Přejít na obsah

1.0 TSI 85 kW


Michal T.

Doporučené příspěvky

V tom teste ale píšu že 81kW mala lepšie pružné zrýchlenie a to vďaka kratšiemu stálemu prevodu, 85kW točí pri 130km/h 2800ot. a 81kW 3030ot. Mňa skôr zaujalo to že renault má lepšiu reakciu na pridanie plynu a že scala potrebovala viac času na natlakovanie turba. A pritom má scala vodný medzichladič(aspoň tak viem) a renault by mal mať vzduchový, aspoň taký má pri nepriamovstrekovej verzii. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Zdravím, mám dotaz... je mi 22 let a chtěl bych si koupit něco co mi vydrží, a nerad bych řešil nějaký problém po x tisících , mám v plánu koupit Škodu Scalu 1.0 TSI 85kw v manuálu, mám i dost zajímavou nabídku, byl jsem se zeptat ve škodaplus, kde mi pán sdělil, že 1.0 TSI 85kw mi v pohodě bude stačit, že je to super motor, i když vím, že někde se píše "tříhrnek nebrat", tak mě napadlo, že se zeptám tady, protože všude slýchám, jak jsou ty motory špatné.

Mám si radši připlatit a koupit 1.5 TSI 110 kw z dlouhodobého hlediska?

Jezdím tak z 80% město, a ročně najezdím cca 15-20.000 km.

 

Moc děkuji a budu rád za každou odpověď :)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuto motorizaci - tedy EVO 81kW - a MAN prevodovku vlastnim jiz vice jak rok a pul a nemam co bych spatneho rekl. Naopak jsem mile prekvapen. Dokonce i dalkove jizdy (vice v detailu meho vozidla) v plne nalozenem vozidle i batozinovem prostoru zvlada bez vetsich problemu. Zadny trhac asfaltu to sice neni, ale brzda provozu rozhodne neni. Kultivovanost je dostatecna a ze to je 3hrnek ? Ze je spatny ? Vetsinou ho hani ti, kteri s timto motorem nemaji zadnou zkusenost.

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klidně do toho běž. Mám Scalu 1.0TSI teprve od prosince mám ji v automatu a jsem spokojen. Jezdí moc pěkně. Je to moje 10 auto. Vystřídal jsem několik naftáků sem tam benzin i LPG. Jsem automechanik a 3hrnků už se dnes nebojím takových motorů už jezdí spousta a problémy s němi nějak výrazně nejsou. Je pravda, že už jsem trochu starší generace a závodění a jízdu z pruhu do pruhu už neřeším a jezdím klidněji, ale když si chci zablbnou tak tam ten nějaký výkon je :). Pěkně se řídí a co hlavně mě překvapilo, že je ohromně tichá. 

A pokud jezdíš hodně město tak tam ani ten výkon nepotřebuješ. Podle mne 1.5 zbytečná. Tu by jsi užil na dálnici a mimo město.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou lepší a horší 3-válcové motory.

Ten uvedený patří mezi ty lepší.
Ale žádný z nich není a ani nemůže být ve srovnání se 4-válcem dobrý.

Jestli jsou za pracovní cyklus (720 stupňů) 3 zážehy nebo 4 je prostě znát z hlediska vibrací i zvuku.

Když ve městě překonáš ten trochu drkotavý rozjezd, je už 3-válec docela fajn.

Jen ho nesmíš točit do bezvědomí, pokud nechceš poslouchat mixér.

A na dálnici je překvapivě dobrý.

Dokonce bych řekl, že na ní je mu líp než ve městě.

Takže co se mne týče doporučil bych novějšího Rapida 1,2 TSI se 6-kvaltem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám tiež 1,0 85KW a nechápem ako niekto môže napísať že je to napr. na dovolenku dostatočný motor. 2 dospelý 2 stredoškoláci + plný kufor a už to je lenivé a pri predbiehaní treba počítať s rezervou, pri jazde do kopca tiež straca výkon. Podľa mňa je ten motor ok pre 2 dospelych alebo 4 osoby bez batožiny. A čo sa týka spotreby tak záleží ako bude jazdiť dotyčná osoba ci ma v nohe cit alebo nie. Nešiel som v iných autách s podobným motorom aby som vedel posúdiť či je to najlepší motor ale išiel som 1,5 scalou a bol to rozdiel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá to, že je to motor, který nemá žádnou velkou konstrukční chybu, takže spolehlivost by měla být OK. Kultura chodu třívalce je za mně vpohodě (určitě lepší než na 1.2HTP). Nevýhoda je ten turbokopanec ve 2000 ot/min a propad výkonu při rozjezdu v cca 1500 ot/min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • Pawouk změnil název na 1.0 TSI 85 kW
  • o 2 měsíce později...
V 10. 2. 2021 na 20:53, Wazi napsal:

Takže je to asi na všechny stupně, ikdyz jsem to zaregistroval jen na 2,3,4. Trochu jsem po tom pátral a vypadá to na tu tzv. turbodíru. 

Ahoj, přišel jsi na něco, mám stejný problém 1800-2500ot/min. Jinak paráda, už nevím kde hledat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...