Přejít na obsah

Škoda Connect obecně


Doporučené příspěvky

Zdravím,

na základě supportu ze Škody se mi podařilo aktivovat službu Škoda Connect (ŠC). Níže posílám návod :

 

1. Smaž vůz v garáži ŠKODA Connect (Na PC jsem na profilu ŠC nenašel funkci, jak vozidlo smazat. Provedl jsem tedy přes apku).

3. Proveď tovární nastavení ŠKODA Connect ve vozidle: MENU – NASTAVENÍ – OBNOVIT TOVÁRNÍ NASTAVENÍ.

4. Vypni zapalování, vystup z vozu a zamkni vůz. Nech vůz zamknutý cca na 5 minut.

5. Zapněte zapalování.

6. Přihlaste se ve voze pod svým účtem jako hlavní uživatel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stejný postup jsem na vozidle Kamiq zkoušel, jelikož jsem obdržel stejný návod z infolinky Škoda a bohužel stále nic. 

Odeslal jsem tedy na infoline Škody závěr s tím, že se úspěch nekoná, dnes jsem jim na jejich žádost zaslal screen obrazovky z infotainmentu, kde chtěli vidět firmware jednotky, a typ jednotky a během pár hodin jsem dostal zprávu o tom, že si mám říct do jakého servisu chci přijet a oni jim přepošlou postup k odstranění závady. Takže tolik asi za mě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, mhhory napsal:

stejný postup jsem na vozidle Kamiq zkoušel, jelikož jsem obdržel stejný návod z infolinky Škoda a bohužel stále nic. 

Odeslal jsem tedy na infoline Škody závěr s tím, že se úspěch nekoná, dnes jsem jim na jejich žádost zaslal screen obrazovky z infotainmentu, kde chtěli vidět firmware jednotky, a typ jednotky a během pár hodin jsem dostal zprávu o tom, že si mám říct do jakého servisu chci přijet a oni jim přepošlou postup k odstranění závady. Takže tolik asi za mě. 

A vieš zverejniť sceen ktoré si im poslal , pomohlo by to asi aj iným na porovnanie 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, ako Vam funguje v aplikacii  " jazdne udaje" spotreba od štartu?

Mne to absolutne nepasuje so skutočnostou. Vcera doobedu som mal jednu trasu + zastavenie cca hodinku a cesta spat a vypisalo mi 3 jazdy vsade rovnake km .

Vecer som absolvoval cestu bez vypnutia motora na otočku a zaznamenalo mi jednu trasu dlhu 2km, druhu trasu 1km a tretiu strasu 14km. Ta tretia by mala byť teoreticky spravna. 

Skusil som to odinstalovat a nainstalovat znova ale ukazuje to rovnako. Neviete , kde moze byt problem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak jsem je přechválil. Poslední záznam jízdy mám ze soboty a v pondělí i v úterý byl celý den globus šedivý. Zkusil jsem restart Amundsena ale nic se nezměnilo. Asi si začnu psát, kolik dní  to nefunguje a o tolik by měli prodloužit platnost licence, když je to placená služba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak info z infomailu - Záznam jízd (kde jsou vidět např. i otáčky a další věci, viz. třeba tady) u Scaly nepůjde, páč nemá Smartlink+, ale pouze Smartlink.

Sranda je, že jsem otevřel jednu z prvních brožur ke Scale, kde se vesele píše o Smartlinku+:

1581633962_brozurasmartlink.thumb.jpg.cee353878b06dcdf6470d523264a02b9.jpg

 

A na faktuře/objednávce mám příplatkovou položku, hádejte jakou :)

9WJ Wired Wireless Smart Link+

 

Takže jsem vlastně dostal něco "horšího" než jsem objednal :D :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotaz na všechny - zobrazují se vám korektně "widgety" ve webovém Connectu? Třeba dnes ráno tam vidím jen Servisní partner, Plánovač tras a Oznámení. Chybí Stav vozu, Jízdní data, Dveře a Světla. Nejčastěji chybí jen Jízdní data. V mobilu jse vše OK.

 

Klasicky řeším s podporou a zajímalo by mě, jestli je to problém jen u mě nebo je to globální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám s tím posledních pár dní taky problém, jeden den se auto rozhodlo, že je potřeba abych se znova přihlásil, asi na 10. pokus se to prý podařilo ale stejně se třeba do shopu nedostanu, přes web jsem si "zakoupil" počasí a zprávy ale auto na to stále nijak nereaguje. Skoro si až říkám jestli by vůbec mělo smysl kupovat ty služby na další rok vzhledem k tomu že by to auto ani nezjistilo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak jsem si po opravdu dlouhé době pustil aplikaci a koukám, že už škodovku opět napadlo, že skryje funkce, na které nemám licenci a ani si ji nemůžu pořídit :) Jsou to kluci šikovní. Na druhou stranu je ta aplikace pro mě úplně k ničemu, protože kde mám servis fakt vím a nic jinýho to neumí. Teda hlásí to ještě chyby a poruchy, ale to hlásí i auto, takže ... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já jsem po dlouhé době odstranil na webu auto u garáže, smazal uživatele v infotainmentu a odinstaloval v mobilech všechny apky od Škody a teď mám klid. Žádná otravná hláška o uživateli při každým startování a navíc se teď rychleji připojuje iphone k bezdrátovému carplay. 

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...