hollywood.2 Vloženo 4. Září 2023 Sdílet Vloženo 4. Září 2023 Ale opraví to , jen si zavolej do servisu a oni ti řeknou nejnovější verzi SW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xEXEx Vloženo 26. Března Sdílet Vloženo 26. Března (editace) Ahojte, trošku to tu oživím. Som čerstvo vlastníkom Karoqu 2019 a samozrejme som si hneď predplatil Care Connect - Remote Access s tým že aplikáciu MyŠkoda používam na iPhone 15 pro. V aplikácií všetko vidím, atď. avšak mám problém že keď napríklad dám zamknúť/odomknúť, zatrúbenie atď. auto tak to trvá aj minútu kým auto vôbec zareaguje. Webasto sa mi pustí napríklad za pár sekúnd. Bol som aj priamo v škodovke kde mi vraj aktivovali zamknutie/odomknutie (aj keď mi to predtým fungovalo) a že viac s tým nevedia urobiť že mám kontaktovať linku kde si to zapísali a samozrejme ma prvou správou odpálkovali že si mám všetko aktualizovať a bla bla bla - čo samozrejme mám. Internet v mobile mám v pohode, dokonca mám aj dátovú simku v aute na Infotainment Online (viem že to nesúvisí) ale jednoducho stále je tam strašná odozva... Nemali ste niekto podobný problém a vyriešili ste ho ? Ďakujem pekne. Editováno: 8. Dubna, autor: xEXEx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roubic Vloženo 26. Března Sdílet Vloženo 26. Března Stim nic neudelas tak to bohuzel je ta aplikace je i zadarmo draha kolikrat se i stane ze zapnu webasto a ono se ani nezapne 😁 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirdako Vloženo 29. Března Sdílet Vloženo 29. Března No, nevím... Mně se auto odemkne přes tu aplikaci tak do max. 5 vteřin... A stejně tak i zamkne.. Teď jsem si to ještě pro jistotu ověřoval z okna baráku...🙂 O pár vteřin déle trvá to prvotní načtení údajů do apky, abych to mohl realizovat.. S telefonem to asi nesouvisí, mám 14 pro... Možná s operátorem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xEXEx Vloženo 8. Dubna Sdílet Vloženo 8. Dubna (editace) Bol som dnes na žiadosť technickej podpory priamo zo škodovky v servise kde mi povedali že dostali od nich info že majú resetovať nejakú jednotku - rozumej vytiahnúť poistku na 30 minút avšak samozrejme nepomohlo (pridávam aj link ako to NEfunguje). V servise povedali že aj majú zo skúsenosti nejaké postupy čo by mohli pomôcť ale pokiaľ to nemajú priamo od technickej podpory doporučené tak si to môžem dať riešiť u nich na vlastné náklady a to teda som odmietol... Čakám teda na odpoveď na video... Editováno: 8. Dubna, autor: xEXEx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 8. Dubna Sdílet Vloženo 8. Dubna mi prijde, ze to je uplne normalni ... ze nebudes výjimka. chova se mi to stejne jsem rad, ze to v pripade nouze jde ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirdako Vloženo 9. Dubna Sdílet Vloženo 9. Dubna Já se teď ještě dívám na screenshot... Ty nemáš tu aplikaci Škoda Connect aktualizovanou? Toto je stará verze, teď ten layout, alespoň v IOSu, což máš, vypadá úplně jinak... Asi to na tu funkci mít vliv nebude, ale kdo ví? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 9. Dubna Sdílet Vloženo 9. Dubna ony jsou ty appky dve .. mi funguje treba jen ta starsi. u novejsi mi to pri zadani VIN napise, at pouziju tu starsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 20. Dubna Sdílet Vloženo 20. Dubna Pro případné zájemce je na eshopu Auto Branka služba Connect v akci za 999Kč/rok. https://eshop.autobranka.cz/infotainment-online/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarv Vloženo 20. Dubna Sdílet Vloženo 20. Dubna No, moc tomu nevěřím.🙃 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo Pondělí v 08:32 Sdílet Vloženo Pondělí v 08:32 Na webu pro Škoda Connect se objevilo, že bude ukončeno, a že je nutné využívat mobilní aplikaci MyŠkoda. No, při tom, jak ta app MyŠkoda vypadá a co poskytuje je to velký krok vzad. By mě zajímalo, kdy tahle "vylepšení" vymýšlí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guppy Vloženo Pondělí v 12:08 Sdílet Vloženo Pondělí v 12:08 No on ten portál byl stejně jenom webová verze mobilní aplikace. Takže stejné informace, stejné funkce...... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo Pondělí v 13:47 Sdílet Vloženo Pondělí v 13:47 (editace) před 5 hodinami, Joscer napsal: Na webu pro Škoda Connect se objevilo, že bude ukončeno, a že je nutné využívat mobilní aplikaci MyŠkoda. No, při tom, jak ta app MyŠkoda vypadá a co poskytuje je to velký krok vzad. By mě zajímalo, kdy tahle "vylepšení" vymýšlí. asi uplne stejnej clovek, co zrusil uz prvni apku MYSkoda , vcetne vynikajici OneApp, kterou slibil zaintegrovat fo nove MySkoda (samozrejme se tak nestalo), ze ktere se stalo MySkoda essential, ktera jde zase do kopru Editováno: Pondělí v 13:48, autor: JiVi 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KennyMc Vloženo Pondělí v 17:14 Sdílet Vloženo Pondělí v 17:14 @Guppy No úplně stejné funkce tam nejsou. V aplikaci "zmršili" jízdní data agregací za den / týden / měsíc / rok. Ve Škoda Connect jsou data za každou jízdu a navíc je možný jejich export do csv. V aplikaci nejsou ani jízdní data "od natankování". 