Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 200 kW


homy

Doporučené příspěvky

Nízké otáčky na D program jsou z důvodů nízké spotřeby. Turbomotor obecně má nízkou spotřebu jenom v tomto režimu. Pokud máš pocit, že se po cestě na okresce pri například 50 km/hod a D5 v zatáčce  motor pomalu ze  spoda rozebíhá, dej levým padlem M3 a je to jinak. Potom  za zatáčkou podržíš pravé padlo cca dvě vteřiny a samo to skočí zase do D.Nebo jezdi s lehkou nohou.  Proto aby motor přežíval  nízké otáčky, jsou tam v něm dvě vyvažovací hřídele, které se točí poloviční rychlostí než klika a na druhou stranu. Ty potlačují neklid čyřválce. 

 Co se týče režimu S při podřazování je to přece normální, protože v tomto rezimu brzdíš motorem stejně jako by jsi brzdil řazením dolu s manualem na jinem autě. I když se system snaží, někdy ten meziplyn je trochu cítit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zdravim, 

 

chcem sa opytat mam najazdenych zhruba 60 000 km. Do servisu chodim pravidelne do Skody, ked si to auto vyziada. Vcera mi druhykrat zasvietila cervena kontrolka vody v chladici. Skontroloval som to a je tam asi 2 cm pod ryskou “MIN”. Ked som to prvykrat avizoval v skodovke, povedali mi, ze doliali a ze po kontrole nenasli ziaden unik kvapaliny, ze to sa moze stat. No uz mi to urobilo druhykrat a podla mna sa tam voda nemoze tratit. Viete mi nejak poradit co by to mohlo byt? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud nelijes vylozene tvrdou vodu ze studny a nedolevas to porad, nicemu kohoutkova voda v pripade nouze neublizi.

po doliti neceleho pullitru je koncentrace stale v poradku. a uz mam v aute litrovku smesi na prime doliti ... 

okruh po natlakovani nevykazoval zadne uniky. takze budu pripadne dolevat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nie nie,vodna pumpa ma dve casti,resp cely modul je zlozeny z dvoch casti.Jedna je mechanicka,pohanana kratkym ozubenym remenom a druha je elektronicko-mechanicka kde su rotacne supatka,tie ovladaju rozdielne okruhy a rozdeluju prudemie kvapaliny.Cize nepletiem.Skodovka chce menit cely modul za cca 400€,co nie je treba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Čavte,

 

Keď so nezohriatým motorom stojím na križovatke, tak cítim asi od DSGcka vybrácie. V podstate by sa to dalo prirovnať k tomu, keď s manuálom stoji človek na brzde a drží spojku v zábere. Ak dám páku do Nka, tak to prestane.

Je to normálne, alebo to mam riešiť kým mám auto v záruke (netuším, či to robí od začiatku, alebo som si to začal všímať až teraz)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, máš tam zařazené D, nebo S?  Při zařazené D spadnou otáčky při sešlápnuté brzdě na křižovatce na "volnoběh", ale při zařazené S jsou otáčky výše a máš pocit, že se s tebou chce trochu přetahovat. Je tak asi nastavené, aby při rozjezdu nenastalo zdržení, než se vybaví spojky a rozjelo se to razantněji.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne na dsg, keď len jemne stojím na brzde, tak presne cítim ako tam je zaradená 1.r a snaží sa to ísť do záberu. Ak tu brzdu došlapnem, vtedy to rozpojí a je to v kľude. Podotýkam, že mám suchú DSG vo Fabii, ale princíp na všetkých DSG čo som skúšal, bol podobný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...