Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

To taky ma a jsou to AFS, ktere bych radeji doma rucne nenastavoval.

Protoze na to existuje dilensky postup (presne zatizene vozidlo) a svetla se nastavuji pres diagnostiku.

Je tu na to jiz par temat kde je to rozebirano (O3).

A proč pak tam jsou nastavovací šrouby na manualní seřízení? Jen tak? To asi né ne

Jasně, napřed nastupuje diagnostika - základní nastavení světel, pak případně výškové a stranové seřízení šrouby, vše má být provedeno za přesně specifikovaných podmínek (například zatížení vozidla, etc) uvedených v dílenské příručce.

Ano chápu. Tenhle ukon bych bral pokud bych se hrabal v zátěžovém čidle na nápravě,eletrice,nebo v nápravě. Pokud je auto nové a nebo zánovní a světla jsou špatně seřízená tak na regloskop a seřídit šroubem. Já u uplně nového auta -obě světla nízko a ještě 0,5 cm rozdíl mezi pravím a levím světlem.

JJ.Četl jsem. a právě jsou tam dva tábory. Proč dělat základní nastavení u nového auta,ještě ke všemu ,když nikdo s ničím nehýbal. Po nastartování se světla sami skorigují . Já jsem je nechal seřídit na STK podle regloskopu a vše naprosto OK. Předtím špatný. Ať každy dělá jak chce. Co jsem četl,tak po seřízení v servisu škoda odjíždějí často z horším výsledkem,než přijeli.

Jak pises, jsou tam dva tabory. Ja se klonim k tomu delat to pres diagnostiku podle dilenskeho postupu. To, ze auta odjizdeji ze servisu jeste s horsim vysledkem je spis odrazem kvality servisu. Do te diskuze v sekci OIII prispival i clovek, ktery ma co do cineni s vyvojem techto svetel, nebo minimalne skoli servisy jak je spravne nastavit a ten nedoporucoval do svetel jen tak doma hrabat. Po nastartovani se svetla nastavi jen vzhledem k zatizeni vozu, nikoliv do zakladniho nastaveni, ktere se dela pres diag. Take jsem s tim na Karoqu bojoval, v servisu mi rekli, ze jsou nastavena spravne, ale kdyz videli, ze se mi to moc nezda, tak mi rekli, ze je trochu prizvedli (buhvi zda to delali podle postupu).  Nyni je to docela slusne, ale musim byt v aute sam, jakmile je vice zatizene, tak se svetla zase sklopi podle me moc nizko. Ale to podle me ma zase nejakou souvislost s jednoduchou zadni napravou, co jsem nekde cetl.

Diky za nazory, byl jsem bohužel plne nalozen. Dam na reklamaci a uvidime. Jen by me ještě zajimalo, jestli po zapnuti, to dela to stejne co xenony, teda ze je pred zdi videt jak se sami nasteluji.

Tohle mě taky štve,že čím víc lidí v autě tím světla svítí do země. Nechápu k čemu je tam potom ta nivelave. Na předešlém autě bylo krásně vidět jak přistupovali lidé ,jak se světla pěkne rovnala do puvodní pozice. Tady se sklopí níž a basta

A to je právě ten důvod, proč je v DP popsaný nějaký postup nastavení, když se to nastaví na rekroskopu jen tak, tak to sice v té jedné poloze svítí OK, ale jak se změní zatížení auta, může to dělat právě tyto problémy. Tristní však je, že ani ŠA servisy to neumějí rozumně nastavit... (bohužel oni neumí kolikrát správně nastavit ani klasické halogeny v čočce, tak čemu se potom divit...)

Mně se zdá, že ty světla svítí supr. Jedu ve městě svítí blíž. Pokud jedu rychle svítí dál. Proč by se mělo to toho sahat?

  • 2 týdny později...

Tak svetla nastelovana v servise a uz sviti super. Jen me udivilo, ze chteli zaplatit 450kc. Pry je na to zaruka jen 6 mesicu.

  • 1 rok později...

Ahoj, vyřešil tady někdo ten problém, že při velkém zatížení auta se světla sklopí dolu a svítí jen kousek před auto...?? (Zatížení 5 lidí v autě a naložený kufr + plná nádrž) Bez zatížení svítí dobře po přizvednutí od nastavení z výroby...

