libero Vloženo 9. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2011 základné nastavenie EGR ventilu treba robiť pri studenom motore....to len ako poznámku...nehovorím,že si to tak nerobil (nej.amant) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 Jojo dělal jsem to při studeným motoru (uplně) zkoušel jsem to pak ještě oblafnout jestli se nenaství sám po odpojení baterie, ale ani to nepomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 Skusil by som jeho funkciu cez VAG nalogovať v kanaly 3.Zmenou danej konštanty(myslím, že je to cez 32 000).Zvyšovaním uved.konštanty by sa malo zniž.otvorenie EGR ventilu,čo ti Vag percentuálne ukáže.Tým by si vyskúšal či EGR reaguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.o.h.n.y.k Vloženo 20. leden 2012 Sdílet Vloženo 20. leden 2012 Zdarec, mám dotaz. Normálka kontrolka motoru svítí, chyba EGR, tak už se máčí v tech. benzínu, zítra do dočistím a potom vytáhnu klapku, kterou taky vyčistím a zkusím prošťournout i tu trubku. Ale hlavní dotaz, když vyndám klapku a vyčistím ji, tak ji potom musím nastavit? Když jo, musím spolu s ní nastavit i EGR?? (Jako, že vymažu ty adaptační hodnoty a poté nastavím klapku a po ní EGR)?? Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 ano, oboji nastavit Vagem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomakecTD Vloženo 27. leden 2012 Sdílet Vloženo 27. leden 2012 Zdarec, dnes jsem logoval hodnoty egr ventilu a někdy mi nejde udělat základní nastavení, egr cvaká ale při testu akčních členů, najeto 205tis. Ta 3tí hodnota po 15min jízdy se téměř neměnila, jen cca 5sekund se změnila od 1,1V-1,4V pak zase to samé. Mělo by se to měnit v závislosti na otáčkách ne? Je to u mě špatně? 0,79V 3,69V 0,768V ADP-OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jocko Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 Zdravim vsetkych. Som tu novy volam sa Jozef. Mam tiez problem s EGR no nechcem zakladat novu temu. Mne VAG tiez pise ze prutok prilis maly. Chcel by som precisti EGR Klapku a tiez trubku no neviem celkom ako na to. Nemozem nic pokazit? myslim Klapku? na precistenie pouzijem technicky benzin? Da sa k tej trubke dostat bez toho aby som daval dole hlavu? Auto je Fabia 1.4 16v 74kw r.v. 2000. A este jedna otazka. V programu VAG je nejaky prikaz na test EGR ventilu? Za odpovede vopred dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 test EGR ventilu je v testu akčních členů, jinak je pak ještě základní nastavení EGR ventilu, návod máš v příloze a co se týká zbytku, musí ti poradit majitelé šestnácti ventilů, páč na haťapce je to vedeno malinko jinak. nastaveni EGR-VAG.pdfNačítání informací... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jocko Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 Dakujem za rychlu odpoved. No takze nastavit to uz hadam budem vediet dakujem Malta. No ale teraz by som potreboval od niekoho nejaku radu ze ako dam von ten EGR spolu s tou klapkou. Nekdo nejaky nazor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 tak EGR s tou trubkou by podle přiloženého výcucu z DP neměl být problém EGR 1,4 16V.pdfNačítání informací... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jocko Vloženo 19. Květen 2012 Sdílet Vloženo 19. Květen 2012 Zdravim. Takze chcel som spravit to zakladne nastavenie. No ked dam skupinu 074 alebo 060 tak mne to len vypise hodnoty a napise ze ADP v poradku. A po cakani mi nevypise ze ADP ok ani nic a cele sa to sprava tak ako keby som bol v Merani hodnotach a nie v zakladnom nastaveni. Rada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 (editace) a zobrazí se tam po zadání 074 a kliknutí na start "ADP bezi"? Pokud ano a pak se ti tam objeví ADP OK, tak je to v cajku ještě mě napadlo co máš za MR? Editováno: 21. Květen 2012, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 mne pomohla nakoniec az vymena... ventil bol cisteny aj s trubkou, ale po case sa to zhorsovalo, chybu (prilis velky prietok) som ku koncu mazal kazdy druhy den, volnobeh blbol, raz aj chudobnu zmes hlasilo, atd... po vymene vsetko ok, vid. tu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 V 17. 5. 2012 na 17:59, Malta napsal: tak EGR s tou trubkou by podle přiloženého výcucu z DP neměl být problém Podle toho obrázku jsem si také myslel, že to bude brnkačka, ale když jsem to dnes viděl, jak je to obestavěné hadicemi, tak jsem to vzdal, navíc uchycení trubky není na inbus, ale zarezlou matkou, takže na to kašlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjanulik Vloženo 27. