jurajsunjb Vloženo 20. leden 2020 Sdílet Vloženo 20. leden 2020 Ahojte aké sú reálne dojazdy na jedno nabitie? Ďakujem. Odoslané z LIO-AL00 pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h2o Vloženo 20. leden 2020 Sdílet Vloženo 20. leden 2020 Jak jsem psal jezdíme na jedno nabití 200km, pokud budou teploty nad 15 tak bude dojezd delší. Dokud se prostě baterky nezahřejí tak si CG pane více. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurajsunjb Vloženo 20. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2020 Super to je dobrý dojazd pri týchto zimných teplotách, som zvedavý na jar a leto. Ďakujem. Odoslané z LIO-AL00 pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h2o Vloženo 30. leden 2020 Sdílet Vloženo 30. leden 2020 Tak včerejší nájezd 202Km, auto ukazovalo dojezd 25km a 8% nabití baterie. Venkovní teplota -1 až 2 °C. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurajsunjb Vloženo 30. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2020 Slušný dojazd [emoji16]Odoslané z LIO-AL00 pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matej.juraj@gmail.com Vloženo 6. Březen 2020 Sdílet Vloženo 6. Březen 2020 Ahoj, tak po ujetí prvních pár stovek km mám vyzkoušené tři typové situace 1) bez topení (bez větrání) rozjezdy na plný "plyn", dle pravidel 10km okresky a 5km město = 11kWh/100km 2) topení a vyhřívání sedačky + záděž v autě a to samé co v 1) = 20kWh/100km 3) dálnice 130km/h (na max) = 18-22kWh Spotřeba je po započtení rekuparace, což je u mě tak 4kWh Mám radost z dojezdu, celý týden jsem jezdil do práce a na nákupy na jedno nabití 270km a ještě 23km dojezdu zbylo (už se ale auto omezilo eko mód a nejede to), takže budu nabíjet jednou za týden doma v noci. Navíc je příjemné nabíjet zdarma při nákupu v Globusu - přijde mi od EON faktura na nulu :-) Škoda, že to od dubna bude placené, aspoň u nás v Olomóci 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 19. Březen 2020 Sdílet Vloženo 19. Březen 2020 Dojezd v zimních podmínkách 220km: https://www.auto.cz/o-kolik-se-snizi-dojezd-elektromobilu-v-zime-norove-pripravili-velky-srovnavaci-test-133747?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TTRapid Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 A teraz prax a nie takýto jednostranne zameraný test (jedna dlhá cesta): -220km na jeden záťah môže byť. Ale ak to berieš 2 krát denne na 15km tak to teda dohromady 220km nebude, lebo pri každom "rozbehu" musíš auto vykúriť, to je odber skoro 5kW (pár minút), a priemerná spotreba je razom 18kWh/100km na krátke jazdy,.extrém aj 20 keď leje a nechceš tam mrznúť a všetko zapneš. -kúrenie na 21 Stupňov a úsporný režim - to ťažko, e-Up tak kúril veľmi mizerne, aj 23 bolo treba nastaviť a na nohy a aj tak tam nebola sauna ako pri benzínovom aute, skôr menej teplo, a to aj pri teplotách tesne nad nulou. Dokonca som musel nechávať "plný" výkon, inak na ECO móde ešte slabšie kúril. Tolko z praxe pri bežnom používaní, nie pri jednostranne zameranom teste. Áno, na dlhšej trase je dojazd lepší, spotreba aj v zime klesla hneď na 15kWh/100km. No a ak by len zasvietilo slnko a prehrialo trochu interiér hneď aj menej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matej.juraj@gmail.com Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 ahoj, ja si naopak mylsim ze vetsi problem na vytapeni je dlouha cesta nechci v zime jezdit obleceny 2 hodiny . ale rano klidne pojedu studenym autem tech 15 min.. staci na minutu ohrev skel kvuli namraze a pak sedacka na 1/2 vykonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpari Vloženo 29. Duben 2020 Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 Jezdím známé trasy 'kolem komína', terén je Valašsko, jedna víska za druhou, troje závory na trase. Uvedené údaje jsou za duben a trasy vždy vedly tam a zpět, tedy celkové převýšení 0. S původním nafťákem jsem jezdil víc klidně, teď si toho užívám a šlapu na to, byť v rámci předpisů, žádná divočina. Pokud nezapomenu, přepínám na Eco, protože to je nejsnadnější cesta k vypnutí klimatizace a topení. Tolik ke kontextu. V datech je: spotřeba na 100 km / vzdálenost / průměrná rychlost. Vyčteno ze Škoda Connect: 9.1 / 33 / 42 11.6 / 18 / 33 8.7 / 26 / 45 9.2 / 28 / 35 12.1 / 32 /39 7.3 / 9 / 46 11.7 / 9 / 35 13 / 54 / 40 10.7 / 27 / 40 10.5 / 55 / 35 10.2 / 43 / 35 10.2 / 28 / 42 8.9 / 53 / 37 8.7 / 26 / 45 11.2 / 15 / 23 9.6 / 44 / 43 9.1 / 41 / 38 Dost mě překvapil dlouhodobý průměr 12.3 kWh/100 km, asi jsou tam nějaká data z předchozích (předváděcích?) jízd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrej Hluchý Vloženo 29. Duben 2020 Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 Ahoj. Ja som so spotrebou tiež spokojný?, ale teraz je to na spotrebu asi najlepšie obdobie, nakoľko netreba využívať kúrenie/klimatizáciu, takže spotreba je naozaj výborná. Uvidíme, aké to bude v lete s klimatizáciou pri 35C, resp. v zime pri mínusových teplotách?... Ondrej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 29. Duben 2020 Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 Nechcete panove zadavat spotrebu na spritmonitor.de? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 29. Duben 2020 Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 Jj teraz je na spotrebu dobre obdobie hlavne ked ropa isla dole :D Sprint motor ma zadavanie aj pre elektro auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 29. Duben 2020 Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 (editace) Jiste: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/1289-Citigo.html?fueltype=5&powerunit=2 a podle toho, co tam je videt, se lisi udaje z PP a udaje "skutecne". Netusim vsak, zdali je to pohled na elektromer ci jak zmeril skutecny odber.... Editováno: 29. Duben 2020, autor: Šutrák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 29. Duben 2020 Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 Asi podla toho kolko nabijal. (asi sa to da v apke od auta najst) Lenze to asi skresluje? Kedze nabija sa vzdy viac a neviem ci PP zapocitava aj elektrinu spotrebovanu na svietenie a radio a vyhrievanie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 29. Duben 2020 Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 Bez elektromeru primo pred wallboxem ci nabijeci zasuvkou se bude nutno spolehnout na udaje z PP... :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZDOT Vloženo 15. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2020 Dne 13.7.2020 dojezd bez dobíjení ,moje Citigo iV .Trasa Brno Žlutý Kopec- Č. Kamenice - 296 km ,posledních 50 km bez klimatizace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 11. Únor 2021 Sdílet Vloženo 11. Únor 2021 (editace) V tomto zimnim obdobi mi pri dlouhodobe spotrebe 18kWh/100km prave dnes, pri -10 °C, ukazuje PP u stojiciho nenastartovaneho auta pri nabiti 100% dojezd 142km. Jak jste na tom vy? Editováno: 11. Únor 2021, autor: Šutrák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PTiCA Vloženo 19. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2021 Zajimavy trip a test dobijeni/rychlost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.