Václav007 Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 Zdravim vespolek. neřešily jste už někdo náhodou termostat? Ted jak je zima tak mi to docela mizerně topí. Zatím jsem nic nehledal a nerozebíral ale měl by být součástí tělesa pumpy. Našel jsem, že se prodávají 2typy. Montovací strana vnitřní s teplotou otevírání 80stupňů a montovací strana vnější s teplotou 105stupnů. Což jsou dva uplně rozdílné typy. Který z nich bych měl použít a co obnáší jeho výměna? Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 Nejsem žádný velký odborník a tak napíši jen svoji úvahu o Tvém problému. Chladící systém u motoru 1.0 Mpi by měl mít dva chladící okruhy a tedy opravdu 2 rozdílné termostaty, jeden okruh by měl být pro hlavu motoru a druhý okruh pro blok motoru. Nevím na který okruh je napojen výměník topení, možná je to až za spojnicí těchto dvou okruhů ve skříni termoregulátoru. Na druhé straně ještě jsem neslyšel u motoru 1.0 Mpi o poruše termostatu (tím netvrdím , že neexistuje) a rozhodně bych neřešil nefungující topení prvně přes výměnu termostatů. Potíže u topení bývají hodně taky u samotných ovládacích klapek, které se zasekávají a i když se Ti kolečka klapek na přístrojovce točí, tak ve skutečnosti klapka nefunguje. Raději s tím zajeď do autorizáku, i když to není dneska taky žádná jistota, že na to přijdou na první dobrou. A jakou máš klimatizaci? Manuální, automatickou nebo jseš úplně bez klimatizace. Tam ty klapky a jejich ovládání je taky rozdílné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav007 Vloženo 22. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2020 Díky za upřesnění, nevěděl jsem, že tam jsou dva okruhy. Klimu nemám vubec. A klapky bych asi taky vyloučil, jelikož když je to v tahu tak to topí dobře a při delší volné jízdě třeba z kopce teplota klesne. I při napíchnutí diagnostikou a zobrazení teploty při jízdě, teplota kolísá podle zátěže. Prostě vše nasvědčuje na termostat. Do servisu s tim rozhodně nepojedu, jen jsem chtěl zda tu bude mít někdo nějaké typy než se do toho dám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 Tak podle toho co jsi následně popsal,že v tahu, tedy při výkonu Ti to topí dobře, by to ten termostat mohl být a pokud tedy budeš měnit, tak raději oba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 Uprimne, Citigo jako takove ma topeni malo vykone. Na jare a na podzim, kdy je kolem 10st, mi Citigo bez problemu zvlada udrzet 21st pri dalnicnim tempu. Ted v zime, kdy jsou teploty kolem nuly a pod nulou, musim mit topeni na 23 a zacinam vypinat auto a poustim foukani na nohy. Je to neprijemne, ale Citigo proste nema vykonne topeni. Jakou teplotu chces vlastne udrzovat a pri jake rychlosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutilferda Vloženo 25. leden 2020 Sdílet Vloženo 25. leden 2020 Dělá mi to stejně, v tahu topí víc,lehká noha méně, tak se spíš přikláním k šutrákovi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.