Září 16, 20204 r No neznám nikoho, kdo má v Korejcovi motor (benzín, nafta) který by žrál pod 6,5. Jo teda pardon. Měli jsme i10 a ta uměla za 4,5 - 5.. Ale pak jsem měl i30 2x nové auto a 1,6 benzín a pod 6,5 nešel. Spíše kolem 7,5. Kámoš s Tucsonem v naftě za min. 7,5 - víc.
Září 16, 20204 r To určitě né. A včem je lepší H oproti jiným? známí má Tusíka v naftě a za 5 let záruky mu vyčíslili opravy jenom na motoru něco za 500tis kč. Neplatil nic v rámci záruky ,ale nechal si to ze zvědavosti vyčíslit.
Září 16, 20204 r Podivej celosvetove na spolehlivost, prodeje apod.. Jasne ty znas jednoho za 500 ja znam dalsich pet za 0. Dost neobjektivni. Stejne muzu rici mel jsem O2 1,6 mpi a motor zral olej jako tank, nekdo jiny s tim byl treba spokojen, ale na zaklade toho nebudu posuzovat 20 let vyuzivani motoru v milionech aut.
Září 17, 20204 r No i30 a to nová, když jsem ji trochu naložil do kufru, tak plavala na cestě, jak loď. Neatabilní a nebezpečna. Ale každý ať si koupí co mu vyhovuje. Ne?
Září 17, 20204 r Ja jsem napjaty jake nasadi H ceny na novy Tusik. Skode konci akce 125 tak jsem zvedavy co bude dal. Jinak testovali mild hybrid na garaz.tv a 1.5Tgdi mild hybrid mela dost slusnou spotrebu u i30Fl tak nevim...U karoqa vadi nekterym lidem tady odpojovani valcu ze je to znatelne. Ale spotreba slusna to uznavam.
Září 17, 20204 r Chápu. Já jen reagoval na to jak jsou to skvělí motory. Prostě H je levný auto a na tom se odráží i to ostatní. Nesmí se moc člověk koukat co píšou novináři. Realita je úplně jina. Taky jsem přemýšlel o H. Ale když jsem si prosel od servisu po n.dily a ceny,tak jsem změnil nazor. Ono jde i o materialy. Po 5 letech je to auto vybydleny. Netvrdím,že vw je vau,ale je pořád o krok dál. . ..
Září 17, 20204 r H levné bylo, dnes ty ceny jsou jinde, proti stavu 5 let zpět. Zase těžko hodnotit podle osobní zkušenosti s 3 kusy, ale s materiály rozhodně problém nebyl. Auto po 5 nebo 6 letech vypadalo velmi pdobně jako O2 apod.. Obecně nejsem fanoušek nějaké značky, každá má něco lepši něco horší, ale u H brutální skok za posledních 10 let, kde francouze strčí do kapsy. A poslední vyjádření VW k prodeji Škodovky a boji proti frantíkům a H vystihuje stav v privátu, kde jim pomalu ujíždí vlak. A ať atmosférické motory někomu přijdou "staré" a nejedou, tak z pohledu životnost a servisu, tak H dělal vemi dobré kusy. Případně srovnání s VW atmosférou to jede prostě líp. A spotřeba se od papírové výrazně nerozcházela. Atmoféry Mazda luxusní.
Září 17, 20204 r S díly problém není,ale ta jejich cena!!! Spocitej si základní servis a tu 5 letou zárukou těžce zaplatíš. Příklad- nafta u H každý rok přes 10000 kč. Skoda nafta cca 5 000kc za 2 roky. Oba 2litry.A to i kdyz si vyměním olej v průběhu 2 letého servisu po 1 roce sam a nebo u někoho kdo to neumí jsem na cca 2 tis . Za 2 roky uspora cca10 - 13 tis kč. A tak dále. Interiér po 5 letech intenzivního používání je na úrovni min. 10 let u vw. A to je ten hlavní důvod ceny H a třeba frantiku. Nemluvě o detailech jako řazení ovládání atd. Prošel jsem si hodně značkami a prostě ten rozdíl je tam zásadní. Určitě ho nezjistis při zkušební jízdě, ale delsim užíváním. Opravdu nejsem zastáncem jedne značky,ale aspoň mě ,vychází cenově dostupná značka koncern vw. Ale každého věc.
