Publikováno Srpen 25, 20196 r Aho,prosím vás jak je to u Karoqa s hlídáním tlaku v pneu? Má to ventilky s tpms a nebo přes abs a nebo jiný zpusob? Díky Radek
Srpen 26, 20196 r Tenhle nepřímý způsob měření tlaku v pneu byl jedním z důvodů, proč jsem do Karoqa šel (nebo i předchozího yetiwagenu) … sice méně přesné (což mě netrápí), ale hlavně provozně levnější a jednoduché ...
Srpen 27, 20196 r Dovolím si nesouhlasit :) Přijedu jednou domů a vidím, že druhé auto stojí divně nakřivo. Přední kolo prázdné a obloukem škrábanec od disku ze silnice až do vjezdu. Ptám se manželky, co se stalo, že má prázdné kolo. Prý si ničeho nevšimla. Byl rozříznutý bok pneumatiky z vnitřní strany. Takže tak ;)
Srpen 27, 20196 r Zena nech vrati vodicak, nema schopnosti na vedenie motoroveho vozidla. A je zbytocnou hrozbou v premavke.
Srpen 28, 20196 r Nebyt snimania tlaku, tak by som si nevsimol zapichnuty klinec v kolese. Koleso nebolo vobec sfuknute, drzalo si v sebe nejaky tlak, na pocit nebolo nic znat, az po riadnej obhliadke kolesa po upozorneni na tlak som zistil, ze tam mam klincisko. Mozno sa k tomu podpisal DCC ale to su iba dohady.
Listopad 24, 20195 r V 27. 8. 2019 na 19:54, Čočkyn napsal: Mě by netrápilo ani kdyby tam tahle věc nebyla ? prázdnou gumu prostě poznáš Dovolím si nesouhlasit. Prázdnou gumu poznáš... ale... tyhle systémy to zjistí ještě mnohem dříve, než ty máš šanci si vůbec všimnou, že se něco děje. Hlavně v případě, že se jedná o pomalý únik nějakou netesnosti, nebo treba hrebikem, ktery ale neznici pneu , ale vzduch zacne jen mirne unikat. Před časem jsem byl v Rumunsku, a kdesi na Transalpine mi zacal system vyhazovat unikající pneumatiku. ale viditene (ani jinak) nebylo mozne nic poznat. Tak jsem si rikal, ze to jenom blbne. Bez problemu jsem dojel do Sibiu, přespal, dojel do Prahy (cca 1000 km). Stale nebylo nic poznat. Jen systém pořád pindal. Další den jel na letiště přes celou Prahu. Stále nebylo nic poznat. po týdnu se vrátil a kdyz jsem vyzvedaval auto, tak kolo bylo úplně prázdné.
Listopad 25, 20195 r Ak neveríš, skús si sfúknuť jedno koleso pod 200 a spravíť pár kilometrov. Mňa tiež kontrola tlaku v pneu včas varovala, že je niečo zlé s jedným kolesom. Navonok nebolo nič vidieť, ale tlak už bol pod 200. Nakoniec bol v kolese klinec...
Listopad 25, 20195 r před 35 minutami, Čočkyn napsal: Nevěřím, že ten systém je tak citlivej ? verit nebo neverit si muzes cemu chces. nicmene je to tak.
Říjen 31, 20213 r Takže jak vypadá výměna zimních plechových kol na Karoqu? Stačí resetovat nastavení tlaků na infotaimentu nebo musím přes diagnostiku? Jak to vypadá v praxi? Díky
Říjen 31, 20213 r Proč a co resetovat? Pokud budou obě kola na nápravě stejně nafouknutý tak systém nebude protestovat!
Listopad 1, 20213 r Resetuje se v infotainmentu. To ze je stejne nafoukano nemusi znamenat ze se nebudou kola/gumy lisit o nejake drobne z vyroby.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.