Jump to content

Recommended Posts

Dobrý deň už dlho zhánam original kolesá na moju skodu rapid 136 ale nikde neviem nájst ani len fotku prosím vás keby ste mi poslali len fotku originalnych kolies na moju skodu rapid 136 bol by som velmi vdacni pretoze moja kolekcia originality na skodu rapid je plná ale chýba mi jedno origínal pneumatiky bol by som velmi vdačny aj za fotku alebo link na nu 

 

dakujem

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Nějak zcela nechápu, co potřebuješ a co máš...

Máš na mysli plechová kola nebo alu pro vývoz? Plechy byly stejné jako sedan. S malou černou pokličkou; na několika dobových fotkách jsou vidět i celoplošné. Alu kola byla od KN - Apollo, Jupiter, Meteor. Ale i další jako Ronal, Melber... Na netu je toho plno.

Nebo jdi na stránky, které se zaměřují na řadu 742/3 (škoda virt). Tady to je spíše na mladší ročníky

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Petr Fořt
      Zdravím všechny fandy české automobilky.
      Jdu si pro názor, jelikož jsem si po prvé v životě pořídil první Škodu - konkrétně Škoda Octavia Combi II 2.0 TDi RS / 125 kW / motor CEGA / rok 08-2010, najeto 202000 km

      Tak by mně zajímaly Vaše názory, poznatky, zkušenosti s tímto modelem. Na co si dát pozor atd. Jediné čeho se bojím je DPF a následná SME a STK, jelikož koncovka výfuku je už zanesená sazemi, ale nemohu tvrdit že auto má zvýšenou kouřivost, studené starty OK, s autem jsem zatím najezdil cca 800 km a proběhla pravděpodobně 1 pasivní regenerace (zvýšené otáčky motoru ve volnoběhu, zapnutý ventilátor sahary, vyšší teplota výfukových plynů) takže jsem to vzal na dálnici, kde jsem mohl jet trošku svižněji (2600 ot./1min, na 6q po dobu cca 20 min) po zastavení se pak volnoběh ustálil okolo normální hodnoty a to cca 760 ot/min... Motor, respektive turbodmychadlo nechávám po ostřejší jízdě "dochlazovat" minimálně minutu až 2 min. 
      Snažím se i tankovat paliva s nejmenším procentuelním podílem FAME, tzn soustředím se převážně jen na prémiová paliva. Většina, na sobě nezávislých zdrojů mi potvrdila že ČS ze sítě Čepro a.s (EuroOil) jako jediná prodává diesel jak obyčejnou naftu a tu prémiovou s 0% FAME (všechny moje předchozí auta byla benzinová).
    • By P_Cherry
      Ahoj,
      podařilo se mi světlem opřít o zídku a prorazit kus toho červeného plexi. Samostatně jen ta umělá vnější část asi koupit nejde a celé nové zatmavené světlo (2-3 tis.) se mi kvůli tomu zatím měnit nechce.
      Nevíte jak se to dá řešit? Kromě izolepy:) nebo tavící pistole, viděl jsem i nějaké návody s vyřezáváním a lepením z jiného světla...
      Díky za tipy
      Petr

    • By PTiCA
      Návod jak aktivovat Coming-Home / Leaving-Home na voze ŠKODA Octavia 2 r.v. 2011
       
      Je potřeba VAG a v něm zobrazit:
      VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byt 17 Aktivovat body: Bit 0 -> Adaptivni svetla/Svetlo roh varianta (0 = Svetlo roh / 1 = Adaptivni svetla)
      Bit 3 -> Coming-home (CH) pres mlhova-svetla aktivni
      Bit 4 -> Assistance rizeni svetla (ADL) aktivni
      Bit 5 -> Coming-home (CH) aktivni
      Bit 6 -> Leaving-Home (LH) aktivni

       
      Výsledný BIN pro zápis by měl obsahovat: 01111001
       
      Uložit a první část je hotová Další věc je povolit Coming/Leaving-Home na budíkách v maxidotu a je hotovo  
              
       
      Narazil jsem i na video pro lepsi prehled:
       
       
    • By miklisek
      Pro ty, kteří kutí tak jako já a není jim cizí trocha té modelařiny, přidávám návod jak předělat zrcátka bez blinkru na verzi s blinkrem.
       
      Důvodem přestavby je to, že jsem nechtěl dávat 1500-2000 Kč za jedno zrcátko z bazaru. Vystačil jsem si s 2x 148Kč za blinkry 6V0 949 102 a 6V0 949 102 , 763Kč za kryty (v černé perleti) 6V0 072 530 A a 2x 25Kč za patici patici T10. Plus nějaké ty piny a dráty, které jsem měl doma z předchozích přestaveb auta. Časová náročnost úpravy je cca 4 hodiny ořezávání a 5 hodin elektrické zapojení. 
       

       
      Základem je to, že se dá tělo zrcátka ořezat tak, aby v něm sedělo těleso blinkru. Stačí odřezat plochy, které nejsou funkční a kde je pak uložen vlastní blinkr. Na pevnost uložení zrcátka a stabilitu uchycení krytu úprava nemá vliv. Velké díky patří @wirer, který mi poskytl fotky, jak vypadá zrcátko s blinkrem zevnitř.
       
      Dobré je mít modelářské frézičky a rotační pilník o průměru 3mm. Lze je upnout do normální vrtačky a pak už jen opatrně odřezávat a pilovat přebytečné plochy, výztuhy a hrany. O zbytek se postará ostrý zalamovací nůž.

      Výsledkem je zub na vnějšku těla zrcátka.

      Vybrání těla v levé části fotky se musí přizpůsobit tvaru blinkru aby dokonale bez násilí seděl v tělu.

