Leden 28, 200916 r Tak nakoniec nevymenili nic, povolili rucnu. Netrval som na tom, povedal som, ze oni musia vediet ci si zoberu to riziko na seba. Mozno to len vnimam prehnane. Ale s kolesa sa definitivne dymilo. Takto to vyzeralo este za tepla, tak posudte.
Leden 28, 200916 r Mno vazne tezko rict. Mohlo se jen ohrat tak jako bys jel delsidobu z kopce, ale mohlo se to taky vyhrat vic a porusit pevnostni a zivotnostni charakteristiky. Duveru v servis bych teda uz nemel a sel jinam. Je to na zadku, tak to neni tak dulezity, jako kdyby to bylo na prednim, ale kazdopadne sou to pitomci. Upraveno Leden 28, 200916 r od Blacky
Leden 29, 200916 r Tak zacinam mat pocit, ze to bol dlhodoby problem, len sa zhorsil "odbornym" nastavenim. Musim to usledovat, ale spotreba mi klesla zrazu o 0,5 l/100km.
Únor 5, 200916 r Tak story pokracuje . Vcera idem predomnou stoji uato oproti zo zakruty vyleti dalsie, tak idem dobrzd co to da. Auto sa priblizuje, priblizuje, no nejak som zastal. Tak som si nasiel volne miesto rozbehnem sa, cesta totalne mokra, skocim na brzdu co to da a auto spomaluje ale ABS sa neozyva. Skusam dalsi krat nic. Tak som poprosil kolegu nech ide skusit on, nech to nie je subjektivne. Zobrali sme aj druheho monstera na skusku (ina farba o mesiac starsi viac km, rovnake gumy) katastrofalny rozdiel. Tak padim dnes rano do servisu, len pre istotu na rovnej mokrej ceste kuknem ci je volna, skocin na brzdu gumy piskaju ABS drnci auto brzdi.... No zaniesol som to tam aj s rizikom, ze budem za idota , mozno nieco najdu....
Únor 5, 200916 r Rozhodně si jdi za svym, protože když se nemůžeš spolehnout na brzdy, tak je to hodně špatný. Pak když nastane situace, že nutně potřebuješ, aby šli naplno a oni ti vyplivnou, tak je to potom v pr.... Mně se teda občas stane, když s autem delší dobu nejedu, že mi při brzdění tak nějak dřou, ale po pár kilometrech a občasném přibrzdění to zmizí, tak to přisuzuju tomu, že jsou třeba navlhlý a asi trochu chycený rzí.
Únor 5, 200916 r jj skripani po nejake dobe stani je normalni. Kdyz je mokro, tak mi to dela i po pul dnu kdyz auto stoji pred barakem v praci. Staci 2-3 krizovatky a "ojede se to". Na funkci brzd to ale nema vliv, kdyz na to dupnu, tak "stojim".
Únor 6, 200916 r No auto je spat, udajne nieco nastavili a vycistili, ale nic podstatne. Auto vsak zrazu momentalne brzdi aj F1 PS: toto spojenie tem mi pripada veeeeeelmi neprehladne.
Únor 24, 200916 r Ahoj, když auto stojí tak 1/2-1 den, mám brzdový pedál před nastartování úplně tvrdý. Když auto bylo nové tak tak se podtlak v systému udržel, nyní už ne. Jo a brzdný účinek se subjektivně také zhoršil. Máte někdo podobné zkušenosti? Díky.
Únor 24, 200916 r FII mi teď při brzdění vydává podivný zvuk, jako když na kotoučích něco drhne. Takový nepříjemný, suchý, hluboký zvuk. Pohledově jsem kontroloval destičky a jsou v pohodě. Nenapadá někoho, co by to mohlo být? Je to slyšet v nízkých rychlostech, se silnějším sešlápnutím brzdového pedálu zvuk sílí.
Únor 24, 200916 r No já sem si všiml, že ten podtlak zmizne klidně i za hodinu. Podle me to bude nizkymi teplotami... ad podivny zvuk - tohle mi dela auto po delsim stani, napr. pri jizde kdyz jsou kotouce mokry a zastavis, tak jakoby oreznou a pak nez se to "sjede"...
Únor 24, 200916 r FII mi teď při brzdění vydává podivný zvuk, jako když na kotoučích něco drhne. Takový nepříjemný, suchý, hluboký zvuk. Pohledově jsem kontroloval destičky a jsou v pohodě. Nenapadá někoho, co by to mohlo být?Je to slyšet v nízkých rychlostech, se silnějším sešlápnutím brzdového pedálu zvuk sílí. Podívej se na přední kotouče asi se nelesknou že? Asi vlhko a účinek soli . Po ujetí nějaké větší vzdálenosti a probrždění by se měly kotouče znovu vyleštit.
Únor 25, 200916 r to MARCUSH:Tenhle zvuk sem taky řešil v servisu.Bylo mi řečeno,že v tomto břečkovém počasí je to normální,za jízdy se mezi kotouč a destičky dostane drobnej písek a způsobuje ten zvuk.Vyčistit by to šlo,ale musel bys to dělat po každé jízdě--nemyslitelný.Vím,je to nepříjemný pocit,ale co se dá dělat,snad se to v létě zlepší.
Únor 25, 200916 r Díky všem za odpověď. To co píšete dává smysl. Odpoledne vyzkouším, kdy to dělá a kdy ne a zkusím kotouče brzděním "očistit". Snad to bude v pohodě. Docela se mi ulevilo. Díky... ;-)
Únor 25, 200916 r Tak nevím, dneska odpoledne bylo sucho a nad nulou, ale brzdy pořád drhnou... Ujel jsem cca 30 km, takže předpokládám, že to už by se byly očistily. Upraveno Únor 26, 200916 r od marcush
Únor 25, 200916 r Tak nevím, dneska odpoledne bylo sucho a nad nulou, ale brzdy pořád drhnou... :-( Ujel jsem cca 30 km, takže předpokládám, že to už by se byly očistily. To byla reakce na ten problém co psal Imri výše ohledně toho podtlaku v brzdovém systému
Únor 26, 200916 r Jojo, drhne drhne... Dneska je zase hnusně a sajrajt. Celej den tu prší a sněží, na silnici zase břečka. Takže buď budu muset do servisu a nebo počkat až se zlepší počasí. Ale destičky vypadají úplně v pohodě.
Květen 16, 200916 r Mám takový menší problém. Rozsvitila se mi kontrolak obložení brzd. