Wazi Vloženo 7. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2020 Tak musím říct, že poslední dobou mě tenhle motůrek ze sekačky začal dost bavit, minule jsem se nestačil divit, když jsem do celkem prudkýho kopce na dvojku sešlápnul plyn až na podlahu, tak auto úplně vystřelilo. A i přes zkušenosti lidí, že naložený auto vůbec nejede, tak minulý týden 5 lidí + bagáž v kufru a nemůžu říct, že by to bylo nějak extra na autu znát. Nedávno jsem zase naložil plnej kufr (nechtěl jsem, ale nebylo na výběr) betonovýma dlaždicema na zahradu, řekl bych nějakých 200 kg. Až na to, že si auto trochu sedlo, tak jsem skoro necítil, že něco vezu. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 7. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2020 hlavně je spousta odborníků co v tom ani neseděla a vše ví. Já jezdím víceméně sám trasu 130km s 1.0 70kw rapidem u kterého mě udivuje spotřeba, nejsem zrovna šetřící typ a ve 4 lidech ke slanýmu rybníku s plným kufrem paštik už taky nikdy nepojedu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cajky Vloženo 10. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2020 Za mě maximální spokojenost a nadšení. Do teď jsem měl 55kw bez turba, takže v tuhle chvíli si každou jízdu neskutečně užívám, to auto je pro mě střela :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
o3-scala Vloženo 17. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2020 Moje dojmy po cca 1500km su velmi dobre. V porovnani s O3 tdi ide hlavne zasadne potichsie, spotrebu vidim realne na dlhodobych 5,5 litra (co bude cca 0,7 litra viac ako pri TDI). Dynamika, pruznost, kultivovanost - vsetko bez namietok. Pri starte mozno to "nahrievanie" na vyssich otackach si mohli odpustit, ale inak spokojnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wazi Vloženo 22. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2020 Dotaz - když se rozjedu na jedničku a hned na to, třeba v 2tis otáčkách sešlápnu spojku, tak se někdy ozve jakoby lupnutí. Setkal jsem se s tím na více autech. Jen mě zajímá co to vlastně je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 22. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2020 Silentblok převodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wazi Vloženo 22. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2020 Dík, takže to křupání tedy není nic neobvyklého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wazi Vloženo 21. Září 2020 Sdílet Vloženo 21. Září 2020 Tak ani po čtyřech tisíc km jsem nepřišel na to, proč někdy při rozjizdeni auto doslova vystřelí a někdy je rozjezd "normální". To vystřeleni není tedy až tak moc časté a zezacatku se mi to stávalo častěji. Jestli je tam nějaká tenká hranice sešlápnutí spojky + plyn, kdy motor dostane pokyn okamžitě plný výkon..? Nedokážu si to vysvětlit. Jinak v podstatě nemám co vytknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abbey Vloženo 23. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2020 Nová Scala 1.0 TSI EVO 81 KW Vzduchový filtr je již “bokem” a mělo by se jednat o stejný filtr jako používá 1.5 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wazi Vloženo 23. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2020 A to je lepší řešení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abbey Vloženo 23. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2020 To nerikam, jen ze to je hlavni na prvni pohled viditelny rozdil oproti 1.0 TSI 85KW. Samzrejme zmen tam je vice a “prebira” techniku 1.5 TSI EVO. Hezky to je rozebrane zde https://www.autokaleidoskop.cz/Novinky/SKODA-OCTAVIA-v-akcni-verzi-125-let-a-s-novym-1-0-TSI-Evo/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wazi Vloženo 23. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2020 Jasný, v pohodě, jen mě to zajímalo, zda je to výhoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 23. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2020 Výhoda je to, když si budeš filtr měnit sám. Protože to řešení v krytu motoru je dost krkolomný ve srovnání s boxem vedle. Jinak na EVO jsem zvědav co do spolehlivosti, přece jen natáčecí lopatky turba, složitější ovládání ventilů a přitom stejný výkon :) je vidět, že se jedná jako vždy pouze o eko vo.eb. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mav07 Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 (editace) Ahoj Teď v zimě kdy jsou teploty kolem nuly jsem začal pozorovat znatelně vibrace do volantu při cca 2400 otáčkách. Pneumatiky jsem nechal znovu vyvážit, tam je vše ok. Mám zimní nokiany na plechových discích. V podstatě je to cítít i při stání pokud vytocim právě k těm 2400 otáčkam. Na letních hliníkových jsem si tohoto nevšiml. Vím že když jsem měl Fabii tak tam byl znát rozdíl ve zvuku motoru právě pri přezuti na zimní plechy. Může být i toto dáno těmi koly nebo je něco špatně v motoru? Editováno: 3. leden 2021, autor: Mav07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
