Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

cize tie firmy ktore vypaluju alebo preplachuju v komore a davaju zaruku na 150tisic km a ucinost vycistenia cca 90% to je nezmysel a fami? neoplati sa to dat tak vycistit?

Vloženo

Škoda prodává nový economy díl DPF+KAT což je myslím jeden celek za cca 15 000kč kdy jim necháš starý díl. Pokud si chceš auto nechat, jasná volba a máš klid dalších 290tis/km.

Jak psal kolega @sk0d@ proplach a čištění je k ničemu, ztráta peněz a času.

Taky je dobré vědět že DPF vydrží cca 290tis?

Vloženo

Tie Economy robia zatiaľ čo som videl iba pre Superb 2, Octavia 2 a aj to je problém zohnať, pretože fakt je ten, že je to naj voľba ak sa nedá už vyčistiť.

 

Inak ako vieš, že čistenie je k ničomu ? Dával si čistiť, či si len počúl. 

 

Pred výmenou by som si dal skontrolovať aj vstreky či sú v dobrom stave, pretože 0,19l naplnenia sa mi zdá pri 238tkm dosť. Samozrejme ak sa s tým nejazdilo poslednú dobu výhradne krátke trasy.

Vloženo

bol som na diagnostike so vstrekmi a jeden vstrek ma zle hodnoty preto asi tak rychlo zaplnilo filter zajtra mi maju vycistit dpf tak uvidime znami uz daval cistit na bmw a chvali si od cistenia uz presiel cca 50tisic 

Vloženo

@marfan Tak zdali je sehnat economy DPF přímo ve škodovce problém, netuším ale vím jak dopadl kámoš s vyčištěným DPF na passatu CFGB. Zaplatil 7500kč a DPF fungoval asi 15tkm, pak dal nový ve VW z řady economy.

Faktem je, že v jeho případě tomu pomohly 3 vstřiky KO, které zároveň zasraly a odrovnaly EGR.

Ty máš s vyčištění DPF zkušenosti, nebo jsi slyšel že je to v "pohodě"?

Jestli ano rozepiš se, budeme rádi?

Vloženo

Skúsenosť mám a aj môj mechanik. Ja osobne som si dával na Octavii 3 čistiť je to v podstate to isté ako v superboch 3. 

 

Cena bola 150€ za čistenie a 100€ za demontáž/montáž.  Osobne som ho mal pekne zasvinený od vody, ktorá mi tiekla. Základ je aby keramika nebola prasknutá ak je tak sa s tým nedá nič robiť. Ďalej musia byť vstrekovače v dobrom stave inak zanášanie bude pokračovať v rovnakom intervale ako pred čistením a zapchá sa to rýchlo. 

Teraz ho mám namontovaný po čisteni cca 5tkm. Regeneruje bez problémov je cítiť na výkone, že je to lepšie (nieje akoby zátka vo výfuku). 

Pri čistení je dôležité vždy vyčistiť aj katalyzátor.  Firma, ktorá mi to čistila dáva záruku 2 roky /100tkm. 

 

Keď som riešil to čistenie tak som si zisťoval aj či sa nedá kúpiť ako si spomenul Economy verzia. Na O3,S3 sa ešte asi nevyrába a keď ano tak ich nieje pretože sú ozaj výhodné. 

Vloženo (editace)

-  Ecnomy DPFka na CRka druhé generace se nikdy vyrábět nebudou. Škodovka ty DPFka pro 1 generaci CR udělal kvůli DG aféře.

- Oil Ash se nebude zvedat kvůli vadným vstřikovačům, je to čistá kalkulace dle spotřebovaného množství pHm.

- Ano voda nadělá v DPF paseku, proto je čištění mokrou cestou blbost, filtr popraská a přestane fungovat úplně.

- Realita je i taková, že pokud už skoro plné DPFko začne dělat problémy a způsobuje to horší stav motoru, tak čištění je jen krátkodobé řešení, nicméně pokud majitel vyměnít DPF filtr za nový ecenomy, problém s DPF odezní. Ano sice se špiní víc než by měl, ale zdraví filtr v dobré kondici se zvládá i tak čistit sám.

 

Takže ano čištění může ale i nemusí fungovat. Nový filtr je víceméně jistota, že nějaký čas problém nebude, to se o čištění říct nedá, pokud to tedy borci neprotáhnou mokrou variantou a filtr nepopraská, pak je v závislosti na tom jak moc je popraskaný špatný nebo dobrý výsledek. Když popraská dobře, tak se vlastně problém vyřeší do dalšího emisního testu, kde zjistí že nefiltruje...

Editováno: , autor: 15degren
  • o 1 rok později...
Vloženo
V 14. 5. 2020 na 8:06, 15degren napsal:

 Když popraská dobře, tak se vlastně problém vyřeší do dalšího emisního testu, kde zjistí že nefiltruje...

Na tohle bych byl opatrný. U těchto motorů bere EGR spaliny až za filtrem. Takže nefunkční DPF může odrovnat EGR, zasrat chladič a celé sání i sací ventily. Emise jsou jen formalita. 

  • o 3 roky později...
Vloženo (editace)

Ahojte, nenasiel som temu tykajucu sa mojej otazky, tak zakladam novu.

DPF sa mi vypaluje kazdych cca 200km, vcera sa mi podarilo spravit screenshot appky VAG DPF hned po vypaleni DPF.

Len ma zaujima ci su tieto hodnoty v poriadku :)

 

Dakujem.

Screenshot_20240914_172331_VAG DPF.jpg

Editováno: , autor: skdh
  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...