Únor 20, 201510 r Díky, to by mohlo být ono http://www.cc-autodily.cz/viko-s-termost-fab-pl?count=60 Díky za típ. Jasně plast putující motorem, to se jim teda povedlo. Výrobci čehokoli se brání nařčení o záměrném snižování trvanlivost výrobků. Jenže takovýhle kousky to potvrzují. Celokovové termostaty se přeci vyrábějí ve velkým a není třeba je nahrazovat něčím s plastem. Sejgrovka tu výrobu taky neprodraží. Takže vymlouvat se na snižování nákladů při výrobě, kvůli přizpůsobení se zákazníkům, kteří požadují co nejnižší cenu, mi tady nesedí.
Únor 20, 201510 r já sice už to auto nemám - má ho teď švára, ale už to je 3 roky a originál stále drží a neteče...
Únor 22, 201510 r Ahoj, já naposled koupil tenhle http://www.skoda-dily.cz/eshop/047121111s-termostat-kompletni-skrin-mpi.html a po necelém roce (resp. 7mi měsících) už nefunguje... Takže říkáte koupit polský? O.o Upraveno Únor 22, 201510 r od Honzikada
Únor 22, 201510 r ja mam jedine polsky,..... a beru jedine zde mam jeste procentualni slevu takze vzdy v pohode http://www.autobyznys.cz/x26028/termostat-s-vikem-fabia-1.0%2F1.4mpi-se-segrovkou-pl%3B-047121111x-p
Březen 30, 201510 r Zdravím, dnes jsem na naší F I vyměnil původní termostat. Vydržel jedenáct let. Bohužel, prasklo plastové očko na víku, co drží klemu pružiny. Kde asi může být ten malý kousek plastu, nevíte někdo?
Březen 31, 201510 r Zdravím, dnes jsem na naší F I vyměnil původní termostat. Vydržel jedenáct let. Bohužel, prasklo plastové očko na víku, co drží klemu pružiny. Kde asi může být ten malý kousek plastu, nevíte někdo? neboj,on sa niekde usadí
Březen 31, 201510 r Podle mého to praskllo proto, že vlastní patrona termostatu se zadřela, a termostat zůstal naplno otevřený. Měnil jsem těsnění pod hlavou, poté vypláchl okruh, a začalo to zlobit. Takže ten výplach bude nejspíš příčina. Jinak jsem koupil origo ve Škodovce, jestli ten první vydržel tak dlouho, pak je to nejlepší volba.
Srpen 18, 201510 r Čaute. Nechcem zakladať novú tému, ale potrebujem nájsť odpoveď na nasledovné: Fabia 1,4MPi rok v. 2002 50 kW Chladiaca kvapalina sa nechcela ohriať na prevádzkovú teplotu počas februára 2015. Vymenil som termostat (alternatíva PLN, Čina...). Zrazu všetko ok. Štandardná prevádzka. Nedávno som riešil zaujímavý (malý) problém so štartovaním, pri ktorom som vymenil snímač teploty chladiacej kvapaliny (alternatíva PLN, Čina...). Následne som si zase všimol (neviem však či predchádzajúce súvisí), že chladiaca kvapalina sa opätovne nechce ohriať. Skôr pri svižnej jazde teplota klesala než narastala. Tak som vybral termostat z 2/2012 skusil som ho dať do horúcej vody a neragoval. Nevadí, dal som ho reklamovať a následne kupil iný (zase Polský...presviedčali ma, že je lepší, pretože je v puzdre uchytený segerkou. OK. Vymenil som ho....ALE. Motor sa stále nechce dlho ohriať na prevádzkovú teplotu...problem pretrváva. Kde môže byť podla Vás problém? Nechce sa mi veriť, že som kupil ďalší zlý termostat. Alebo, že by mi iba zle ukazoval ten "nový" snímač teploty? Dnes to dám na VAG, či niečo nevypíše. Ďakujem za reakcie
Srpen 18, 201510 r Sice se PL termostat nerozpadne,ale funkčnost je mizerná.Na jedné felicii jsem vyměnil tři a ani jeden nefungoval jak měl.Kup originál a bude to v pořádku. Nemyslím,že je to taková rána. http://www.cc-autodily.cz/skrin-termostatu-fabia?brand=SKODA&model=FABIA Upraveno Srpen 18, 201510 r od standavfr
Srpen 18, 201510 r ja si na ty polsky se segrovkou nemuzu vynachvalit ono az pak original praskne a odlomi se z toho ten plastovy krouzek v cem drzi, tak to neni taky moc prijemne, kazdopadne to je na kazdem zvlast co tam da muze to byt i cidlem nejlepe to poznas ze budes mit nastartovany motor a budes sahat na hadice