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 zdravím,řeším problém na Fabii 1,4 55kW a to,že svíti kontrolka motoru.Pa načtení vagem se zobrazí tohle : 1 Fault Found: 16786 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky P0402 - 35-00 - - Při testu akčních členů ventil krásně cvaká,zakládní nastavení vždy proběhlo,ale po smazání se vždy kontrolka rozsvítí znovu cca do 10 km.Auto má najeto dle autor.servisu škoda 116 000 km, EGR ventil byl již někdy měněn,ale neznámo kdy.Auto bylo dovezeno z německa,ale na vozíku.Na autě byla provedena výměna rozvodů.Takže nevím zda,kontrolka mohla svítíit i před výměnou rozvodů a byla jen smáznuta.Eventuálně zda to může být špatně nastavenými rozvody.Výměna byla provedena na značky fixou,pravděpodobně bez přípravku,ale to nevím jistě.Motor nevykazuje žadné problémy,startuje krásně,chod je pravidelný.Dá se nějak zkontrolovat EGR ventil za jízdy logováním a dá se nějak zkontrolovat i nastavení rozvodů u tohoto motoru jako u 1,9 Tdi PD? Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jalcin1 Vloženo 3. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2012 prosim o info mam fabiu 1.4 16v 74kw a zaslepil jsem egr je tam elekronicky ale sviti mi check ale to nak neresim jde o to jaka bude spotreba a chovani motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 u benzínu nelze, stále bude svítit chod motoru otestuj sám (já ho měl úplně ucpaný a chod byl ok) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ernest650ccm Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Stejná zkušenost jako Majký, EGR s trubkou ke klapce totálně ucpaný a chod motoru ok (jen svítil check ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ernest650ccm Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Co vyčištění EGRu, zkoušel jsi? Může to být prostě i vadný EGR, např. uživ. Malta s tím má svoje zkušenosti (již několikrát měnil).. Mě pomohlo vyčištění, ovšem dle VAGu byl příliš NÍZKÝ průtok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabi Pavel Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Mě to hlásilo to stejný že je průtok příliš velký a v servise vyčistily EGR ventil ale nepomohlo to , tak říkali že bu'd nový ventil orig. cca 3000kč nebo vyzkoušel lambda sondu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klaudo Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 Zdravim, mohol by si prosim ta tu dielensku prirucku poslat aj mne? Tiez idem cistit EGR a neviem kde sa presne nachadza. Mam 1,4 16V 55kW BKY Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 DP je zde. Ale v této není motor BKY. Z 55 kW jen AUA a BBY. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 19. Únor 2014 Sdílet Vloženo 19. Únor 2014 Trochu oživíme staré téma Minulý rok mě občas pocukávalo auto, hlavně v mrazivějším počasí při studeném motoru a při sundání nohy z plynu. Vyčistil jsem klapku, změna žádná. Nechal jsem vyměnit spínač spojkového pedálu, to už bylo na jaře, takže se už nic neprojevovalo. Letos v zimě se situace občas opakuje znovu. Usoudil jsem tedy na zanesené vedení od EGR. Mám tedy dotaz viz příspěvěk nademnou: mám na uchycení EGR použity dvě matky na závitových tyčích, žádné imbusy. Podle obrázku v DP vedou závitové tyče do příruby EGR, která je uchycená v bloku na imbusy. Ty matky u EGR a závity jsou dost sežrané rzí, navíc od tepla svodů snad i zapečené rzí (jako na spojkách u výfuku), bojím se to povolit abych to neutrhl i s matkou. Otázka zní, v případě že by to při povolování ruplo, jde to nějak vyšroubovat a nahradit novými závitovými tyčemi, nebo rovnou shánět novou přírubu k EGR? Případně jak to vyřešit jinak? Díky, J-CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 Zdravím ve spolek, motor 1.4 16V z EGR ventilu vypadla záslepka, co je pod ní, co mohlo všechno vypadnout, je na šroub? Budu rozdělávat zítra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendy-4 Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Dobrý den, nedávno jsem koupil ojetou Fabii 1.4 16V 2001 AUA. Po nějaké době (100km) začala svítit kontrolka systému výfukových plynů. VAG hlásil dvě chyby - 17559 a 16786. Koukal jsem do dílenské příručky a zjistil jsem, že spolu chyby mohou souviset a obě dvě by mohly ukazovat na vadný EGR ventil. Chtěl jsem EGR ventil vyčistit, ale zjistil jsem, že je již zřejmě jednoduše zaslepen. Dle plánku z dílenské příručky jsem zjistil, že z EGR ventilu vede hadička k vzduchovému filtru. Tuto hadičku jsem našel, ale je dle mého názoru o hodně zkrácená (má asi 10 cm) a nikam nevede - je ukončena. Chyby jsem vymazal, ale po ujetí určitého počtu kilometrů se vždy objeví znova chyba 17559. Je možné, že po nějaké době by se k ní přidala i chyba 16786 - to zatím nemám vyzkoušeno. Lambda sondy byli zkontrolovány pouze přes VAG, kde vykazovali správné chování. Je tedy možné, že tyto chyby opravdu ukazují pouze na zaslepený EGR ventil? Je nutné EGR ventil vyměnit? Někde jsem četl, že po zaslepení klesne spotřeba. Aktuálně jsem schopný jezdit mimo město kolem 5l/100km (alespoň podle palubního počítače), což mi samozřejmě vyhovuje. Díky za odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.