Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Já mám také sedmou Škodovku (od roku 1996) a na spočítání případů, kdy auta musela být přistavena do servisu kvůli problému by mi stačily prsty jedné ruky.

Vloženo

Já sice nevlastním Scalu, ale chtěl jsem si jí koupit. Na konec jsem šel do Karoqu. Ohledně závad u ŠA nebo ostatních značek bych řekl, že opravdu to není jen o tom, že závady u ŠA napříč portfoliem jsou a budou. Ano budou. A u ostatních značek jsou taky a budou. Proč? Jak bylo napsáno, tak se všechny značky předhánějí, aby několikrát ročně vyprodukovaly novinky a tím pádem nemají čas na to, aby vychytaly na nich chyby. To hold nechávají na to, že se budou chyby odstraňovat za provozu a hold jsme testovací řidiči. Vlastnil jsem několik značek a skončil a to s radosti zase u ŠA. Renault, H, a Mitsubishi byli v mém vlastnictví a všechny měli nějaké chyby a poruchy. Ale co se týče pocitu bezpečí při jízdě, kvality zpracováni a pohodli ŠA zvítězila a jestli budu ještě někdy kupovat auto, tak nebudu ani chvilinku váhat a jdu do ŠA. A co se týče reklamací a vyřízení oprav, tak je to jen o lidech. Když jdu do servisu, tak se tam cítím, jak kdybych se bavil s rodinným přítelem a vždy mi ve všem vyhověli. Scala je krásné auto a snad vy co jste si ji koupili jí prominete, že občas zazlobí.

Vloženo (editace)

ahojte. 

dnes som si vsimol toto bzucanie pri zadnom svetle ked zapnem svetla. neblika, svieti dobre. mam full led vzadu. myslite ze s tym mam behnut do servisu alebo to nieje zavadne (okrem neprijemneho zvuku)?

 

druha vec je, ze ked vypnem zapalovanie, vystupim z auta, tak z pod kapoty sa oziva jemne piskanie elektronicke, prestane po par desiatok sekundach. mate to aj vyna? zo zaciatku som si to minimalne nevsimol.

 

dik za odpovede

Editováno: , autor: frfr
Vloženo

Na prvom videu ja nic nevidim, len pocujem hukat prichadzajucu lod 😀

 

Druhe video je v pohode. Robia to skoro vsetky auta, nie len Skody. Dobiehaju cinnost cerpadla, cievky, solenoidy. Neriesil by som to

Vloženo

Ako bolo auto dovnútra zatečené od klimatizácie - topenia je veľmi pravdepodobné, že zatiekli alebo navlhli nejaké komfortné skrinky - jednotky čo po určitom čase môže spôsobiť tie problémy s ukazovateľmi na prístrojovom panely. Asi len vysušili a poskladali naspäť. 

Nechcem strašiť, ale aby toho časom nebolo ešte viac.

Vloženo

Ale to ja predsa viem ze to auto mali proste okamzite vymenit alebo vtarit peniaze alebo dat aspon predlzenu zaruku ale jednoducho skoda auto mi odkazala ze ona zo mnou nema pravny vztah a sealco automocion S,L ze oni sa so mnou nemaju o com bavit nakolko zavada bola odstranena autorizovanym servisom 

Mna len zaraza ze skoda auto dokaze vyrobit auto ktore nasledne preda a na servise zapalti v reklamacii dalsich 8000€ za diely a pracu toto sa im podla mna nemoze oplatit a to ja som na tom este dobre v sobotu som bol v liberci a pred tesom som uplnou nahodou zaparkoval pri dalsich dvoch scalach zhodou okolnosti jedna mala sedacky ako mam ja uplne rozdrbane na vrchu pri opierke mam niekde aj fotku potom pridam . 

Inak zo skodovkami som bol vzdy spokojny mal som feliciu mam 15 rocneho roomstra a bracho ma superbecko ale na tejto mojej skale sa vyzurili .Fakt ako auto vhodne do kosa 

Pytal sa niekto ci by ste si znova kupili scalu ? Nie ani nahodou proste to je auto ako keby ho vyrobili v TATA v indii 

 

Vloženo

Asi každá značka má svůj méně podařený model, já si jeho koupi v poslední chvíli rozmyslel. A v původu výroby bych to nehledal i když jak kdysi dopadl chudák starý Rapid vyráběný v BAZ je nám starším dobře známo. 

Vloženo
před 17 hodinami, losllanos1 napsal:

Ale to ja predsa viem ze to auto mali proste okamzite vymenit alebo vtarit peniaze alebo dat aspon predlzenu zaruku ale jednoducho skoda auto mi odkazala ze ona zo mnou nema pravny vztah a sealco automocion S,L ze oni sa so mnou nemaju o com bavit nakolko zavada bola odstranena autorizovanym servisom 

Mna len zaraza ze skoda auto dokaze vyrobit auto ktore nasledne preda a na servise zapalti v reklamacii dalsich 8000€ za diely a pracu toto sa im podla mna nemoze oplatit a to ja som na tom este dobre v sobotu som bol v liberci a pred tesom som uplnou nahodou zaparkoval pri dalsich dvoch scalach zhodou okolnosti jedna mala sedacky ako mam ja uplne rozdrbane na vrchu pri opierke mam niekde aj fotku potom pridam . 

Inak zo skodovkami som bol vzdy spokojny mal som feliciu mam 15 rocneho roomstra a bracho ma superbecko ale na tejto mojej skale sa vyzurili .Fakt ako auto vhodne do kosa 

Pytal sa niekto ci by ste si znova kupili scalu ? Nie ani nahodou proste to je auto ako keby ho vyrobili v TATA v indii 

 

Áno, oplatí sa im to. Koľko takých ako ty je ešte nespokojných ? Málo. Takže raz za čas sa im oplatí preplatiť aj takto finančne náročnú opravu. 

Daj potom fotku tej roztrhnutej sedačky. To ma zaujíma. Moje sú zatiaľ tip top 

Vloženo

Aktualizace závad a pocitů Scala MR2020:

- třetí brzdové světlo vyměněno a voda zatím nezatéká

- Bolero vyměněno, dále výměna modulu e-call - zatím se zdá, že infotainment funguje jak má

- vrzající vnitřní madla předních dveří, která vrzala i při lehkém opření kolene a každém zavírání, najednou po 5 měsících užívání utichla (cca od října). Jestli za to může pokles teplot nebo si to sedlo se uvidí....

- takže aktuálně zůstává nepříjemné drnčení okolo volantu (viz video), které se vyskytuje naprosto nahodile při různých teplotách, rychlostech i na různých površích. Naposledy při ustálené jízdě po rovné dálnici po ujetí cca 10 km. Dle servisu si to musíme lokalizovat sami a oni to pak klidně vymění (ale chápu, že takové pátrání v možnostech servisu není...)

- při zavření dveří u řidiče rezonuje vnější zrcátko, ale asi je to prkotina a řešit nebudeme

- problém se sedačkou jsme nezaznamenali

- kombinace 1,5 + DSG nám přijde komfortní, ale hodně sráží dynamiku motoru. Při předjíždění dost trvá než DSG podřadí, než se motor "nadechne", pak začne řvát a konečně opravdu jede. Myslím, že s klasickým manuálem by byl manévr o 2-3s rychlejší.  Zároveň se nám s DSG hůř dávkuje plyn při rozjezdu, zejména na vlhkém povrchu si při pokusu o lehce dynamičtější rozjezd vždy dost hrábneme... Jsem zvědavý na led a sníh, to bude výzva...Hodil by se nějaký zimní mód pro převodovku.

