi půjčenou v létě a super. Objednávali jsme z kraje září a již 1,5tsi s OPF. Tu 1,4tsi co jsme měli půjčenou byla v nižší výbavě a měla jen 4500km najeto. My jsme měli další požadavky na výbavu. Za druhé tak drahé auto jsme chtěli mít dle našich představ. Sorry za OT mimo téma.

Před hodinou, Clerfayt napsal:

Chtělo to koupit 1.4 TSI. 

No presne...

před 3 hodinami, Michal B. napsal:

Já myslím že ty novější motory co to nedělají již mají i technicky v motoru něco jinak.

Kto to tvrdi, a na akej vzorke overil, ze novejsi motory to nerobia?

Jaká je možnost auto vrátit ? Ví to někdo? Asi mají tři pokusy na opravu že .

Doposial co tu citam ludi odbijali vyrokom, ze ide o charakteristicky prejav motora. Pokial to ale priznali / ponukaju sw update RJ, ktory to riesi / a ono to nejak nefungujte, dalo by sa o nieco opriet. Ovsem scenar, ze to jeden vrati a nasledne im nabehnu hufy zakaznikov a budu vsetkym vracat peniaze za skakajuce auto, je vysoko nerealny.  

 

Čaute, 

 

čítal som recenziu na ibizu 1.5tsi a redaktor spomenul ze pomôže vypnúť kúrenie. Ako v zime si to moc neviem predstaviť ale za pokus to stoji nie? 

 

odkaz na článok kde som to našiel :

skrátený link: https://lnk.sk/BFY9

original: https://medziplyn.sk/test-seat-ibiza-fr-1-5-tsi-rok-s-tvrdohlavou-spanielkou/

 

Upraveno od Shorty193

Každopádně, nezávislé topení by taky mohlo pomoct. A výrazně taky k životnosti motoru.

  • 2 týdny později...

Doufám že mě neukamenujete. Že jsem dávám konkurenci. Mám od 15. 4 2019. Seat Ateca FR 1.5 tsi 4x4 DSG a zatím se zdá být vše v pořádku. 

Uživatel pod přezdívkou Kietje, na UK foru T-roc, provedl úpravu citlivosti plynového pedálu a vypnul natvrdo start-stop v diagnostice.

 

 

 

 

Hm tu citlivost bych taky bral aby byla lepší... Nevíš nastavoval to přes Vaga ? 

Neumím, ale myslím, že ferda25 by to umět mohl.

před 16 hodinami, Skretik152 napsal:

Doufám že mě neukamenujete. Že jsem dávám konkurenci. Mám od 15. 4 2019. Seat Ateca FR 1.5 tsi 4x4 DSG a zatím se zdá být vše v pořádku. 

 

Možné "kouzlo" toho 4x4 provedení má jméno 05E 906 018 S ... Konkurence to není, s Karoqem a T-Rockem 1.5 TSI 4x4 jsou to sourozenci jednoho softwaru a dalších. ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.