touareg3 Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 Pri prezutí na zimné plecháče som zistil presne toto isté. Neriešim to. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petulko Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 Ja mam Kleber na plechoch a tiez som si myslel ze su zle vyvazene , nechal som prevazit a nic sa nezmenilo Ked sa to uz rozbehne vsetko je ok . Ale minulu sezonu som si to nevsimol a nezda sa mi zeby to tak bolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wazi Vloženo 2. Únor 2021 Sdílet Vloženo 2. Únor 2021 Poslední dobou si všímám při cca 2000-2100 otáčkách a zařazené trojce takového jemného cuknutí když pomalu přidávám plyn. Ale asi se to stávalo od začátku, jen teď jak se na to zaměřuju, tak to víc vnímám. Stává se vám to také? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 3. Únor 2021 Sdílet Vloženo 3. Únor 2021 Nene tohle se mi ještě nestalo, vše plynulé. Ale už asi 2x se mi stalo, že po nastartování to nemělo otáčky a nedalo se to s tím v podstatě rozjet. Po zdechnutí a znova nastartování, už to bylo v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wazi Vloženo 3. Únor 2021 Sdílet Vloženo 3. Únor 2021 Tak to se mi ještě nestalo. Dnes jsem ještě víc pozoroval při 2 tis otáčkách a jemném zrychlování, tak se to malé cuknuti stává i na čtyřku. Ale když šlápnu na plyn trochu více, tak je zrychlování plynulé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wazi Vloženo 10. Únor 2021 Sdílet Vloženo 10. Únor 2021 Takže je to asi na všechny stupně, ikdyz jsem to zaregistroval jen na 2,3,4. Trochu jsem po tom pátral a vypadá to na tu tzv. turbodíru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wazi Vloženo 16. Únor 2021 Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 Poslední dva dny sleduji po studeném startu a spadnutí ručičky otáček na 1200 asi po sekundě mírné poskočení ručičky o cca 50 a okamžité spadnutí opět na 1200. Nikdy předtím se mi to nestalo. Ihned jsem si vzpomněl na splašené otáčky volnoběhu na HTP, ale takhle až to snad nezajde. :-D Dotaz tedy zní, zda to někdo má taky, případně kvůli čemu se tak děje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 16. Únor 2021 Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 Je to dost možné že se mi to děje taky, ale popravdě? Od té doby, co jezdím s tímto motorem, jsem si už na zvýšené otáčky po startu zvykl a abych si všiml rozdílu 50 otáček? To fakt ne :-D Navíc pozoruji, že ty otáčky jsou někdy 1400, někdy 1200, podle mě to souvisí se současným počasím (u nás na severu Čech -17 až -20 po ránu). Víc to neřeším. Auto jezdí, žádná kontrolka problém nesignalizuje a otáčky vždy po 30-45s spadnou na 950-1000. Víc si myslím, že není třeba řešit :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wazi Vloženo 16. Únor 2021 Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 Tak pokud nemáš puštěný radio nahlas, tak si toho jde snadno všimnou, nejen, že koukáš na otáčky, ale i jde slyšet motor, že se malinko "vytočí", ale je to fakt ani ne o 100 ot/min. Jen se to teď začlo dít prvně, takže proto se ptám. Asi ty teploty, no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 17. Květen 2021 Sdílet Vloženo 17. Květen 2021 SW úprava 1.0 TSI + kódování od Motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shorty193 Vloženo 17. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2021 Čaute, v svetoznámom časopise "world of motors" vyšla porovnávačka megan 1.0tce a scala 1.0tsi a z čisto motorického hľadiska VW prekonal súpera dynamikou na plnej čiare a to pri nižšej spotrebe. Celkom ma to prekvapilo lebo prvá verzia co mala 85kw šla ešte lepšie ako toto nové 81kw vyhotovenie ktoré je v teste. A vzhľadom na to že sú tu na fóre minimálne dvaja ľudia (síce v O3) co majú vyše 100 tis. km (druhý dokonca cez 150 tis. km) by som sa ani tej spoľahlivosti až tak neobával. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.