Vloženo

Myslím, že to na reklamaci není a dokonce  mám za to, že se to tady již několikrát rozebíralo u více typů současných Škodovek, že pouhé zamlžení světlometů zevnitř není u fabriky žádná závada. Má takový dojem , jestli tento stav zamlžení není přímo zmiňován v návodu k obsluze auta jako mnohdy normální věc, zkus se na to podívat, jestli to tam v návodu nemáš. 

Vloženo

Normální jev u aut bez klasických žárovek, nic nevyreklamuješ pokud to není vyloženě potečený od kapek. Do manuálu to píšou, ale nevím jak u scaly. U rapida s bixenon, led blinkry a DRL to mám zamlženo ještě víc. 

Vloženo

Dnes se mi podařilo na palubní kameru nahrát zvuk, který jsem tady také zmiňoval - kovové cvakání/klepání z předku vozidla při přejezdu drobných nerovností při jizdě do stoupání. Na rovině/v klesání se zvuk nevyskytuje. Fakt by mě zajímalo, kde je problém. Minule při jízdě s technikem to bylo tiché - až tam půjdu na olej, tak jim tam toto ukážu. Cvaknutí je slyšet v druhé sekundě.

 

Záměrně jsem vyndal všechno z přihrádek, oblepil zámky kapoty a dveří a stejně tam něco rachtá...

Vloženo

Takže něco k seznamu závad, které jsem tu nedávno psal, že řeším přes servis:

Brzdové světlo na 5. dveřích vyměněno.

Chrastící plast u zpětného zrcátka vyměněn. Už nedělá rachot. 

Denní svícení nakodovano jak má být. Ikdyž tady jsem chtěl jen znát důvod, proč se tak stalo. 

Volant nenarovnan. Byl jsem tam týden po uplynutí lhůty půl roku, kdy je záruka na geometrii. Řešit budu s prodejcem, nebo se obrátím přímo na škodu. Prý v covid době by se to snad dalo ukecat. 

Senzor ostřikovačů je záhada. Všechno rozebrali, všechno tam je správně. Budou řešit ještě se škodou. 

S tím souvisí problém ecall. Bude se muset vyměnit celá jednotka. Takže čekám, až se mi příští týden ozvou. Auto tam prý může stát klidně 4 dny, než ecall "nahodí". Před rokem, když Scaly a kamíky hromadně prihlasovali, to trvalo takhle dlouho, než se chytla GSM. 

Motor je prý v pořádku, šlo mi o chování při rozjezdu. Někdy vystřelí, někdy ztratí dech. 

 

Vloženo

Já byl na geo s Rapidem po 500km a čekal jsem že mě odbydou, ale geo zkontrolovali na laseru, přičemž bylo zjištěno jen přehuštění pneu při předprodejní "přípravě" a vše bylo potom ok. 

Vloženo

Já byl zvědav, co vůbec řeknou, až to budou projíždět. Sámi mi volali, že by to potřebovalo srovnat, jestli to mají dělat, ale za nějaký cca 2000 CZK. Tak jsem řekl, že to zkusím vyřešit buď přes prodejce nebo ŠA. 

Vloženo

Chlapi, geometroa je spravna. Nie gwometriu treba riesit, ale vyosenie volantu. Nech vam to povolia, daju do roviny- na tomto trvajte a potom ho poriadne fixnu a spravia geometriy

U. Geometria moze byt spravna a pri vyosenom volante.  Meraju kolesa, nie vyosenie volantu.

Vloženo (editace)

Mě to připadá celkem jednoduché, udělám  geometrii a pokud nesedí volant, tak ho srovnám, navíc by tam dnes měl být asi srovnaný  (vzhledem k poloze volantu) i ten snímací kotouček polohy volantu, kvůli  těm různým asistentům LA atp.  Nějak nedokážu pochopit, proč to neumí, nebo nechtějí  v AS srovnat, nebo je zakopaný pes ještě někde jinde? 

Editováno: , autor: DušanV

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...