Přejít na obsah

Škoda Connect


Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Ahojte, trošku to tu oživím. Som čerstvo vlastníkom Karoqu 2019 a samozrejme som si hneď predplatil Care Connect - Remote Access s tým že aplikáciu MyŠkoda používam na iPhone 15 pro. V aplikácií všetko vidím, atď. avšak mám problém že keď napríklad dám zamknúť/odomknúť, zatrúbenie atď. auto tak to trvá aj minútu kým auto vôbec zareaguje. Webasto sa mi pustí napríklad za pár sekúnd. 

Bol som aj priamo v škodovke kde mi vraj aktivovali zamknutie/odomknutie (aj keď mi to predtým fungovalo) a že viac s tým nevedia urobiť že mám kontaktovať linku kde si to zapísali a samozrejme ma prvou správou odpálkovali že si mám všetko aktualizovať a bla bla bla - čo samozrejme mám. Internet v mobile mám v pohode, dokonca mám aj dátovú simku v aute na Infotainment Online (viem že to nesúvisí) ale jednoducho stále je tam strašná odozva...

Nemali ste niekto podobný problém a vyriešili ste ho ?

Ďakujem pekne.

Editováno: , autor: xEXEx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, nevím... Mně se auto odemkne přes tu aplikaci tak do max. 5 vteřin... A stejně tak i zamkne.. Teď jsem si to ještě pro jistotu ověřoval z okna baráku...🙂 O pár vteřin déle trvá to prvotní načtení údajů do apky, abych to mohl realizovat.. S telefonem to asi nesouvisí, mám 14 pro... Možná s operátorem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Bol som dnes na žiadosť technickej podpory priamo zo škodovky v servise kde mi povedali že dostali od nich info že majú resetovať nejakú jednotku - rozumej vytiahnúť poistku na 30 minút avšak samozrejme nepomohlo (pridávam aj link ako to NEfunguje). 

 

V servise povedali že aj majú zo skúsenosti nejaké postupy čo by mohli pomôcť ale pokiaľ to nemajú priamo od technickej podpory doporučené tak si to môžem dať riešiť u nich na vlastné náklady a to teda som odmietol... Čakám teda na odpoveď na video...


 

 

Editováno: , autor: xEXEx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se teď ještě dívám na screenshot... Ty nemáš tu aplikaci Škoda Connect aktualizovanou? Toto je stará verze, teď ten layout, alespoň v IOSu, což máš, vypadá úplně jinak... Asi to na tu funkci mít vliv nebude, ale kdo ví?

IMG_3552.PNG

IMG_3553.PNG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Na webu pro Škoda Connect se objevilo, že bude ukončeno, a že je nutné využívat mobilní aplikaci MyŠkoda. No, při tom, jak ta app MyŠkoda vypadá a co poskytuje je to velký krok vzad.

By mě zajímalo, kdy tahle "vylepšení" vymýšlí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Joscer napsal:

Na webu pro Škoda Connect se objevilo, že bude ukončeno, a že je nutné využívat mobilní aplikaci MyŠkoda. No, při tom, jak ta app MyŠkoda vypadá a co poskytuje je to velký krok vzad.

By mě zajímalo, kdy tahle "vylepšení" vymýšlí.

 

asi uplne stejnej clovek, co zrusil uz prvni apku MYSkoda , vcetne vynikajici  OneApp, kterou slibil zaintegrovat fo nove MySkoda (samozrejme se tak nestalo), ze ktere se stalo MySkoda essential, ktera jde zase do kopru

Editováno: , autor: JiVi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Práve som to vďaka tebe zistil, tak toto ma dosť nasrali. Ku všetkému som práve predvčerom zaplatil aj ročnú platbu a teraz pozerám, že prakticky nemám k dispozícií žiadne údaje. Nejaké týždenné alebo mesačné štatistiky mám na háku, je chcem poznať jednotlivé jazdy, resp. údaje od natankovania, alebo dlhodobú spotrebu, ktorú si nulujem napr. pred dovolenkou. Takto to je celé na dve veci. 🤬🤬🤬🤬

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprosto souhlasím. Člověk za to platí cca 2000 ročně a vracíme se zpět do doby, kdy si to jak debil budu psát na papírek nebo někam do poznámek. Pro mě jsou taky nejcenější data za jednotlivou jízdu - nepotřebuji a nechci to mít sečtené za den/týden/rok. Dále pak nejvíc využívám počet km od natankování. Je mi úplně k ničemu vidět kolik mě stála jednotlivá jízda - spíš je to dost děsivé 😄 

Bohužel čtu recenze na App store a tam se nad tímto rozčiluje více uživatelů. Odpověď za škodovku je - změnili jsme koncepci a více informací najdete ve videu. Paráda. Rok 2024 a pokud chceš zjistit u auta v ceně kolem 1 mil kolik máš spotřebu a km od dotankování, tak se musíš podívat v autě, přes aplikaci nejde 😞 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidávám se k rozčílenému táboru. Taky mě zajímá spotřeba za jízdu... Aktuální jízdní data, kdyby to byla další možnost, tak s nimi nemám problém, ale tím že to takhle nahradí, tak to je podle mě uplně mega krok zpět... 

