ben06 Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 před 23 hodinami, Martab napsal: Tak je to tříválec, ten se bude do určité míry "klepat" vždy. Navíc nesmí se míchat 70kW a 85kW, 85kW má dvouhmotný setrvačník, 70kW jej nemá, tedy vibrace mohou být sitelnější. Teď jsem vytahoval z garáže 70kw Rapida, vibrace trvaly 20s než volnoběhu spadly otáčky, takže žadný vytřasadlo se u 70kw nekoná a dveře se u něho neklepou, ale je to jen Rapid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 Každý to vnímá jinak, kolega má 1.0 TSI 81kW v Rapidu a taky “necítí žádné vibrace” a když s nim jedu, tak se to auto klepe (hlavně proto, ze jezdí pod 2tis. ot., ale to je jiná pohádka spíš jde o to co kdo a jak vnímá). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 Ano když sedneš z jinýho tak to jistě ucítíš, když už sem taháš 1.2, ale já mám pro vás jen rapida 70kw, ale jezdím taky i s X autama denně a z práce letím rapidem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 Žádnou 1.2 TSI sem netahám, mluvím o motoru který je konstrukčně stejný jako 70kW verze. O Rapidu jsem mluvil protože jsi o něm začal mluvit ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 V 30. 6. 2020 na 8:43, Martab napsal: S 1.2TSI EA211 se mi to taky stává, takže asi normální. to bude omyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petulko Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 před 3 hodinami, boonno napsal: Dneska jsem to zkoušel a dveře se mi neklepou vůbec. 1,0 TSi 85KW ? Ak stojis na neutral otvoris dvere netrasu sa? To by bolo zaujimave ze niekomu hej niekomu nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 to bude omyl Ale to jsem nereagoval na vibrace ale na poskakovani motoru při 1RS a nízkých otackach... a mimochodem jediný kdo mu na ten dotaz odpověděl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Dnes jsem u své 70kW Scaly zkoušel ty vibrace dveří a nic zvláštního jsem nepozoroval. Otevřel jsem kapotu a motor po ujetí 25km byl vklidu a nemlel sebou jako jindy. Někdy jsou ty vibrace fakt cítit dost a někdy se auto ani nehne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 A není to pouze u studeného startu, kdy se zahřívá filtr a motor divně "prdí" tak půl minuty? Pak se uklidní a žádné vibrace nepozoruji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 @petulko jj ani se nehnou. Nebylo to teda hned po startu, ale řekneme po 10 km. Nechal jsem otevřené několik minut, zařazen neutrál a nic. Můžu dneska zkusit ještě hned po nastartování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petulko Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Tak to ja som mal po jazde po meste ci uz bol zahriaty neviem ale po cca 5 km to triaslo musim skusit viac km prejst Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby91 Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaké máte s touto motorizací zkušenosti co se týče spolehlivosti. Uvažuji nad nákupem nového vozu a celkem mám strach z toho zběsilého tříhrníčku. Známý dělá na STK a prý se cellem sypou turbodmychadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 (editace) o jaké spolehlivosti chceš slyšet? Ten motor zase tak dlouho nejezdí a o žádných tragediích se tady taky nedočteš. Ten nýmand z STK co všemu rozumí ať si laskavě všímá co má nad kanálem na lince a nekecá bláboly a sám se z toho nesesype. Editováno: 28. Červenec 2020, autor: ben06 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 (editace) Ještě jsem neslyšel, že by se někomu vysypalo turbo na 1.0TSi. Dokonce se turbo aktivně dochlazuje po vypnutí motoru. To pokud s tím bude jezdit nemehlo, tak spíše odejde spojka nebo motor pojde na karbon kvůli podtáčení. Ale pokud to nechceš na závodění nebo na cukání ve městě kolem komína, tak je to povedený motor. A je nečekaně svižný (od 2000/ot.) s nízkou spotřebou (5-6,5l/100km). Editováno: 28. Červenec 2020, autor: Kuchar7 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 (editace) ano ty zběsilý litrový tříhrnečky jsou nečekaně svižný a úsporný. To aktivní dochlazování turba mě taky překvapilo a o něm "známý z stk" někdy už slyšel? Jenom nás to utvrzuje nejen o jejich odborné úrovni. Editováno: 28. Červenec 2020, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shorty193 Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 Hlavne na STK sa chodí s autom až po 4 rokoch... koľko mu tam tých 1.0 tsi mohlo zatiaľ prísť? 