Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

On by asi nebyl problém tu podlahu v kufru zvednout. Podle mě ovšem většina lidí běžně využije hlubší a větší kufr než jednou za čas rovný nákladový prostor po sklopení sedadel.

Vloženo
před 7 hodinami, Gater napsal:

Najdi pět rozdílů, aneb poznáte, kde udělali soudruzi ze Škodovky chybu? Malé porovnání praktičnosti s Renaultem Megane...

 

obrazek.thumb.png.6289d036750a6801b5c09e133398205c.png

Nic ve zlem, ale zde udělal chybu akorát ten kdo to konfigurovat. Navíc k čemu je 10 přihrávek pod podlahou, když stejně věci na dovolenou balím do kufru a ten se do těch přihrávek nevejde... pro porovnání, jak to vypadá s podlahou

octavia-combi-4-boot-02.thumb.jpg.5abc0969e765810b303c6c271020f1c1.jpg

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Nic ve zlem ale tam Megoš ten kufr ma fakt lepší.

Tohle muže ospravedlnovat jen opravdu velký fanda Škodovek.

Tohle byla vždy vada. Kdo chce kombík tak nechce nákladovou hranu.

Tohle Skodovka proti VW mít nemuze.odjakživa kufr obří, ale neprakticky.

 

Editováno: , autor: Novotkap
Vloženo

Co kdo má ospravedlnovat, však už OI mohla mít mezipohlahu a srovnat podlahu. Ano, nechápu proč to někdo nepřiplati, nebo proč není v základu, v té ceně by už mohla, ale asi k tomu má někdo důvod který já nechápu. 

Vloženo

Ja to napr. ani nechcem. Rovny kufor neocenim a nakladova hrana mi nevadi.

Absolutne netusim na co by som vyuzil milion priehradiek pod kobercom...

Vloženo
V 16. 4. 2021 na 21:53, Martab napsal:

...Navíc k čemu je 10 přihrávek pod podlahou, když stejně věci na dovolenou balím do kufru a ten se do těch přihrávek nevejde... pro porovnání, jak to vypadá s podlahou

octavia-combi-4-boot-02.thumb.jpg.5abc0969e765810b303c6c271020f1c1.jpg

Však Škodovky mají tu podlahu řešenou tak, že buď ji člověk zvedne a má rovné dno (například když jezdí denně na nákupy a nepotřebuje plný objem kufru, ale ocení že brambory nemusí zvedat přes hranu), nebo ji položí do spodní polohy a má kufr tak jako by tam nebyla, když jede na dovolenou a potřebuje prostor (dobrá, je nižší o výšku podlahy, tedy asi 2cm), popřípadě jde vyndat, když člověk chce. Toto je za mne ideální řešení.

Vloženo
před 13 hodinami, Martab napsal:

Co kdo má ospravedlnovat, však už OI mohla mít mezipohlahu a srovnat podlahu. Ano, nechápu proč to někdo nepřiplati, nebo proč není v základu,

Myslím, že kdysi ta mezipodlaha vylučovala některé kombinace sedaček, nebo snad i další věci (Canton se SW, rezervu?). Z doby, kdy mě to upozorňovalo v konfigurátoru, už si ty kombinace nepamatuju. Já chtěl rezervu (vejde si i plnohodnotná 19"), subwoofer je bokem. Sedačky jsem nevybíral.

Vloženo

Tak nedostatek čipů se začal projevovat i u konkurence. Třeba Peugeot u svého výběhového typu , tedy současného Peugeotu 308 začal s montáží výlučně jen analogového přístrojového štítu, aby ušetřil čipy na novější modely. Pro francouze asi schůdnější řešení, než omezování výroby, nebo skladování nedodělaných vozů a čekání na dodání patřičných komponent.

 

https://www.autoforum.cz/predstaveni/prvni-automobilka-se-kvuli-soucasne-krizi-vraci-k-analogove-technice/

Vloženo
V 16. 4. 2021 na 21:53, Martab napsal:

Nic ve zlem, ale zde udělal chybu akorát ten kdo to konfigurovat. Navíc k čemu je 10 přihrávek pod podlahou, když stejně věci na dovolenou balím do kufru a ten se do těch přihrávek nevejde... pro porovnání, jak to vypadá s podlahou

octavia-combi-4-boot-02.thumb.jpg.5abc0969e765810b303c6c271020f1c1.jpg

Také nic ve zlém, ale hlavní rozdíl, na který jsem chtěl upozornit, je vpředu vpravo (sedadlo spolujezdce).

Vloženo

Nemám momentálně nastudováno jak je to u OIV, ale sklopné opěradlo spolujezdce mají Skodovky už taky poměrně dlouho (opět bohužel většinou za příplatek :/). Nicméně OIII jej měla, tedy pokud u OIV zatím není, tak je to krok zpět i proti předchůdci.

Vloženo

Já netvrdím, že vozím dlouhé předměty každý týden, ale třeba dvakrát do roka ano, a potom samozřejmě nadávám.

K čemu je mi, že při otevřených dveří svítí na zemi nápis "Škoda"? K 💩. K čemu je mi barevné podsvícení? K💩. K čemu je mi dotykové nebo hlasové ovládání? K💩. K čemu je mi deset asistentů všeho možného, které většinou stejně nefungují? K💩.

Místo toho mohli udělat sklápěcí sedačku spolujezdce, jako to má konkurence 🔚

Vloženo

Nikdy se nikomu nezavděčíš. Ne že bych byl zrovna nějakým velkým zastáncem toho jak to dnes Škoda dělá, ale třeba já ty "ozdoby" typu podsvícení ocením více než sklopné sedadlo spolujezdce. ;)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
V 19. 4. 2021 na 19:25, Novotkap napsal:

Nic ve zlem ale tam Megoš ten kufr ma fakt lepší.

Tohle muže ospravedlnovat jen opravdu velký fanda Škodovek.

Tohle byla vždy vada. Kdo chce kombík tak nechce nákladovou hranu.

Tohle Skodovka proti VW mít nemuze.odjakživa kufr obří, ale neprakticky.

 

 

Chci hranu a nikdy bych tam mezipodlahu nesnesl.

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Já vám nevím..

Že jsou všechna dnešní nová auta tak strojově chladná, vypadající prostě jako mixér bez větších emocí, nápadu, nebo "srdce", jsem si zvykl.

Opel prezentuje svůj nový designový směr jako totální odvaz, krásný design a nevím co všechno. A mi právě tyto tvary přijdou snad více než u jakéhokoli jiného auta podobné jako kuchyňská váha. Prostě "auto" s pro mě divnými tvary. Nelíbí se mi to, ale podle reakcí okolí to asi každý vidí jinak..

Editováno: , autor: _Denis_

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...