Srpen 19, 201510 r Skúšal som aj to čo píšeš. Tj. studený motor som naštartoval a šahal som na hadicu, ktorá šla z termostatu rovno do výmenníka (tá hrubšia na vrchu)....problém je, že som si nevšimol rozdiel oproti mojej druhej fábií, kde je všetko ok. Hadica sa začne pozvolna ohrievať, prirodzene tým viac, čím je bližšie k termostatu. Nevšimol som si nič také, ako že by bola hadica studená a zrazu ju zaliala horúca voda. V oboch prípadoch to bolo rovnaké. Termostat som skúšal dať aj do vriacej vody, no nič sa neudialo. Celkovo mi to nejako nejde do hlavy.... Pritom taká banalita. ______ Ako sa vlastne prejavuje vadný snímač teploty chladiacej kvapaliny? Vag nič nehlási. Ručička stápa veľmi pozvolna. Neskáče....skôr mi to celé príde tak, že okruh je proste stále otvorený, lebo na mieste na volnobeh dosiahne 90 ale ked sa pohnem ma tendeciu klesnúť... Upraveno Srpen 19, 201510 r od lubo628
Leden 13, 20169 r Zdravím, Mám fabii 1.4 mpi 50kw. Občas mi budík chladící vody ukazuje teplotu a občas zase ne. Takže jsem měl podezření na poškozené čidlo. Ale druhý problém spočívá v tom, že se mi do provozu na lpg přepne třeba až po 10km jízdy, což si myslím, že by zase mohlo být způsobeno termostatem. Na diagnostiku se dostanu nejdřív příští týden, tak bych teď byl rád za nějaký názor. Co by jste si o tom mysleli Vy? Za každý názor, či vysvětlení budu rád. Díky
Únor 8, 20169 r zdravím, Já mám opačný problém. Před cca měsícem jsem si nechal měnit vodní pumpu (tekla) do vtedy mi fábka netopila, ale jako vůbec. Musel jsem jet cca 10-15 km aby se drobet zahřála. Po výměně vod. pumpy nenastartuji. ráno kdyý je motor studený tak chytne tak na po desáté, když se zahřeje chytá jak švýcary. chod motoru mám OK. netrhá neškytá volnoběh chod plynulý prostě OK. Jen ty raní starty. Teď se chci zeptat má nějaký vliv na start to, že i když je venku -20 po otočení klíčkem mi rafička na teplotu motoru, vyjede cca do čtvrtinové polohy jako že je motor zahřátý? (opakuji do výměny vod.pumpy to nedělalo) dík za každou radu. servisák mi řekl že to může být škrtící klapka, tu jsem mám ale krásně čistou. kdyby to byla klapka tak bude "blbnout" pořád a ne jen při studených startech-si myslím. Dík. Upraveno Únor 8, 20169 r od janovo
Únor 8, 20169 r Co ti brání vagem zjistit před startem jakou hodnotu teploty posílá čidlo do řj. ? Tímto vyloučíš-potvrdíš snímač teploty. Nebo ho rovnou vyměň, není to zas taková pálka. http://www.tdipower.sk/2013/08/15/snimac-teploty-chladiacej-kvapaliny-fabia/ Upraveno Únor 8, 20169 r od Alma
Únor 8, 20169 r Tak jsem prubnul (na studeném motoru) vytáhnout tu zásuvečku na čidle teploty chl.kap. rafička je při strtu na nule a motor chytnul na poprvé (na facku). chcípnul jsem motor, zasunul zasuvku zpět do čidla, při startu sice naskočil ale za chvilinku při jemném cuknutí na plyn škytnul a chcípnul. Řešení? objednal jsem nové čidlo i s O-kroužkem (cena i s dopravou 258 Kč- servisák po mě chtěl 500 jen za čidlo+500 práce) vyměním si sám jen nevím zda budu muset na VAG, nebo to pude i bez toho? P.S. Alma dík za odkaz Upraveno Únor 8, 20169 r od janovo
Únor 8, 20169 r to jsou panecku ceny bohuzel, kazdy se nejak zivit musi samozrejme nezapomen vypustit vodu, nez to cidlo vytahnes staci kdyz odpustis trochu ..... 3 litry budou stacit
Únor 9, 20169 r Když se mění čidlo,tak se nemusí nic vypouštět.Stačí si to nachystat a během pár vteřin je hotovo.Vody vyteče minimálně pár kapek.Měnil jsem čidla už třikrát a nikdy jsem nic nevypouštěl.Jinak tady je popis čidla hodnoty ohm - teplotní čidlo 1,2 HTP.pdf Upraveno Únor 9, 20169 r od Fosgen
Únor 9, 20169 r Díky všem, vyměněno, fachá jak hodinky. výměna čidla (bez vypouštění chl. kapaliny) cca 1 min (když nepočítám demontáž toho debilního plastu Vím že i servisák má potřebu jíst, ale když srovnám cenu a dobu toho úkonu tak zase tak si vyžírat nemusí
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.