Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 23 hodinami, Martab napsal:

Tak je to tříválec, ten se bude do určité míry "klepat" vždy. Navíc nesmí se míchat 70kW a 85kW, 85kW má dvouhmotný setrvačník, 70kW jej nemá, tedy vibrace mohou být sitelnější.

Teď jsem vytahoval z garáže 70kw Rapida, vibrace trvaly 20s než volnoběhu spadly otáčky, takže žadný vytřasadlo se u 70kw nekoná a dveře se u něho neklepou, ale je to jen Rapid.

Každý to vnímá jinak, kolega má 1.0 TSI 81kW v Rapidu a taky “necítí žádné vibrace” a když s nim jedu, tak se to auto klepe (hlavně proto, ze jezdí pod 2tis. ot., ale to je jiná pohádka spíš jde o to co kdo a jak vnímá).

Ano když sedneš z jinýho tak to jistě ucítíš, když už sem taháš 1.2, ale já mám pro vás jen rapida 70kw, ale jezdím taky i s X autama denně a z práce letím rapidem.

Žádnou 1.2 TSI sem netahám, mluvím o motoru který je konstrukčně stejný jako 70kW verze. O Rapidu jsem mluvil protože jsi o něm začal mluvit ty.

V 30. 6. 2020 na 8:43, Martab napsal:

S 1.2TSI EA211 se mi to taky stává, takže asi normální.

to bude omyl

před 3 hodinami, boonno napsal:

Dneska jsem to zkoušel a dveře se mi neklepou vůbec.

1,0 TSi 85KW ? Ak stojis na neutral otvoris dvere netrasu sa? To by bolo zaujimave ze niekomu hej niekomu nie.

to bude omyl

Ale to jsem nereagoval na vibrace ale na poskakovani motoru při 1RS a nízkých otackach... a mimochodem jediný kdo mu na ten dotaz odpověděl...

Dnes jsem u své 70kW Scaly zkoušel ty vibrace dveří a nic zvláštního jsem nepozoroval. Otevřel jsem kapotu a motor po ujetí 25km byl vklidu a nemlel sebou jako jindy. Někdy jsou ty vibrace fakt cítit dost a někdy se auto ani nehne.

A není to pouze u studeného startu, kdy se zahřívá filtr a motor divně "prdí" tak půl minuty? Pak se uklidní a žádné vibrace nepozoruji...

@petulko jj ani se nehnou. Nebylo to teda hned po startu, ale řekneme po 10 km. Nechal jsem otevřené několik minut, zařazen neutrál a nic. Můžu dneska zkusit ještě hned po nastartování. 

Tak to ja som mal po jazde po meste ci uz bol zahriaty neviem ale po cca 5 km to triaslo musim skusit viac km prejst

  • 4 týdny později...

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaké máte s touto motorizací zkušenosti co se týče spolehlivosti.

 

Uvažuji nad nákupem nového vozu a celkem mám strach z toho zběsilého tříhrníčku. Známý dělá na STK a prý se cellem sypou turbodmychadla.    

 

 

o jaké spolehlivosti chceš slyšet? Ten motor zase tak dlouho nejezdí a o žádných tragediích se tady taky nedočteš. Ten nýmand z STK co všemu rozumí ať si laskavě všímá co má nad kanálem na lince a nekecá bláboly a sám se z toho nesesype.

Upraveno od ben06

Ještě jsem neslyšel, že by se někomu vysypalo turbo na 1.0TSi. Dokonce se turbo aktivně dochlazuje po vypnutí motoru.

To pokud s tím bude jezdit nemehlo, tak spíše odejde spojka nebo motor pojde na karbon kvůli podtáčení.

Ale pokud to nechceš na závodění nebo na cukání ve městě kolem komína, tak je to povedený motor.

A je nečekaně svižný (od 2000/ot.) s nízkou spotřebou (5-6,5l/100km).

