Jump to content
Sign in to follow this  
Skoda_

Auto kolem 100 tisíc ?

    Recommended Posts

    Posted (edited)

    Zdravím, 

    Za pár měsíců si chci koupit své první auto a uvažuji o koupi Škody Fabie II nejspíše s motorizací 1.2 TSI. O tomto motoru jsem se teda moc chvály nedočetl, ale lepší motor aby se s tím dalo alespoň trošku dalo jet není. Ještě jsem přemýšlel o dost starší Octavii I s motorizací 1.8T RS. Líbí se mi strašně hlavně kvůli tomu interiéru a celkově mi to přijde o dost hezčí než klasická. Bohužel jich moc v nějakém lepším stavu nemůžu najít. Proto se dívám na nějaké novější auta. Už i kvůli spotřebě. S RS se prý dá jet kolem 8l/100km, ale na tu moji krátkou vzdálenost to nebude asi nic moc. Fabie prý dokáže jet za nejhůře 6l/100 km. Momentálně jezdím s Fabii II 1.2 HTP nemá to teda palubní počítač, ale kolem těch 6-7 litrů to jezdí. 
    Ještě studuji a nejméně dva roky ještě budu.. Takže jej budu používat zejména na dojíždění do školy.. Cca 12 km do školy a 12 zpět. 

    Auto bych chtěl koupit kolem 100-120 tisíc. Nevím jestli je to za tuto cenu reálně, ale proto ptám..

    Děkuji moc.

    Edited by Skoda_

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Dlouho jsem teda trh ojetin nesledoval, ale 1,2 tsi za tvou požadovanou cenu budeš hledat dlouho aby jsi narazil na něco hezkého. Za 120 000 někteří stále nabízejí ped FL F2 s 1.4i. A určitě by to chtělo mít k sobě někoho znalého aby ti třeba potvrdil, že řetěz co v tom autě je OK nebo jestli se jedná o nejnovější “bezproblémovou” verzi kterou ti třeba majitel bude zaručeně říkat, že tam je. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Myslel jsem si to no.. Pár jsem jich našel, ale nevím jak moc velký nájezd je motor schopen "přežít". 

    A z hlediska výdrže jak je na tom ta zmiňovaná 1.4 oproti třeba 1.2 tsi 63/77 kw ? Nebo popřípadě 1.2 HTP ? 

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    1.4i je celkem dobrý motor co se týká výdrže, například ve Světě motorů ho považují ve Fabii 2 jako dobrou volbu. Ale pokud tě láká u 1,2 tsi to “aby se s tím dalo jet” což chápu, že aby to bylo tak nějak svižnější a tím i příjemnější svezení, tak to moc ten motor nesplní. Samozřejmě oproti HTP je to mnohem lepší.

     

    Jestli ten nákup auta není uplně nutný a tu současnou F2 by sis mohl ještě chvíli nechat, tak bych s tím autem ještě vydržel a našetřil víc peněz. Měl jsem to podobně a pak jsem byl rád, že jsem měl možnost si pořídit rovnou F3. Jestli si tu htp už nechat déle nemůžeš, tak asi tu 1.4i ještě před faceliftem aby sis alespoň trochu polepšil. 

     

    Jinak htp v posledních letech než ho nahradil 1.0mpi už byl celkem vychytaný motor, který s poctivou údržbou přežije samotný auto. 

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    1.4 16V F2  ma 63Kw bez  turba. Nejepsi mozna volba, budes li menit rozvody a olej jde o nesmrtelny motor. Proto jsou tak drahe a neni jich moc! Konec kvuli ekotororismu.

    UF1 jsem mel pri prodeji 180 000 km  a az na cvakani hydrostelu bylo motor v poho, bez poblemu emise i stk. Byl to predchudce s nizsim vykonem 55 Kw.

    Dlohodoba spotreba 5,5 v lete v zime neco pres 6.

     

    1,2 TSI  také 63 Kw s turbem poddimenzovaym rozvodakem. Pokud se clovek ridi idikatorem radeni tak motor na )|(.

     

     

    Edited by zwan

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×