  • 1 měsíc později...

Já to řešil v jiném vlákně - Krátký dosvit.

Mám ten samý problém. Ale asi je nás jen pár, jinak si to nedokážu vysvětlit. Byl jsem i ve dvou různých autorizovaných servisech, po kalibraci a seřízení, nahraný nový Software s vyjádřením, že to tak je a že se s tím nedá nic dělat.

Všichni to ví, ale nikdo to neřeší, (minimálně před rokem). Psal jsem tenkrát i do Škodovky, a vyjádření - obraťte se na autorizovaný servis.  Po několikáte odpovědí už se nikdo neozval ani neodpověděl. Zkus napsat na Info do Škodovky, třeba dostaneš fundovanější odpověď.

Podle mě je chyba v Softwaru.

Takže v noci je to jízda s plně naloženým autem (2 dospělý a tři děti) na h...o.  Vidím tak na 15m.

Když jedu ve dvou, ještě i ve třech, tak to svítí parádně, ale přisednou třeba další dvě děti a světla jdou dolů. Nesmysl.

 

Díky Škodovko.

 

Není vás (nás) jen pár, ale lidi si zvykli na nekvalitu a nemá cenu ztrácet čas v servisu, kde je to všem nejspíš jedno nebo jsou nešťastní stejně jako zákazníci, protože továrna neposkytuje řádnou podporu. Mamky fabia s Bi-LED svítí ok v jednom, ve dvou lidech, stačí jeden člověk 70 kg vzadu a světla jdou dolů, že není vidět "nic", člověk by měl zpomalit a jet tak 50-60, aby to bylo bezpečné. Firemní octavie III s Bi-LED to dělali taky všechny ve kterých jsem jel...

  • 2 roky později...

Řekl bych, že je to úprava, aby se světlomet zevnitř "nemlžil". Typický nešvar Led světlometů.

Tak nevím, podle mne se světla nastavují automaticky podle zatížení....

Upraveno od Guppy

akorat, ze FL Karoq ma ty zakladni LED echt odrbany. nemaji nivelaci, nemaji rezimy mesto/dalnice, nemají přísvit do zatáček, zatím se mi nepodařilo  zapnout do zatáček alespoň mlhovky.  A to nejsou jenom světla, co je u FL odrbanýho.

  • 6 měsíců později...

Ahoj, mám trochu jiný problém, jde mi o seřízení potkávacích světel u matrixových světel na Karoqu facelift. 
 

Auto přišlo z výroby seřízené tak, že je to doslova linka bez zubu na pravé straně. Servis tvrdí, že světla jsou seřízená ok, ale nezdá se mi to. 

Přikládám dvě foto, první ilustrační, druhé se zakreslením toho, jak jsou světla seřízena (dole) a s vyznačením, jak bych seřízení světel čekal (červené schéma nahoře). 
 

Mohl by mi někdo z majitelů pls potvrdit, co z toho je správně? Díky. 

IMG_5448.thumb.jpeg.7d7b9c8817aa19bff000b5ab90e14fb8.jpegIMG_5447.thumb.jpeg.8b36b7e11154ab3ae67f5ab8ed4ca6a1.jpeg

Ahoj, píšeš potkávací světla a myslíš dálková? Potkávací světla mi svítí opravdu tak, jako nalevo.....Ta čevená hrana napravo nahoře svítí, pokud zapnu dálková.

Ne, myslím potkávací, jestli tam nemá být zub na pravou stranu silnice jako u nematrixových full led svetel, jako jsou třeba na předFL Kodiaqu/Karoqu.
 

 Dálková svítí ok, na obrázku jsem je vyznačil zelenou. 

IMG_5447.jpeg

Na svícení s potkávacími světly u LED Matrix jsem sem dával příspěvek v březnu t.r. Do servisu, kde jsem na to poukazoval, nakonec přišlo ze ŠA vyjádření, technik mě ten mail ukazoval, že je toto u Karoqu normální a nedá se s tím nic dělat... Ještě tam něco bylo o dodavateli světel, to už si ale nepamatuji, Každopádně jsem se s tím smířil a už dál neřešil..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.