Květen 1, 20223 r Tak taky hlasim, ze po 8tisic km motor chce dolit olej... takze specifikace 507, rovnou mu dolit litr, nebo pulku? na octavce jsem kdysi po 15tis doleval cely litr, tady nevim? Diky
Květen 1, 20223 r @detopozriem pre istotu rysku, ale myslim ze liter bude po rozsvieteni akurat na full.
Květen 3, 20223 r Autor Taky dolívám častěji, než u předchozího 140kW motoru. Momentálně jsem na tom takto: Olej (0,6 l po signálu, ujeto 6308 km) Olej (0,5 l po signálu, ujeto 4871 km) Olej (0,55 l u dolní rysky, ujeto cca 3900 km) Olej (0,45 l u dolní rysky, ujeto cca 4600 km) Olej (0,75 l po signálu, ujeto 5492 km) Olej (0,25 - 0,3 l u dolní rysky, ujeto 8754 km) Olej (1 l po signálu, ujeto 2309 km) Olej (0,5 l u dolní rysky, ujeto 8060 km) Olej (0,5 l po signálu, ujeto 6979 km) Je hodně znát, když auto hodně honím po dálnici nebo styl brzda - plyn a klidná jízda. Ne vždycky jsem dolíval až po horní rysku, dřív jsem byl zvyklý, že mezi dolní a horní ryskou je právě cca 0,5 l. Upraveno Září 2, 20223 r od Delphin
Květen 3, 20223 r @Delphin prosim te po signalu tam teda aby bylo po hodni rysku davas kolik? Ja nechtel riskovat litr, dal jsem tak 0,7... po signalu. Mas to odsledovane? Diky
Květen 3, 20223 r @dfga tak to je potom jednoduche, pipne, dostane liter... idem objednat nejake litrovky teda do zasoby... dakujem vsetkym co to mali uz odskusane ze nemusim laborovat.
Květen 4, 20223 r Vidím, že peniaze neriešis. Kup si poriadny olej, top v norme 507.00 je Ravenol VMP. Mám s ním dobrú skúsenosť co sa týka spotreby oleja. Je to iný olej ako Shell, Mobil atď. ma najväčší podiel PAO na trhu. 5l kúpiš v akcii za 44,9 a 1l fľaše za 10,9, ináč ide po 70e 5l a 16e/1l.
Květen 4, 20223 r @dfga pri tom dolievani jedneho litra to musi byt takmer jedno co tam lejem, v tom zvysku sa to strati, a nosit si olej na kompletnu vymenu do skodovky sa mi nechce... uz som na to stary. Peniaze neriesim, ale ked si na OMV chceli vypytat nejakych 25euro za 1liter 507.00, tak som sa na to vykaslal a objednal nejaky Castrol cez olejpostu, z principu. Ale dakujem.
Květen 4, 20223 r No ono ide o to, ze v servise leju Shell 0W-30 a ten je znamy tym, ze ho motor vela zozerie. Ale rozumiem.
Květen 8, 20223 r Panove prozradite nekdo, kolik mate na tomto motoru dojezd na Adblue na plnou..? Edit: tak zatim pise 12tisic, ale vystoupalo to po prokousani kabelaze do vahy vzduchu z 2tis, tak uvidime zda to pujde jeste vys. Upraveno Květen 20, 20223 r od Deliberator
Květen 23, 20223 r Autor Deliberator: Já byl zvyklý, že dolní - horní ryska bylo u OIII právě kolem 0,5 - 0,6 l, takže jsem automaticky doléval stejně. Na 1 l jsem si ještě netroufl. Teď je auto na servisu po 60000 km, tak příští dolití zkusím celou lahev. Jinak na 1 nádrž AdBlue najedu přes 12000 km, tankuju hned po signálu. Teď jsem jezdil s lehkou nohou a najel jsem dokonce 17347 km a ještě 1000 km dojezd zbýval.
Květen 24, 20223 r @Delphin uz to vystoupalo na 13tis, to uz mi je principialne jedno zda 12 nebo 15tis, ale ja doleval 1,5l adblue na 100km, jak to nemelo signal od vahy vzduchu.... tak jsem daval v Madarsku vic za adblue nez za PHM 🤦🏻♂️
Červen 1, 20223 r Chtěl jsem jít do tohoto motoru ale po přečtení Světa motorů fakt nevím. Vyhodnotili jej jako motor, který u ojetého auta nebrat, zejména kvůli problémům s vysokou spotřebou oleje. To je to fakt tak špatný? Upraveno Červen 1, 20223 r od Mariacek
Červen 1, 20223 r Obecně mě škodvky žerou olej. Na Mondeo jsem nedoléval nikdy. Na tdi 110kw, 140kw i 147kw musím pořád a na všech stejně
Červen 1, 20223 r Prodával jsem Octavii TDI 81kw s najetými 450 tis. km a nikdy jsem tam žádný olej dolévat nemusel. U Rapidu s TSI motorem po 9 letech vlastnictví také ne. Pokud půjdu do auta za 1,2mil., tak opravdu nehodlám přistoupit na to, že se vrátím do doby Škody 110L a budu sebou vozit olej.
Červen 6, 20223 r Kolega má BMW 540d a dolieva tiež. Škoda toho, že to berie olej mal som naň zálusk buď v O4 RS alebo v Superbe.
Červen 28, 20223 r V 1. 6. 2022 na 15:56, Mariacek napsal: Prodával jsem Octavii TDI 81kw s najetými 450 tis. km a nikdy jsem tam žádný olej dolévat nemusel. U Rapidu s TSI motorem po 9 letech vlastnictví také ne. Pokud půjdu do auta za 1,2mil., tak opravdu nehodlám přistoupit na to, že se vrátím do doby Škody 110L a budu sebou vozit olej. Právě Octa 81kw bylo první auto, kde jsem co výměnu (po15 000) pravidelně doléval po litru. I v manuálu bylo napsáno, že je to v normě. Z plejády dvoulitrů, co jsem jezdil se dolévalo snad všude. Vyjímkou byla 1,6tdi v O3, ale to zase byla tragédie s výkonem i po chipu. Hlavně ta 5° skříň. U EVO 147kw jsem dolil do první výměny 1l. Výměny dělám po 15 000. Teď mám najeto 55 000 a kromě toho prvního dolití už ani kapka. ...zatím
Červen 28, 20223 r V 1. 6. 2022 na 15:56, Mariacek napsal: Prodával jsem Octavii TDI 81kw s najetými 450 tis. km a nikdy jsem tam žádný olej dolévat nemusel. U Rapidu s TSI motorem po 9 letech vlastnictví také ne. Pokud půjdu do auta za 1,2mil., tak opravdu nehodlám přistoupit na to, že se vrátím do doby Škody 110L a budu sebou vozit olej. Nevím tedy jak bys na odlévání oleje nepřistoupil. Když motor olej žere, tak ho doleju. Ty jsi takový tvrďák, že bys jezdil třeba 2 cm pod spodní ryskou na olejové měrce?
Červen 28, 20223 r Já třeba teď před dovolenýma právě litrovku do kufru koupil. Hlavně proto, abych nemusel případně v zahraničí shánět na benzinkách olej VW508/509 a platit za něj 2x tolik co u nás. A pokud mi auto pípne, že chce dolit, tak prostě doliju, nevidím v tom nic špatného. To je přece normální ne?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.