      Osazení na horní hraně těla zrcátka, kam zapadal horní kryt, se celé musí odříznout a vnitřek plochy obrousit až ke svislé ploše, aby zbyla vlastně jen tloušťka materiálu.

      Je nutné také ořezat nálitek s otvorem pro šroub (nevím k čemu tam byl, nic na něm není uchyceno) a srazit plochu čtvercového otvoru.

      Rámeček zrcátka se nemusí nutně měnit, stačí odříznout jednu západku a oříznout výstupek pod ní.

      Pak už stačí díly sesadit a případně doladit nedostatky, nesmí být nikde žádné pnutí ani velká vůle.
      Bez rámečku:

      S rámečkem:

       
      Blinkr je nutné uchytit k tělu zrcátka. U originálu je tam nálitek, zde je použito plastové distanční pouzdro 10x6x12mm. Hranu pouzdra u blinkru je nutné seříznout 1,5x45° nebo použít pouzdro průměru 8mm.
      Demontovat ovladač natáčení zrcadla (centrální šroub s hlavičkou TORX) a blinkr svrtat s tělem zrcátka. Přišroubovat šroubem M4x20. Matici pojistit proti povolení vibracemi základovou nitrobarvou.

       
      Půlka práce je za námi a můžeme se kochat.

       
      Druhá půlka práce je elektrické zapojení blinkru.
       
      Ideální je tahat vodiče ze svazků v prahu, kde je vše dobře dostupné na rozdíl od blatníku.
      U MR2013 je levý zadní blinkr černo-bílý vodič, pravý blinkr černo-zelený. Ty jsou v pravém svazku dva, je nutné tedy zjistit který je ten správný. Stačí k tomu odstranit opatrně izolaci a připojit zkušební žárovku. Multimetr mi neukázal nic, buď neumím měřit, nebo měřák nezaznamená impulzy blikání. Mě ukazoval totiž stabilních 5V....
       
      Použité piny:
      000 979 019 - 6ks
      000 979 020 - 4ks

       
      Vodiče 0,5mm2: bílý, šedý, hnědý, černý, zeleno-žlutý. Pokud se budete držet originálu zapojení v autě, tak bílý s šedým by měl být černo-bílý https://www.autokabel.cz/autovodice-fly-a-flry/autovodice-flry-0,50/autovodic-flry-b-050-mm-bily-cerny, hnědý a černý je hnědý https://www.autokabel.cz/autovodice-fly-a-flry/autovodice-flry-0,50/autovodic-flry-b-050-mm-hnedy a zeleno-žlutý by měl být černo-zelený https://www.autokabel.cz/autovodice-fly-a-flry/autovodice-flry-0,50/autovodic-flry-b-050-mm-zeleny-cerny. Od každého je potřeba cca 4m.
       
      Je nutné odcvakat kryty prahů, demontovat spodní kryty A sloupků, demontovat tapece dveří, vytrhnout krycí plast, kudy se leze dovnitř dveří a odvrtat nýty reproduktorů, aby byl dobrý přístup k upevnění nového vodiče na stávající svazek ve dveřích.
       
      Samozřejmostí je použití TESA textilní pásky https://www.autokabel.cz/izolacni-pasky/tesa-51608-19mm-x-15m, stahovacích elektrikářských pásek a PATEX silně lepící lepenky pro izolaci vstupu do pryžových průchodek, kudy se protahuje nový vodič. Ten jsem v celé délce (kromě částí blízko svorkovnic) omotal TESA páskou a připevnil ke stávajícím svazkům buď opět TESA páskou nebo elektrikářskými páskami.
       
      Odbočku ze stávajících vodičů nebo napojení na další vodiče dělám pomocí kulatých konektorů MATE-N-LOK https://www.autokabel.cz/konektory/konektory-mate-n-lok/dutinka-pro-konektory-mate-n-lok a https://www.autokabel.cz/konektory/konektory-mate-n-lok/kolik pro konektory mate-n-lok, které důkladně zaizoluji smršťovací bužírkou https://www.autokabel.cz/ochrana-kabelu/smrstovaci-buzirky/smrstovaci trubice 32 cerna a pak ještě TESA páskou. Potřeba je 6 párů konektorů
       
      Originální patice T10 pro blinkr, napsaná v ETCE, má číslo 161 949 111, ale bohužel jí chybí pryžová čepička, která ji jistí a těsní v těle blinkru. Proto jsem použil aftermarketovou pryžovou, i když stejně bylo nutné obalit ji 2x TESA páskou, aby dobře držela.
       
      Samostatnou kapitolou je použití oranžové LEDky místo žárovky - zde odkazuji na téma o LED blinkrech, couvačkách a brzdách, kde jsem úpravu na použití LEDky řešil - https://forum.skodahome.cz/topic/134601-ledky-do-blinkrů-couvaček-a-brzdových-světel-u-rapidaspacebacku/?do=findComment&comment=2392393
       
      Zapojení levých dveří:





       
      Zapojení pravých dveří:





       
      No a výsledek je...... :

       
      https://youtu.be/J7Ga8JLj7O4
       
       
    • By Ithaqua
      Prodám krásné zánovní auto Škoda Fabia Combi, 100% stav, najeto 111200km. Pravidelný servis pouze v autorizovaném servisu, výbava Ambiente, palivo benzín, manuální převodovka. Proběhla desinfekce a tepování interiéru. STK do 05 / 2021.
      Výbava -
      centrál dálkový, imobilizér, el. okna, el. zrcátka + vyhřívaná, mlhovky, denní svícení, klimatizace, dělená zadní sedadla, palubní počítač, venkovní teploměr, ABS, posilovač řízení, atd. Veškerá dokumentace vč. 2x klíčů. Místo Bučovice u Vyškova.
×
×
  • Create New...