Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

před 1 hodinou, vormen napsal:

Pozoruje někdo vrzání sedadla? Když do něj zapadnu, tak zaskřípe a pak, když se hodně povrtím, tak solidně vrže. Během cesty ale zatím ne. 

Tohle mi dělalo v Toyotě. vypozoroval jsem, že je to ten molitam výplň, co se odírá o rám. Stál jsem potah, nastříkal molitan WD40 a klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 41 minutami, vormen napsal:

Tak to mě uklidnilo, když i Toyota vrže.

V tématu odpadlíci najdeš recenzi Aurise, na konci je kolik špatných věcí jsem měl a auto šlo z domu :). V té rezenzi najdeš i postup, princip u škodovky bude stejný. Škodovka mě naopak překvapuje kvalitou, ale chce vybrat správný model. Co jsi psal o těch nedolakovaných dveřích včera jsem schválně koukal a mám to v pořádku. Řekl bych špatné kusy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, tak naše náhradní Scala u nás již absolvovala 1500km. Ano madla dveří vržou a padá sedačka řidiče. 3tí brdové a mlhovka jsou suché, DADA 1.5tsi neškube, ale včera na D1 pri soustavné jízdě v levém ve zúžení vyskočila chyba ACC, bylo to způsobeno těmi odrazkami co jsou na betonových zábranách mezi pruhy, radar to vyhodnocoval asi jako dlouhobou chybu. Po restartu auta to naběhlo a fungovalo v pohodě.

Jinak najeto 12tkm od 9/2019 spokojenost za nás určitě ?

Klima v režimu auto, nemám výtek, snad jen po usednutí do rozpálené ho kokpitu by se mohla na chvíli spustit recirkulace, tak jak to má třeba Superb/Arteon kde dojde k rychlejšímu vychlazení kokpitu. Co se týče ledového luftu na nohy jak zde někdo psal, to je snad největší průser na angínu co existuje?? Žádná ze škodovek a VW tohle neumí a nedělá, v návodu dokonce i u F1 s climaticem bylo, že studeným luftem jedině do oblasti hlavy a proč to tak je? Podle mě a asi i nějakého fyzika, teplý luft stoupá hore, chladný dole, tím dojde k promísení. 

Pokud má nekdo pocit že climatronic málo chladí, zvyšte si v pravo na tom posuvníku "profil klimatizace" větrák bude mít vyšsí otáčky ( máme to na prostředním stupínku) a po usednutí do auta zapněte na 5km recirkulaci.

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to nebudou mít úplně všechny, ale je to vždy v rohu u pantů, směrem ven ne, zatím jsem viděl osobně i na fabii, ale na barvě,kde to nebylo tolik vidět jak na modré race, ale stačí přejet rukou po tom místě a je to jasný, jde to poznat i hmatem. Ale pouštím to z hlavy. Stejně jako pazvuky, úplně stejně a možná hůř vrže i SIII i Passat za mega a víc. Takže běžná úroveň u VW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mas dake abnormalne auto, A stlpik ma vrzgat, ked je vonku medzi 15-20C. Asi soudruzi maji i A stlpik pre leto :)

Inak ja som urobil novy objav, co sa tyka SOS systemu. Po vymene riadiacej hlasi chybu uz len vtedy, ked je vonku vlhko. T.j. po umyvarke, ak vecer pada rosa, resp. po dazdi. Zajtra ho idem zahlasit na garancku, tak ho riadne vyumyvam predtym, snad sa to ohlasi :D

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...