Papo Vloženo 7. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2006 Zdravim všechny a prosím o radu, mám 1,9 TDi 81kW a nechal jsem vyměnit rozvody. Do chvíle než to vyměnili bylo vše v pohodě, ale teď když ráno startuju, tak to chytne až na několikátý pokus. Když už se povede studený motor nastartovat, tak se vyvalí oblak bílého dýmu a pak už se to srovná. Starty teplýho motoru i jízda jsou OK. Máte s tím někdo zkušenost. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Vloženo 7. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2006 Vypadá to na špatnej předvstřik, odvez jim to zpátky ať to koukaj dát do kupy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 7. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2006 Přesně tak, po výměně rozvodů se mají seřídit i vstřiky, ale někteří borci to jaksi nedělají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan Vloženo 7. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2006 vstřiky se při rozvodech neseřizujou, kde si to slyšel? Seřizuje se předvstřik, to je natočení kola vstřikovacího čerpadla. Bez VAGu to ale neuděláš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zajda Vloženo 7. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2006 vstřiky se při rozvodech neseřizujou, kde si to slyšel? Seřizuje se předvstřik, to je natočení kola vstřikovacího čerpadla. Bez VAGu to ale neuděláš. tak tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 7. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2006 vstřiky se při rozvodech neseřizujou, kde si to slyšel? Seřizuje se předvstřik, to je natočení kola vstřikovacího čerpadla. Bez VAGu to ale neuděláš. Tak jsem to myslel. No pardon... Prostě rádoby automechanik vymění rozvody a na VAGu předvstřik nenastaví protože ho nemá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maja19 Vloženo 8. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2006 Zdravim všechny a prosím o radu,mám 1,9 TDi 81kW a nechal jsem vyměnit rozvody. Do chvíle než to vyměnili bylo vše v pohodě, ale teď když ráno startuju, tak to chytne až na několikátý pokus. Když už se povede studený motor nastartovat, tak se vyvalí oblak bílého dýmu a pak už se to srovná. Starty teplýho motoru i jízda jsou OK. Máte s tím někdo zkušenost. Díky odkud jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Papo Vloženo 10. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Tak to jsem docela překvapenej, protože mi to měnili v autorizovaném servisu. Nevim, kde jinde už by měli o tomhle problému vědět a očekávat ho. Už jsem se s nima domluvil, že to daj do pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 a nenapadlo někoho že jsou špatný žhaviče ? předvstřikse VAGem pouze kontroluje nastavit musíš mechanicky pohybem čerpadla. předvstřik je většinou špatnej když se rozvody nemění jak se měnit má a řemen je vytahanej pak někdo udělá přesný nastavení na vytahanym řemenu a když se tam pak dá novej tak je to špatny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitaP Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Též jdu na výměnu rozvodů. Sice u benzínu, ale mám mechanickou napínací kladku tak snad to udělají dobře. Už teď je mi divné, že i když mám své díly tak jeden autorizovaný Škoda servis ve městě mi řekl za pouhou výměnu cca 5000,- a druhý o 35km dále tak maximálně 2000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.