Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 23 hodinami, Martab napsal:

Tak je to tříválec, ten se bude do určité míry "klepat" vždy. Navíc nesmí se míchat 70kW a 85kW, 85kW má dvouhmotný setrvačník, 70kW jej nemá, tedy vibrace mohou být sitelnější.

Teď jsem vytahoval z garáže 70kw Rapida, vibrace trvaly 20s než volnoběhu spadly otáčky, takže žadný vytřasadlo se u 70kw nekoná a dveře se u něho neklepou, ale je to jen Rapid.

Vloženo

Každý to vnímá jinak, kolega má 1.0 TSI 81kW v Rapidu a taky “necítí žádné vibrace” a když s nim jedu, tak se to auto klepe (hlavně proto, ze jezdí pod 2tis. ot., ale to je jiná pohádka spíš jde o to co kdo a jak vnímá).

Vloženo

Ano když sedneš z jinýho tak to jistě ucítíš, když už sem taháš 1.2, ale já mám pro vás jen rapida 70kw, ale jezdím taky i s X autama denně a z práce letím rapidem.

Vloženo
před 3 hodinami, boonno napsal:

Dneska jsem to zkoušel a dveře se mi neklepou vůbec.

1,0 TSi 85KW ? Ak stojis na neutral otvoris dvere netrasu sa? To by bolo zaujimave ze niekomu hej niekomu nie.

Vloženo

Dnes jsem u své 70kW Scaly zkoušel ty vibrace dveří a nic zvláštního jsem nepozoroval. Otevřel jsem kapotu a motor po ujetí 25km byl vklidu a nemlel sebou jako jindy. Někdy jsou ty vibrace fakt cítit dost a někdy se auto ani nehne.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaké máte s touto motorizací zkušenosti co se týče spolehlivosti.

 

Uvažuji nad nákupem nového vozu a celkem mám strach z toho zběsilého tříhrníčku. Známý dělá na STK a prý se cellem sypou turbodmychadla.    

 

 

Vloženo (editace)

o jaké spolehlivosti chceš slyšet? Ten motor zase tak dlouho nejezdí a o žádných tragediích se tady taky nedočteš. Ten nýmand z STK co všemu rozumí ať si laskavě všímá co má nad kanálem na lince a nekecá bláboly a sám se z toho nesesype.

Editováno: , autor: ben06
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Ještě jsem neslyšel, že by se někomu vysypalo turbo na 1.0TSi. Dokonce se turbo aktivně dochlazuje po vypnutí motoru.

To pokud s tím bude jezdit nemehlo, tak spíše odejde spojka nebo motor pojde na karbon kvůli podtáčení.

Ale pokud to nechceš na závodění nebo na cukání ve městě kolem komína, tak je to povedený motor.

A je nečekaně svižný (od 2000/ot.) s nízkou spotřebou (5-6,5l/100km).

Editováno: , autor: Kuchar7
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

ano ty zběsilý litrový tříhrnečky jsou nečekaně svižný a úsporný. To aktivní dochlazování turba mě taky překvapilo a o něm "známý z stk" někdy už slyšel? Jenom nás to utvrzuje nejen o jejich odborné úrovni.

Editováno: , autor: ben06
Vloženo

Nevím kolik jich tam měl, nebo jestli mu tam jezdí. Jen říkám co jsem tak nějak vyzjistil od lidí, co se kolem "nových" vozů motaj. Celkem vsichni se shodují v jedné a té samé věci s turbem,  tak se ptám zde.  

 

Každopádně díky za reakce, ještě pozjistím a pak se uvidí. 

 

 

Vloženo

Kolegyně když si před pěti roka a kupovala Fabii, tak taky říkala něco jako "Milan z dílny říkal, že se tam turbo po deseti tisících rozsype" 

Akorát o jsou většinou lidi, co by nemohli v jezdit v ničem s méně než šesti válci a vůbec nevadí, že je to dvacet let starý šrot. 

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 1
Vloženo

Klid, to je opravdu blábol od nějakého rádoby odborníka. Kdyby s turbem u 1.0 TSI byly takové rozsáhlé problémy, bylo by toho plné forum asi tak, jako když před deseti lety začal ve škodovkách motor 1.2 TSI EA111 a s ním typické problémy prakticky hned od začátku výroby. A jak se tak po foru dívám, tak u motoru 1.0 TSI prakticky kde nic, tu nic. A to už se nějaký ten rok vesele vyrábí. Ano, ve Scale bude nějaká jeho nejnovější modifikace, ale o ní rozhodně na STK nikdo nic neví, možná tak nejdřív za čtyři roky. Samozřejmě se může porouchat kdykoliv jakýkoliv motor, ale s tím nikdo nic nenadělá.

 

https://forum.skodahome.cz/forum/449-motor-10-tsi/

 

https://forum.skodahome.cz/forum/450-motor-10-tsi/

Vloženo
Před hodinou, Patrik1971 napsal:

Na STK  kolem novych vozu.....nas tu pekne natahujes,alebo niekto pekne natiahol teba.Stav sa tak za 3-4 roky,najdes tu informacii az az az.

Nemám potřebu někoho natahovat, od toho zde nejsem. Můj dotaz má jen jeden jediný účel. V opačném případě jsem mohl jít na FB, kde by se rozjela sprcha komentářů, kde každý chrání to svoje. To snad toto fórum není.

 

Pawouk:  JJ s tím souhlasím.

 

 

Vloženo

Ono treba povedat ze konecne ma skoda zakladny motor co sa vydaril, teda zatial to rak vyzera. 

Kedze je to priamovstrrkove turbo daju sa ocakavat problemy ale tie vyplyvaju, z principu. 

Okrem toho vela znaciek uz atmosfery nema, ostalo len par mazda, lada, fiat. 

Lenze nizko objemove atsmosfery sa krutakom nevyrovnaju 85kw verzii 1l.

Ano ten motor je komplikovany a moze sa na nom nieco pokazit, ale nato je 2rocna zaruka. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...