Září 17, 20204 r Od kvality jsme u cen :-). Je to o cenové politice, H nabídne záruku, prohlídky dle plánu a nechají si to zaplatit. Škoda ti prodá záruku a prohlídku má méně často. A souhlas s tebou, servisní plán je u H dražší, ale je na každém, aby Interiér mám osobní jinou zkušenost. Řazení je možná kousek za VW, ale míle před Frantíkem. Ona pověst VW z přelomu století šla aké dlů a obecně konkurence šla nahoru, vezmu třeba i Fordy nebo Frantíky, se zlepšíli. H šlo nahoru ze všech jmenovaných nejvíce. Šetření udělalo na posledních 15 let na všech stranách své. Za mě se to hoooodně přiblížilo a někde i srovnalo, a rozhodně bych ani Frantíky a Korejce už vůbec nepodceňoval. Nový Tucson vypadá zajímavě, uvidíme jak na živo a roli sehraje i cena jako nasadí. Necháme se překvapit prodeji příští rok.
Září 17, 20204 r Souhlasím,že ostatní ubehli větší vzdálenost nez vw,ale stále ještě nedohnali. Teď záleží na vw jak blízko si je nechají dojit a jak dlouho budou spát na vavřínech minulosti.
Září 17, 20204 r Jop přesně, řečeno, jsou velmi blízko. Otázka je, jestli elektro auto jsou plnohodnotná náhrada, vw se tak tváří, a nebo to bude jedna z možných cest. Čas ukáže.
Září 19, 20204 r Už mají za sebou první crash test (s tím jak s těmi auty jezdí se ani moc nedivím) https://tydenikpolicie.cz/ridic-hyundaie-smetl-pri-predjizdeni-dva-motocykly/ Zajímavá část je ta s odhadovanou škodou, takže dvě motory + 1x Hyundai na odpis a škoda jen 700tis. Snad se sražený motorkář brzy uzdraví.
Září 26, 20204 r Autor Nový Tucson na denním světle Tak nevím, čí volant vypadá hůře. Toto nebo obyč z MR 2021.
Září 26, 20204 r Volant az takove drama neni, zmena o zvyku. Funkcne s tim problem nebude, design hold kazdemu soudruhovi se nezavdeci. Ale budiky na prvni pohlede no ........ neprehledne, nesympaticke, alespon za mne. Ale na budiky to nejezdi. Karoq taky nema budiky nejake uzasne. A ty dotyky na stredni konzole, zaklad by mel byt mechanicka tlacitka a tocitka, vzdy na svem miste jednoduse ovladatelne pri jizde. Dotyk je pri jizde zlo.
Září 26, 20204 r Chtěl jsme zrovna napsat to samé co @kitrab ty budíky vypadají prostě divně, snad to bude aspoň přehledné a nebo digipanel to zpraví... Zvenku za mě snad až super, v černé tedy asi ne, ale v jiných barvách se mi to i naživo líbí. Interiér je trochu nudný z fotek, uvidíme co naživo a hlavně co jiná barevná provedení než nudná černá šeď...
Září 26, 20204 r Prodejní cena je jedna věc a cena za servis druhá. Známý má ix35 a servis o dost dražší než já na Yetině, oboje značkové servisy.
Září 26, 20204 r Skoro pokaždé, když "korejec" představí nový model, tak vždycky najdu pár prvků, které mi nenápadně připomínají jiné automobily. Tady z boku inspirace RAV4, infotainment a ovládání klimatizace Audi A6. Ale jinak chválím konečně moderní infotainment (na první pohled). Předek se mi zdá moc překombinovaný
Říjen 22, 20204 r Autor V 26. 9. 2020 na 8:21, Jan R. napsal: Nový Tucson na denním světle Tak nevím, čí volant vypadá hůře. Toto nebo obyč z MR 2021. To nevypadá zle ty ceny. Tentokrát pěkné ceny MHEV 132kW manual Smart za 660 mi přijde velmi slušná nabídka. Jsem zvědav na kvalitu provedení a zpracování až bude na salónech. Taky pěkný Upraveno Říjen 22, 20204 r od Jan R.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.