Září 14, 20204 r Nízké otáčky na D program jsou z důvodů nízké spotřeby. Turbomotor obecně má nízkou spotřebu jenom v tomto režimu. Pokud máš pocit, že se po cestě na okresce pri například 50 km/hod a D5 v zatáčce motor pomalu ze spoda rozebíhá, dej levým padlem M3 a je to jinak. Potom za zatáčkou podržíš pravé padlo cca dvě vteřiny a samo to skočí zase do D.Nebo jezdi s lehkou nohou. Proto aby motor přežíval nízké otáčky, jsou tam v něm dvě vyvažovací hřídele, které se točí poloviční rychlostí než klika a na druhou stranu. Ty potlačují neklid čyřválce. Co se týče režimu S při podřazování je to přece normální, protože v tomto rezimu brzdíš motorem stejně jako by jsi brzdil řazením dolu s manualem na jinem autě. I když se system snaží, někdy ten meziplyn je trochu cítit.
Září 14, 20204 r Mne Dcko vyslovene nevadi, ked potrebujem na okreskach predbiehat tak i tak vacsinou podradujem padlami. Je mi jasne ze sa brzdi motorom, ale aj na tom manuale to dokazes spravit pekne plynulo, to je to co mi prislo zvlastne.
Září 12, 20213 r Zdravim, chcem sa opytat mam najazdenych zhruba 60 000 km. Do servisu chodim pravidelne do Skody, ked si to auto vyziada. Vcera mi druhykrat zasvietila cervena kontrolka vody v chladici. Skontroloval som to a je tam asi 2 cm pod ryskou “MIN”. Ked som to prvykrat avizoval v skodovke, povedali mi, ze doliali a ze po kontrole nenasli ziaden unik kvapaliny, ze to sa moze stat. No uz mi to urobilo druhykrat a podla mna sa tam voda nemoze tratit. Viete mi nejak poradit co by to mohlo byt?
Září 12, 20213 r Ahoj, me se stalo to same, ale reseni dolitim 1x. Od te doby zase klid. Stalo se to pri cca 20 tis km, ted mam skoro 60
Září 12, 20213 r chci to nahlasit zitra pri vymene oleje ... ja doleval posledni dobou asi 2x 2deci vody ... tak asi po 10tkm (ted 44tkm) ... zadny odpar tam byt nema. normlani to neni. ale neni to ani zadny extrem. Upraveno Září 12, 20213 r od hamoun
Září 12, 20213 r Jestli tam dolevas jen vodu (nedej boze jeste vodu z vodovodniho radu) tak to problemy delat muze
Září 12, 20213 r kohoutkova voda nicemu nevadi. samozrejme je pak potreba dodrzet pomer nemrznouci smesi :) nekdo doleva olej, ale tady to vypada, ze budu vozit chladici kapalinu :)
Září 12, 20213 r Ja som za 25k Km dolieval 2krat, dokopy asi tak pol litra chladiacej. Ako vodu z kohoutku by som tam asi nedolieval, ked uz tak destilku.
Září 13, 20213 r Jak jsem psal dolil j sem jednou trochu destilky a od té doby to drží. Mám ujeto 80 000km, a bez závad.
Září 13, 20213 r pokud nelijes vylozene tvrdou vodu ze studny a nedolevas to porad, nicemu kohoutkova voda v pripade nouze neublizi. po doliti neceleho pullitru je koncentrace stale v poradku. a uz mam v aute litrovku smesi na prime doliti ... okruh po natlakovani nevykazoval zadne uniky. takze budu pripadne dolevat.
Září 13, 20213 r Já mám teda 206kW ale doléval jsem po 40tkm poprvé 2deci , v 60tkm podruhé to samé , po třetí už v 70tkm a v 85tkm už začalo kapat z vodní pumpy která byla vyměněna na záruku .
Září 28, 20213 r Na tychto motoroch sa stava,ze zacne tiect vodna pumpa(aj pri nizkych najazdoch).V Skoda auto to riesia vymenou celeho kompletu s elektronickymi Supatkami.Existuje vsak aj origo diel za cca 90€ a plus 2-2,5 hodky roboty a ide to v pohode aj doma.A vec vyriesena.
Září 28, 20213 r Nepleteš si termostat a vodní pumpu? Vodní pumpa je jako celek,pouze termostat se skládá a je k dostání ve dvou částech
Září 28, 20213 r Nie nie,vodna pumpa ma dve casti,resp cely modul je zlozeny z dvoch casti.Jedna je mechanicka,pohanana kratkym ozubenym remenom a druha je elektronicko-mechanicka kde su rotacne supatka,tie ovladaju rozdielne okruhy a rozdeluju prudemie kvapaliny.Cize nepletiem.Skodovka chce menit cely modul za cca 400€,co nie je treba.
Září 28, 20213 r jo,počkej,u 2,0 TSi je vlastně pumpa poháněná sólo a je naproti rozvodům,ale to o čem mluvíš je termostatická skříň
Září 28, 20213 r Ale pumpa sa montuje do tej skrine,ktoru chce skodovka menit dokopy s pumpou a to nie je treba.Pred casom to neexistovalo ako nahradny diel samostatne,teraz uz ano.
Září 28, 20213 r Ano,ta skříň je sešroubována s pumpou a musí se zjistit,jestli teče skříň nebo pumpa,Odchází obojí a jak píšeš,už se i ve škodovce dostane vše sólo
Prosinec 10, 20213 r Čavte, Keď so nezohriatým motorom stojím na križovatke, tak cítim asi od DSGcka vybrácie. V podstate by sa to dalo prirovnať k tomu, keď s manuálom stoji človek na brzde a drží spojku v zábere. Ak dám páku do Nka, tak to prestane. Je to normálne, alebo to mam riešiť kým mám auto v záruke (netuším, či to robí od začiatku, alebo som si to začal všímať až teraz)?
Prosinec 10, 20213 r Ahoj, máš tam zařazené D, nebo S? Při zařazené D spadnou otáčky při sešlápnuté brzdě na křižovatce na "volnoběh", ale při zařazené S jsou otáčky výše a máš pocit, že se s tebou chce trochu přetahovat. Je tak asi nastavené, aby při rozjezdu nenastalo zdržení, než se vybaví spojky a rozjelo se to razantněji.
Prosinec 11, 20213 r Mám tam Dčko práve, ale ešte to skúsim v Normal móde, lebo stále si to dávam do individual, tak možno to bude aj tým.
Prosinec 14, 20213 r Tak som to skusil aj v obyc rezime, a je to v podstate rovnake. Myslim, ze tu uz niekde bola aj debata o tom ze zoslapnuta brzda +d = zaradene Nko na pake. Ale nepride mi to tak no, tak neviem ci to je chyba alebo featura :D
Prosinec 14, 20213 r Autor já to dnes zkoušel a mám pocit, že mi to dělá taky. najeto 44tkm. Zjistím ještě, zda na to měla vliv provozní teplota motoru
Prosinec 14, 20213 r Mne na dsg, keď len jemne stojím na brzde, tak presne cítim ako tam je zaradená 1.r a snaží sa to ísť do záberu. Ak tu brzdu došlapnem, vtedy to rozpojí a je to v kľude. Podotýkam, že mám suchú DSG vo Fabii, ale princíp na všetkých DSG čo som skúšal, bol podobný.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.