Kolacek12 Vloženo 5. Červen 2020 Sdílet Vloženo 5. Červen 2020 Sedačky mám taky jen "na ruku", park. asistenta nemám, SW 0155. Sklápění zrcátek při zpátečce, i když mám zadní kameru, mi připadá trošku nelogické. To počasí se aktivuje přes Shop? Vypadá to dobře:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 5. Červen 2020 Sdílet Vloženo 5. Červen 2020 @Kolacek12 Ty zrcátka jsou super pro takovou tu 100% jistotu, že náhodou neorveš kola o obrubník :) A ano, počasí je z shopu. Za mě fajn věc, člověk nemusí lovit na mobilu. Zprávy jsem zatím nezkoušel, ty mám radši zase na větším zařízení. Je teda fakt, že amundsení displej je příjemně jemný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolacek12 Vloženo 5. Červen 2020 Sdílet Vloženo 5. Červen 2020 Já se do zrcátek dívám hlavně, když parkuju podélně, protože park. kamera ti ukazuje volný prostor včetně šířky zpětných zrcátek(zelené rysky) a většinou když zaparkuju podle ní, stojím ještě cca 20 cm od obrubníku. Souhlasím, kvalita displeje je výborná, počasí vyzkouším zítra, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 7. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2020 Pánové to jsou věci za poslední měsíc ?? Nemám bohužel jak oveřit... Ale zeptám se, aktualizace map chodí sama přes OTA nebo se musí vyvolat manuálně přes aktualizace sw v menu? Do Do Columbuse a Discover Pro vycházejí nové mapy 2x ročně, tak mě zajímá jak je na tom Scala? Všem díky!?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KennyMc Vloženo 7. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2020 (editace) Aktualizace map chodí sama. Už mám třetí verzi map a ani jednou to po mě nic nechtělo (žádný potvrzení aktulizace). Měl jsem postupně 19.1, 19.11, 20.4. Jestli je tam ta poslední i teď už jsem se nějakou dobu nedíval. Dodatek: Tak jsem se dneska díval a je tam už 20.5. Editováno: 8. Červenec 2020, autor: KennyMc Doplnění 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 17. Červenec 2020 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2020 V shopu jsem si objednal aplikace Počasí a Zprávy. Obojí již bylo aktivováno. Ikona Počasí se v infotainmentu objevila, ikona pro Zprávy ne. U aplikace Zprávy je v shopu napsáno, že v portálu Škoda Connect si mohu vybrat zpravodajské kanály, které chci nechat zobrazovat. Ani to jsem tam nikde nenašel. Má s tím někdo zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chaosrx Vloženo 19. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2020 Stalo se vám někdy, že z displeje zmizela ta ikonka zeměkoule už? Aktuálně mi zmizela, nejde načíst shop, datové pakety, aktualizace a nic co souvisí s internetem. Škoda connect přitom funguje.A k tomu mi z menu zmizely aplikace zprávy a počasí.Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolacek12 Vloženo 19. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2020 (editace) Zeměkouli jsem měl na displeji vždycky, ať už bílou nebo šedou. Nevšiml jsem si, že by tam někdy nebyla. Dnes večer v autě vše OK, zkoušel jsem Počasí i Zprávy. V mobilu jsem ve ŠC musel znovu zadat VIN, aby se mi našlo auto, pak vše fungovalo. @Joscer Zprávy moc nepoužívám, až dneska jsem zjistil, že fungují (dřív v Menu byly, ale nefunkční), spíše využívám Počasí. Editováno: 19. Červenec 2020, autor: Kolacek12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mav07 Vloženo 20. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2020 Zeměkoule mi mizí téměř každou druhou jízdu. Neřešil jsem to ale až půjdu na olej zeptám se na to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chaosrx Vloženo 20. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2020 Tak jsem včera udělal obnovu továrního nastavení, což byla asi chyba a od ty doby mám nefunkční infotainment. Nejde zvolit primární uživatel, porad se jenom točí kolečko (i půl hodiny) a nic se neděje. S tím samozřejmě přestalo fungovat škoda connect a informační a servisní volání píše žádná licence.Škoda servis mě odpalkoval, že to nebudou řešit a že to není jejich starost, na infolince zase, že je všechno v pořádku.Měli ste problem se zvolením primárního uživatele někdy? Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikoho Vloženo 20. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2020 keď som to spravil ja robilo presne ako popisuješ. Musel som počkať asi 5 hodín a potom to išlo akoby to potrebovali zas v škode niekde na servere skontrolovať mi to pripadalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 30. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2020 Stává se někomu, že po stisknutí tlačítka hlasitosti na volantu/zapínacího tlačítka na displeji pro vypnutí zvuku se vám odpojí (a následně opět připojí) CarPlay? Občas se mi to stane a nevypozoroval jsem, co vše musí být splněno aby tato situace nastala. Fakt už bych byl rád za nějaký update infotainmentu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 26. Září 2020 Sdílet Vloženo 26. Září 2020 Dnes jsem šel narvat nějaké vycpávky k A sloupkům, aby to při těchto teplotách nelupalo, zapnu zapalování a asi po 5 minutách když kouknu na displej, tak tam toto:: Nepotkal jste se s tím někdo? Neměl jsem čas to zkoumat a raději jsem do toho ani nechtěl rejpat. Nicméně možná se v tom stejně budou rejpat v servise, páč globus už mám asi 14 dní opět šedý a celý Connect je tedy bez dat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 26. Září 2020 Sdílet Vloženo 26. Září 2020 Pravděpodobně jsi na chvíli přidržel MENU, to se pak zobrazí tenhle "skrytý" režim servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 9. leden 2021 Sdílet Vloženo 9. leden 2021 Amundsen dostal další vymoženost - Kalendář :) Sice funguju prakticky komplet od navigace po kalendář (integrovaný i ve Waze) přes CarPlay, přesto bych to chtěl zkusit. Dostal jsem se teda zatím do fáze "Služba je momentálně nedostupná" :D Co mě překvapilo, tak to chce narozdíl od vestavěné navigace a počasí vlastní data - takže ty dokupovací Cubic, které ale údajně nefungují s iOS zařízeními. Tak nevím... Zkoušel jste případně (asi by to mělo jít) někdo variantu, aby pro pro palubní Wi-Fi byl zdroj mobilních dat iPhone? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 29. leden 2021 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2021 Dovolím si citovat z mailu, který jsem dostal 20.1.2021: Drahý ŠKODA Connect zákazníku, ŠKODA Auto pravidelně vylepšuje a zjednodušuje naše služby. Rádi bychom Vás informovali o plánované údržbě, která způsobí nedostupnost služeb ŠKODA Connect pro modely Scala a Kamiq. Údržba je plánovaná od 20:00 26.ledna 2021 do 8:00 27.ledna 2021. Pro obnovení všech Vašich dat (v aplikaci a webovém portále) po ukončení údržby, je potřeba zapnout zapalování Vašeho vozidla a nechat zapnuté po dobu nejméně jedné minuty, poté zapalování můžete opět vypnout. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti související s dočasným výpadkem služeb. Děkujeme Vám za pochopení. Děkujeme Vám, že jste Váženým uživatelem služeb ŠKODA CONNECT. ŠKODA Connect Team Před touto údržbou celkem dlouho Amundsenem neměl problémy, i když je fakt, že teď v době Corony moc nejezdím. No a teď od "servisní noci" je auto z mobilní i webové aplikace nedosažitelné. A na displeje infotainmentu je vyšedlý piktogram zeměkoule, který signalizuje (ne)funkčnost připojení k síti. Má někdo další stejný problém? Já jen jestli už někdo třeba nepsal na jejich HelpDesk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 29. leden 2021 Sdílet Vloženo 29. leden 2021 @Joscer Hehe, dneska jsem strhával starou dálničku a abych Connect zase nahodil, zapnul jsem zapalování. V mobilní aplikaci jsem registroval problémy s načtením polohy (bo režim soukromí). A příčina problému - byl jsem odhlášen jako hlavní uživatel a zeměkoule taky zašedlá. Jenže bez zeměkoule se na hlavního uživatele nepřihlásím :D K autu se přes app dostanu, ale nezobrazím údaje o stavu vozu/poloze parkování/stav dvěří. Takže ať žije placená služby Škoda Connect! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
