Mokrouš Vloženo před 14 hodinami Sdílet Vloženo před 14 hodinami První olej jsem dělal v cca 10 tisících km. Zajíždění stylem řidič slečny Daisy prvních 500 km a pak už jsem se s tím nepáral. ALE! Vždy jsem důsledně ohříval a teprve až měl olej 70 a víc ℃, tak jsem na to šlapal. Faktem je, že jsem ale už dost zpomalil a jezdím většinu času plynule a v klidu. Občas mu ale naložím a podívá se i ke 180 km/h. Druhý olej byl taky po dalších cca 10 tisících a pak už po cca 20 tisících. Teď mám zrovna asi 21 tisíc najeto od poslední výměny a olej to stále nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo před 14 hodinami Sdílet Vloženo před 14 hodinami tá emulzia je normálna , je zima a robí to väčšina evo motorov , hlavne tie čo majú 0w20 oleje ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mokrouš Vloženo před 13 hodinami Sdílet Vloženo před 13 hodinami Skutečně? To je zajímavý. Včera jsme koukali do 3 motorů TSI a TDI a nikde nic, jen čirý olej. To zaprvé. A za druhé do 147kW TDI EVO se dává 5W-30, nebo 0W-30 a rozhodně ně 0W-20, která patří jen do 110kW verze. Na to jsi přišel kde, že je normální mít vodu v oleji? Je k tomu oficiální stanovisko výrobce, že v rámci modernizace má být v oleji i voda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo před 13 hodinami Sdílet Vloženo před 13 hodinami šlem se dělá v zimě při krátkých trasách. netřeba stresovat. po dlouhé trase by to mělo být pryč. pokud to tam je i pak, začal bych se zajímat, co s tím. Jak píše @Mokrouš (u sebe teď nevím, ještě nikdy jsem to víčko osobně neodšrouboval ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.