Upraveno od Kuchar7

ano ty zběsilý litrový tříhrnečky jsou nečekaně svižný a úsporný. To aktivní dochlazování turba mě taky překvapilo a o něm "známý z stk" někdy už slyšel? Jenom nás to utvrzuje nejen o jejich odborné úrovni.

Upraveno od ben06

Hlavne na STK sa chodí s autom až po 4 rokoch... koľko mu tam tých 1.0 tsi mohlo zatiaľ prísť? 

Nevím kolik jich tam měl, nebo jestli mu tam jezdí. Jen říkám co jsem tak nějak vyzjistil od lidí, co se kolem "nových" vozů motaj. Celkem vsichni se shodují v jedné a té samé věci s turbem,  tak se ptám zde.  

 

Každopádně díky za reakce, ještě pozjistím a pak se uvidí. 

 

 

Na STK  kolem novych vozu.....nas tu pekne natahujes,alebo niekto pekne natiahol teba.Stav sa tak za 3-4 roky,najdes tu informacii az az az.

Kolegyně když si před pěti roka a kupovala Fabii, tak taky říkala něco jako "Milan z dílny říkal, že se tam turbo po deseti tisících rozsype" 

Akorát o jsou většinou lidi, co by nemohli v jezdit v ničem s méně než šesti válci a vůbec nevadí, že je to dvacet let starý šrot. 

Klid, to je opravdu blábol od nějakého rádoby odborníka. Kdyby s turbem u 1.0 TSI byly takové rozsáhlé problémy, bylo by toho plné forum asi tak, jako když před deseti lety začal ve škodovkách motor 1.2 TSI EA111 a s ním typické problémy prakticky hned od začátku výroby. A jak se tak po foru dívám, tak u motoru 1.0 TSI prakticky kde nic, tu nic. A to už se nějaký ten rok vesele vyrábí. Ano, ve Scale bude nějaká jeho nejnovější modifikace, ale o ní rozhodně na STK nikdo nic neví, možná tak nejdřív za čtyři roky. Samozřejmě se může porouchat kdykoliv jakýkoliv motor, ale s tím nikdo nic nenadělá.

 

https://forum.skodahome.cz/forum/449-motor-10-tsi/

 

https://forum.skodahome.cz/forum/450-motor-10-tsi/

Před hodinou, Patrik1971 napsal:

Na STK  kolem novych vozu.....nas tu pekne natahujes,alebo niekto pekne natiahol teba.Stav sa tak za 3-4 roky,najdes tu informacii az az az.

Nemám potřebu někoho natahovat, od toho zde nejsem. Můj dotaz má jen jeden jediný účel. V opačném případě jsem mohl jít na FB, kde by se rozjela sprcha komentářů, kde každý chrání to svoje. To snad toto fórum není.

 

Pawouk:  JJ s tím souhlasím.

 

 

Ono treba povedat ze konecne ma skoda zakladny motor co sa vydaril, teda zatial to rak vyzera. 

Kedze je to priamovstrrkove turbo daju sa ocakavat problemy ale tie vyplyvaju, z principu. 

Okrem toho vela znaciek uz atmosfery nema, ostalo len par mazda, lada, fiat. 

Lenze nizko objemove atsmosfery sa krutakom nevyrovnaju 85kw verzii 1l.

Ano ten motor je komplikovany a moze sa na nom nieco pokazit, ale nato je 2rocna zaruka. 

Scala má spoustu jiných problémů, pokud ti ten motor vyhovuje, ber ho. Ale prodloužená záruka je dnes skoro nutný základ. Bohužel.

Tiez si myslim, ze ten motor nebude zly. Okrem zaruky budes mozno potrebovat pevne nervy a vydrz tiez k oostatnym veciam;)

Upraveno od csabac

A já myslel, že na STK kontrolujou jen žárovky, brzdy a nápravy. A oni už tam i rentgenujou turba, njn je vidět, že odbornost STK zaměstnanců prudce roste. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.