Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Návod pro ty, kdy by chtěli realizovat výměnu mlhovek z faceliftu na předfaceliftová auto jako doladění vzhledu po výměně halogenů/xenonů za bixenony:

Mřížky provedení černá satén bez lišty: 5JA 853 677C 9B9 prostřední, 5JA 807 681A 9B9 levá, 5JA 807 682A 9B9 pravá - cena za komplet cca 800,-Kč (v autodíly+)

Mřížky provedení pro chrom lištu: 5JA 853 677D  9B9 prostřední, 5JA 807 681B 9B9 levá, 5JA 807 682B 9B9 pravá, chrom lišta prostřední 5JA 853 551 2ZZ, chrom lišta levá 5JA 853 767 2ZZ, chrom lišta pravá 5JA 853 768 2ZZ, cena za komplet cca 4.000,-Kč (v autodíly+)

Mlhovky: levá 5JA941699D a pravá 5JA941700D, cena kolem 2000,-Kč (např. Vrakoviště Mělník).

IMG_20190410_201306.thumb.jpeg.0ccece4f678d7ff1c0e96ec79e916a50.jpeg

Instalace vyžaduje u předface aut trochu ořezat otvor pro světlo. Jde to dobře zalamovacím nožem, plast nárazníku je hodně měkký. Snadnější to mají ti, kdo mají např. mlhovky s LED modulem, s jejich náběhem už jedna úprava tvaru nárazníku proběhla. Jak má otvor vypadat a co je nutné ořezat je viděn na fotkách. Koresponduje to s tvarem otvoru v nových náraznících viz foto nárazníku z bazoše. Návratu k původním mlhovkám již není, zmizí jeden úchyt původní krytky mlhovky (označeno svislou šipkou). Oproti faceliftovému originálu bude ve vyřízlém otvoru také chybět materiál pro jednu boční západku (označeno vodorovnou šipkou), ale to se dá vyřešit úpravou mlhovky, viz níže.

IMG_20190415_170115.thumb.jpg.707732e69da8c14578a0fbe0ff290bc3.jpgIMG_20190415_173556.thumb.jpg.7cfe4c967d49d18f922a91c162b1c2e5.jpg101388249.thumb.jpg.a98c1d7f2c8fced19b8c90329b9ef4be.jpg

Patice na svazku souhlasí. Při nasazování je nutné dávat trochu větší pozor, aby naváděcí packy byly tam, kde mají být.

IMG_20190415_170439.thumb.jpg.05a9aa05848c746ebeacb76ec52425b3.jpgIMG_20190415_170452.thumb.jpg.21869839d07bb4f1eef2f52fec359b1e.jpgIMG_20190415_170506.thumb.jpg.0b287857d4e0c4e09671ed65b9fe85b1.jpg

Boční packa se musí trochu upravit, protože zde chybí kus plastu v nárazníku (aspoň u mého MR 2013). Já to vyřešil nanesení tavného lepidla a přizpůsobení délky západky skutečným rozměrům ořezu.

IMG_20190415_183407.thumb.jpg.3f5ccf604f30a92a9cb5eb97f5cba7a0.jpgIMG_20190415_183739.thumb.jpg.5a6551e5923b8932e21c35d7b0b1c89a.jpg

No a takhle to vypadá po montáži mlhovek a krytek. Při nasazování krytek to chce trochu víc citu, aby krytka zapadla tam kam má a byla docvaknutá až na doraz. Týká se hlavně části u spodní hrany mlhovky. Vyndavání krytky je stejné jako u předchozího typu, otvor pro háček je dole v oblasti za vlnkou směrem k prostřednímu dílu. Otvor pod mlhovkou je určen pro imbus na seřízení polohy mlhovky.

IMG_20190415_185645.thumb.jpg.d3f90bb6187251e74bf9ce986c3cc8de.jpg

 

Edited by miklisek
  • Pozitivní 1
Posted

Finální vzhled celého předku s faceliftovými bi-xenony a mlhovkami.

1395965532_NIK_2799(2).thumb.JPG.9c1c1d10a17d588e5ca1ea95073ce7a8.JPG

Pozn.: slabá chromovaná lišta na mřížkách je vlastní tvorba, seriová silná se mě osobně nelíbí a jen černé jsem to mít nechtěl.

  • Pozitivní 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...