Jump to content
Sign in to follow this  
Skoda_

Auto kolem 100 tisíc ?

Recommended Posts

Posted (edited)

Zdravím, 

Za pár měsíců si chci koupit své první auto a uvažuji o koupi Škody Fabie II nejspíše s motorizací 1.2 TSI. O tomto motoru jsem se teda moc chvály nedočetl, ale lepší motor aby se s tím dalo alespoň trošku dalo jet není. Ještě jsem přemýšlel o dost starší Octavii I s motorizací 1.8T RS. Líbí se mi strašně hlavně kvůli tomu interiéru a celkově mi to přijde o dost hezčí než klasická. Bohužel jich moc v nějakém lepším stavu nemůžu najít. Proto se dívám na nějaké novější auta. Už i kvůli spotřebě. S RS se prý dá jet kolem 8l/100km, ale na tu moji krátkou vzdálenost to nebude asi nic moc. Fabie prý dokáže jet za nejhůře 6l/100 km. Momentálně jezdím s Fabii II 1.2 HTP nemá to teda palubní počítač, ale kolem těch 6-7 litrů to jezdí. 
    Ještě studuji a nejméně dva roky ještě budu.. Takže jej budu používat zejména na dojíždění do školy.. Cca 12 km do školy a 12 zpět. 

Auto bych chtěl koupit kolem 100-120 tisíc. Nevím jestli je to za tuto cenu reálně, ale proto ptám..

Děkuji moc.

Edited by Skoda_

Dlouho jsem teda trh ojetin nesledoval, ale 1,2 tsi za tvou požadovanou cenu budeš hledat dlouho aby jsi narazil na něco hezkého. Za 120 000 někteří stále nabízejí ped FL F2 s 1.4i. A určitě by to chtělo mít k sobě někoho znalého aby ti třeba potvrdil, že řetěz co v tom autě je OK nebo jestli se jedná o nejnovější “bezproblémovou” verzi kterou ti třeba majitel bude zaručeně říkat, že tam je. 

Myslel jsem si to no.. Pár jsem jich našel, ale nevím jak moc velký nájezd je motor schopen "přežít". 

A z hlediska výdrže jak je na tom ta zmiňovaná 1.4 oproti třeba 1.2 tsi 63/77 kw ? Nebo popřípadě 1.2 HTP ?