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo Pondělí v 21:39 Sdílet Vloženo Pondělí v 21:39 Práve som to vďaka tebe zistil, tak toto ma dosť nasrali. Ku všetkému som práve predvčerom zaplatil aj ročnú platbu a teraz pozerám, že prakticky nemám k dispozícií žiadne údaje. Nejaké týždenné alebo mesačné štatistiky mám na háku, je chcem poznať jednotlivé jazdy, resp. údaje od natankovania, alebo dlhodobú spotrebu, ktorú si nulujem napr. pred dovolenkou. Takto to je celé na dve veci. 🤬🤬🤬🤬 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitivier Vloženo Úterý v 07:04 Sdílet Vloženo Úterý v 07:04 Naprosto souhlasím. Člověk za to platí cca 2000 ročně a vracíme se zpět do doby, kdy si to jak debil budu psát na papírek nebo někam do poznámek. Pro mě jsou taky nejcenější data za jednotlivou jízdu - nepotřebuji a nechci to mít sečtené za den/týden/rok. Dále pak nejvíc využívám počet km od natankování. Je mi úplně k ničemu vidět kolik mě stála jednotlivá jízda - spíš je to dost děsivé 😄 Bohužel čtu recenze na App store a tam se nad tímto rozčiluje více uživatelů. Odpověď za škodovku je - změnili jsme koncepci a více informací najdete ve videu. Paráda. Rok 2024 a pokud chceš zjistit u auta v ceně kolem 1 mil kolik máš spotřebu a km od dotankování, tak se musíš podívat v autě, přes aplikaci nejde 😞 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirikHL Vloženo Středa v 11:21 Sdílet Vloženo Středa v 11:21 Přidávám se k rozčílenému táboru. Taky mě zajímá spotřeba za jízdu... Aktuální jízdní data, kdyby to byla další možnost, tak s nimi nemám problém, ale tím že to takhle nahradí, tak to je podle mě uplně mega krok zpět... V 2. 7. 2024 na 9:04, Pitivier napsal: Odpověď za škodovku je - změnili jsme koncepci a více informací najdete ve videu. Vypadá to, že Škodovka bere v potaz, co chce zákazník ... Tak to má vypdat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DaroshCZ Vloženo Středa v 12:50 Sdílet Vloženo Středa v 12:50 Já mám Škoda Karoq 2019 a prakticky v nové aplikaci nic nefunguje. Holt už je autu skoro 5 let tak smolík. 🤢 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo Středa v 15:51 Sdílet Vloženo Středa v 15:51 (editace) Dnes poobede som volal na infolinku, že neviem sa dostať cez novú aplikáciu k týmto údajom. Vyjadrenie by som mal dostať do zajtra. Každopádne ma s tým Connectom veľmi serú, lebo bola to jedna z vecí, ktorá sa mi páčila, ale oproti iným výrobcom, ktorí funkcie pridávajú, u Škody z Connectu funkcie ubúdajú. Aplikácia by mala vyzerať tak, že okrem údajov jázd by zaznamenávala aj ich polohu, resp. trasu na mape, ako to má napr. Camry, namiesto toho nejaký magor v Škode si povedal, že srať na to, zákazníkom stačí vedieť aký majú priemer za týždeň/mesiac/rok. Fakt by som chcel osobne stretnúť ľudí, ktorí o týchto veciach rozhodujú, ktorí určujú aké funkcie má mať aplikácia, lebo rozum mi to neberie, že na základe čoho robia takéto kroky. P.s.: Kto si chcete uchovať dáta, ešte je možný ich export z webu Škoda Connectu: https://www.skoda-connect.com/. Treba sa ale poponáhľať, lebo v hlavičke stránky už svieti oznam: Quote Connect Portal will be discontinued soon. To stay connected and enjoy an even better driving experience, please download the new MyŠkoda mobile app. Editováno: Středa v 16:00, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo Čtvrtek v 05:23 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 05:23 Mě teda naštvali tím, že s novou verzí zmizí funkce oznámení opuštění zvolené oblasti. Dalo se to použít jako takový low end lokátor. Vlastně co bylo docela použitelné tak zruší, ale peníze to bude stát furt stejné. I portál byl dobrý, většinou fungoval když apka nešla a lépe se z většího displeje počítače posílali cíle online než z displeje mobilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo Čtvrtek v 05:35 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 05:35 to jsem jediny, komu se nova appka libi? rychlejsi, prehlednejsi, intuitivni ... je fakt, ze na portale jsem si dopředu nahazoval cile do auta. to mi vyhovovalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.