V 2. 7. 2024 na 9:04, Pitivier napsal:

Odpověď za škodovku je - změnili jsme koncepci a více informací najdete ve videu.

Vypadá to, že Škodovka bere v potaz, co chce zákazník :D ... Tak to má vypdat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes poobede som volal na infolinku, že neviem sa dostať cez novú aplikáciu k týmto údajom.  Vyjadrenie by som mal dostať do zajtra.
Každopádne ma s tým Connectom veľmi serú, lebo bola to jedna z vecí, ktorá sa mi páčila, ale oproti iným výrobcom, ktorí funkcie pridávajú, u Škody z Connectu funkcie ubúdajú.
Aplikácia by mala vyzerať tak, že okrem údajov jázd by zaznamenávala aj ich polohu, resp. trasu na mape, ako to má napr. Camry, namiesto toho nejaký magor v Škode si povedal, že srať na to, zákazníkom stačí vedieť aký majú priemer za týždeň/mesiac/rok. Fakt by som chcel osobne stretnúť ľudí, ktorí o týchto veciach rozhodujú, ktorí určujú aké funkcie má mať aplikácia, lebo rozum mi to neberie, že na základe čoho robia takéto kroky.

P.s.: Kto si chcete uchovať dáta, ešte je možný ich export z webu Škoda Connectu: https://www.skoda-connect.com/. Treba sa ale poponáhľať, lebo v hlavičke stránky už svieti oznam: 

Quote

Connect Portal will be discontinued soon. To stay connected and enjoy an even better driving experience, please download the new MyŠkoda mobile app.

 

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě teda naštvali tím, že s novou verzí zmizí funkce oznámení opuštění zvolené oblasti. Dalo se to použít jako takový low end lokátor. Vlastně co bylo docela použitelné tak zruší, ale peníze to bude stát furt stejné. I portál byl dobrý, většinou fungoval když apka nešla a lépe se z většího displeje počítače posílali cíle online než z displeje mobilu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nevíte někdo kolik aktuálně stojí "Care Connect - Vzdálený přístup"? Já to zjistit nemůžu, protože jej mám koupený z konce února a tedy se mi ještě nenabízí možnost prodloužení (Dle toho co vím, by se mělo nabízet nejdříve 1/2 roku před skončením.). Jde o to, že Škoda zrušila služby, za které jsem zaplatit, takže hodlám požadovat finanční vyrovnání (Návrat části peněz nebo slevu na další prodloužení.) případně úplně odstoupení od smlouvy a samozřejmě také vrácení poměrné části peněz z celé služby. Abych se mohl rozhodnout a měl nějaké argumenty pro vyjednávání, potřebuji znát aktuální cenu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@JirikHL Uspět bych měl, protože jsou u zakupované služby explicitně vyjmenované funkce, které jsem si v té době za 1549,-Kč kupoval. Tyto funkce nově dostupné nebudou a tedy nastala situace, kdy jsem na tom po jednostranné změně rozsahu poskytovaných služeb hůř. Když jsi za něco zaplatit, pak bys toto měl obdržet a v případě změny bys na tom neměl být hůř než před změnou. Dle poradenské linky ČOI jsem se dozvěděl, že bych to měl řešit formou reklamace, nikoliv odstoupením od smlouvy, protože služba již byla nějakou dobu čerpána, ale poskytovatel není dále schopen tuto službu plnit v plném rozsahu dle inzerovaných parametrů při nákupu (Jako příklad uváděla na rok zakoupené periodikum-časopisy, jejichž vydávání skončí "uprostřed" roku.). Výsledkem reklama by mělo být vrácení poměrné částky. Pokud by firma reklamaci neuznala, je možné využít stránky ČOI, kde podat podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu (Mají na to formulář.). Teď sice uvažuji o nejhorší variantě, ale třeba to půjde bez problémů ... uvidíme.

Editováno: , autor: Štěpán H
Doplnění příkladu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...