3 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby91 Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 Nevím kolik jich tam měl, nebo jestli mu tam jezdí. Jen říkám co jsem tak nějak vyzjistil od lidí, co se kolem "nových" vozů motaj. Celkem vsichni se shodují v jedné a té samé věci s turbem, tak se ptám zde. Každopádně díky za reakce, ještě pozjistím a pak se uvidí. 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 Na STK kolem novych vozu.....nas tu pekne natahujes,alebo niekto pekne natiahol teba.Stav sa tak za 3-4 roky,najdes tu informacii az az az. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wazi Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 Kolegyně když si před pěti roka a kupovala Fabii, tak taky říkala něco jako "Milan z dílny říkal, že se tam turbo po deseti tisících rozsype" Akorát o jsou většinou lidi, co by nemohli v jezdit v ničem s méně než šesti válci a vůbec nevadí, že je to dvacet let starý šrot. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 Klid, to je opravdu blábol od nějakého rádoby odborníka. Kdyby s turbem u 1.0 TSI byly takové rozsáhlé problémy, bylo by toho plné forum asi tak, jako když před deseti lety začal ve škodovkách motor 1.2 TSI EA111 a s ním typické problémy prakticky hned od začátku výroby. A jak se tak po foru dívám, tak u motoru 1.0 TSI prakticky kde nic, tu nic. A to už se nějaký ten rok vesele vyrábí. Ano, ve Scale bude nějaká jeho nejnovější modifikace, ale o ní rozhodně na STK nikdo nic neví, možná tak nejdřív za čtyři roky. Samozřejmě se může porouchat kdykoliv jakýkoliv motor, ale s tím nikdo nic nenadělá. https://forum.skodahome.cz/forum/449-motor-10-tsi/ https://forum.skodahome.cz/forum/450-motor-10-tsi/ 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby91 Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 Před hodinou, Patrik1971 napsal: Na STK kolem novych vozu.....nas tu pekne natahujes,alebo niekto pekne natiahol teba.Stav sa tak za 3-4 roky,najdes tu informacii az az az. Nemám potřebu někoho natahovat, od toho zde nejsem. Můj dotaz má jen jeden jediný účel. V opačném případě jsem mohl jít na FB, kde by se rozjela sprcha komentářů, kde každý chrání to svoje. To snad toto fórum není. Pawouk: JJ s tím souhlasím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 Ono treba povedat ze konecne ma skoda zakladny motor co sa vydaril, teda zatial to rak vyzera. Kedze je to priamovstrrkove turbo daju sa ocakavat problemy ale tie vyplyvaju, z principu. Okrem toho vela znaciek uz atmosfery nema, ostalo len par mazda, lada, fiat. Lenze nizko objemove atsmosfery sa krutakom nevyrovnaju 85kw verzii 1l. Ano ten motor je komplikovany a moze sa na nom nieco pokazit, ale nato je 2rocna zaruka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 Scala má spoustu jiných problémů, pokud ti ten motor vyhovuje, ber ho. Ale prodloužená záruka je dnes skoro nutný základ. Bohužel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 29. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2020 (editace) Tiez si myslim, ze ten motor nebude zly. Okrem zaruky budes mozno potrebovat pevne nervy a vydrz tiez k oostatnym veciam;) Editováno: 29. Červenec 2020, autor: csabac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 29. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2020 A já myslel, že na STK kontrolujou jen žárovky, brzdy a nápravy. A oni už tam i rentgenujou turba, njn je vidět, že odbornost STK zaměstnanců prudce roste. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.