Publikováno Duben 1, 20205 r Dnes se mi stal takovy zvlastni problem. Prisel jsem k autu, dalkove odemknul, nastartoval (startovani pres tlacitko) a odjel. Zaparkovel jsem 10km dale, vystoupil z auta a zjistil, ze nemohu auto dalkove uzamknout. Nasledne jsem zjistil, ze nejde ani nastartovat tlacitkem, protoze hlasi klic nenalezen. Myslel jsem si, ze je vybita baterie (i kdyz auto nic nehlasilo) tak jsem si obstaral nahradni klic, ale ten se choval uplne stejne - bez reakce. Zamknul jsem tedy manualne a pri odjezdu jsem musel startovaci tlacitko mackat klickem - to zafungovalo. Napadlo me, ze je to vlivem silneho elektromagnetickeho pole a ruseni, protoze jsem parkoval primo pod vysilacem a ocekaval jsem, ze po prijezdu domu to zase bude ok. Ale nebylo, ani jeden klic nefungoval a auto porad hlasi klic nenalezen. Nevite nekdo, jaka by mohla byt pricina? Mam zkusit nejakou tu synchronizaci klicu, ktera se ma delat po vymene baterie? Prijde mi nesmysl, ze by tohle nebylo nejak osetrene. Dekuji
Duben 2, 20205 r Podle toho co popisuješ spíš vypadá že se buď ztratila naučená hodnota klíčů vlivem vybití baterie v klíči, nebo je tu druhá možnost že tě někdo skenoval a naboural KESSY. Většinou se to stává když chce někdo auto odcizit a majitel ho vyruší... Nechci tě strašit ale rozhodně bych zajel k nejbližšímu dealerovi a nechal vše prověřit.
Duben 3, 20205 r Autor Diky za odpoved. Nicmene podle manualu by mi vybitou baterii v klicku auto hlasilo predem a nahradni klic jsem nikdy nepouzival a baterii mel dobrou. Kdyz se to stalo, tak nikdo v okruhu aspon 1km nebyl, bylo to v lese. Zkousel jsem uz synchronizaci klicu, ale nestalo se vubec nic. Takze to stejne dopadne navstevou servisu :)
Duben 3, 20205 r Bliká LED na klíčku? Pokud ne, je baterka KO. To že je v návodu napsané, že to má hlásit, ještě neznamená, že tomu tak vždy bude :)
Duben 6, 20205 r Autor Tak uz jsem to vyresil. Ve skutecnosti jedine co stacilo, bylo vyndat baterku z klicku a zase ji vlozit. Nova ani nebyla potreba, synchronizace nasledne taky ne. Jsem presvedcen, ze za to muze ten vysilac :)
Duben 7, 20205 r Někde jsem četl, že je dobré při výměně baterie nemačkat tlačítka na klíčku. Dbám toho a zatím jsem vždy vyměnil baterii a fungovalo to bez synchronizace.
Říjen 8, 20204 r To je ale faktická poznámka, možná nešťastně formulovaná. Kolegovi takhle dcera "vymazala" kódy na klíči. v Itálii na dovolené a ani nechtějte vědět, jakou raketu je to stálo.
Listopad 15, 20204 r Zdravím, nevím jestli to patří sem ale nechci zakládat nové téma. Mám problém s druhým klíčem který se moc nepoužívá a teď nebyl použit cca dva měsíce v kuse. Klíčem bylo otevřeno, odjeto cca 20 km a už s ním nešlo auto zamknout ! Auto nic o slabé baterce při jízdě nehlásilo. Vyměnil jsem baterku a nic, pro jistotu jsem vyměnil i za baterku z funkčního druhého klíče a nic, vůbec nereaguje ani neblikne. Mám tlačítko na startovaní a odemykám dálkou. Díky za rady.
Listopad 15, 20204 r Zkusil bych ještě dát novou baterku a potom odemknout / zamknout čistě klíčem ( i několikrát) ne dálkou! Taky jsem měl problémy s klíčem, baterka vydržela 1 den a potom co jsem odemkl a zamkl několikrát jen klíčem už to bylo OK.
Listopad 15, 20204 r Pokud nebliká ani dioda na klíči, tak buď baterka, nebo je klíč KO. Pokud je potřeba odjet a není druhý klíč zkus zamknout/odemknout klasicky klíčem přes vložku a nastartovat přiložením klíče k tlačítku.
Březen 17Bře 17 Zdravím kluci,mám na fabii 3 problém se zapínáním zapalování . Sednu do auta, zmáčknu tlačítko a napíše mi to klíč nezjištěn,když přiložím klíč k tlačítku tak se mi zapalování zapne.kde může být prosím chyba.? Mockrát díky.
Březen 17Bře 17 @jurek23 Ahoj, tvůj dotaz jsem přesunul do existujícího tématu o této problematice. Zkus si to tady pročíst, třeba už je tu i řešení.
Březen 17Bře 17 Baterii jsem zkoušel nejprve chinu,pak i Vartu a pořád nic. Auto odemyká, zamyká,jen když zmacknu tlačítko tak píše klíč nenalezen,ale kdyz klíč přiložím k tlačítku,tak se zapne zapalování i nastartuju.
Březen 17Bře 17 Zkusil bych ještě jinou baterku, třeba GP s co nejdelší expirací. Ona totiž Varta není úplně top, sice možná lepší jak Čína, ale záleží na proudu, který baterka dá. I když bude napěťově v pořádku, potřebný proud nemusí dát a jednotka to pozná. s GP mám za 8 let velmi dobré zkušenosti, stejně jako Energizer.
Březen 17Bře 17 Synchronizace klíče proběhla? "Synchronizace dálkového ovládání Pokud byla tlačítka na klíči vícekrát stisknutá mimo dosah dálkového ovládání nebo vyměněná baterie v klíči a vozidlo není možné otevřít dálkovým ovládáním, je třeba klíč synchronizovat. › Stiskněte libovolné tlačítko na klíči s dálkovým ovládáním. › Do jedné minuty od stisknutí tlačítka odemkněte dveře klíčem přes vložku zámku."
Březen 17Bře 17 Značkou baterky to určitě nebude, dávám co je po ruce a funguje, někdy krátce, někdy déle. Teď jsem v sobotu dával zn. Tronic z Lidlu za 15Kč/3 kusy a funguje jak má. Je otázka jak dlouho 🙂
Březen 17Bře 17 @Dodi 15tak jsi měl štěstí nebo se Lidl zlepšil. Taky jsem tam z nouze zkoušel dávat levné baterky a vždy hned varování vyměňte baterii v klíčku, že je slabá a to měla napětí 3,2V. Proto dávám odzkoušené a vydrží 1,5-2 roky u full kessy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.