René Gőth Vloženo 29. leden 2021 Sdílet Vloženo 29. leden 2021 U mně to bylo stejné. Pomohlo mi na asi dvě minuty odpojit baterku. Pakl naběhla bílá zeměkoule a mohl jsem se konečně přihlásit jako hlavní uživatel. Teď už vše šlape dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 30. leden 2021 Sdílet Vloženo 30. leden 2021 @René Gőth Což je věc, co chce běžný uživatel opakovaně dělat - takové nepřístupné Ctrl + Alt + Del. U mě stále stejné, globus šedý. Auto sice stojí v podzemní garáži, ale běžně tam signál chytá a zeměkoule je bílá i tam. Uvidím, co to udělá až někam vyjedu, jinak zase mail na infolinku kde mě určo pošlou do servisu. Tak jim tam rovnou nechám auto na prozkoumání chyb Amundsenu. Nebaví mě to už... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 30. leden 2021 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2021 Dnes jsem před polednem absolvoval krátkou jízdu do obchodu pro pivo. A krátce po rozjetí koukám, že zeměkoule už je zase bílá. A když jsem přijel domů, tak jsem vyzkoušel a z mobilní appky už to frčí. Ale z webové aplikace ne. Ta vůbec nefunguje. Přihlásit jde a pak už nic. No uvidíme později. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolacek12 Vloženo 30. leden 2021 Sdílet Vloženo 30. leden 2021 (editace) Taky jsem se musel po "údržbě" znovu přihlásit jako hlavní uživatel, chtělo to po mně PIN, pak OK, globus bílý, dnes odpo šedý, ale jen 1 - 2 hoďky, pak ještě jednou změna uživatele, doufám, že to bylo vše :) Portál ŠC mi jede, teď jsem to zkoušel, jede i mobilní apka. Ještě otázečka: Když jsem měl šedý globus, připojil jsem se k wi-fi auta a on okamžitě zbělal, asi náhoda. Je k něčemu připojení na wi-fi auta, když nemám žádné balíčky koupené od Cubicu? Měl jsem u mobilu chvíli zakázané připojení k wi-fi v autě, teď jsem ho zase připojil (automaticky se k wi-fi v autě připojí, když je síť v dosahu). Ještě další otázečka: Nemáte někdo zkušenosti s chytrýma hodinkama? Mám je teprve měsíc, když s nima sednu do auta, vše se tváří OK, MT spárován přes BT s infotainmentem, ale když mi někdo do auta zavolá, spojení MT s infotainmentem se rozpadne (hláška "MT není připojen"), musím vypnout a znovu zapnout BT na mobilu. To samé se děje, i když někomu volám já. Vypnutí a zapnutí BT v infotainmentu nepomáhá. Když jsem v autě bez hodinek, je vše OK. Je to celkem otravné, pokaždé vypínat a zapínat BT na mobilu, když naskočí infotainment, manželka už šílí :)) A za jízdy to dělat nechci. Editováno: 30. leden 2021, autor: Kolacek12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 30. leden 2021 Sdílet Vloženo 30. leden 2021 @Kolacek12 Podlě mě je připojení MT k Wi-Fi auta nutné pro bezdrátový CarPlay, kde to celé jede ve spolupráci Wi-Fi + Bluetooth. Jinak už jsem úspěšně zkoušel i opačné propojení, kdy se auto přihlašovalo na hotspot telefonu, aby mělo mobilní data pro aplikace Kalendář v infotainmentu. Ale to jsem jen zkoušel, využívat ji nebudu, jelikož Google kalendář nepoužívám. Zajímavé bylo, že když jsem nechal u auta zaškrtnutou možnost připojovat se k hotspotu telefonu (ten byl ale vyplý), bylo sem tam slyšitélné sekání/vypadávání hudby přenášené z telefonu přes bezdrát. CarPlay. Když se volba odškrtla, bylo vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolacek12 Vloženo 31. leden 2021 Sdílet Vloženo 31. leden 2021 @Michal T.Taky jsem zkoušel hotspot z MT a taky jen kvůli Kalendáři, já ho sice používám, ale v autě se mi to zdá zbytečné, ještě k tomu ho můžeš použít, jen když auto stojí. Já CarPlay nepoužívám, jen jsem vyzkoušel AA. Teď by měla být k mému MT (Xiaomi Redmi Note 8 Pro) vydána aktualizace s Androidem 11, tak by to snad mělo jít i bezdrátově, jak to tady někdo psal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KennyMc Vloženo 31. leden 2021 Sdílet Vloženo 31. leden 2021 Mám hodinky trvale připojené k telefonu a ani v autě s tím není problém, telefon se od Amundsenu neodpojuje, hovory fungují (zatím spolehlivě). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolacek12 Vloženo 1. Únor 2021 Sdílet Vloženo 1. Únor 2021 @KennyMcJaký máš, prosím, telefon a hodinky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.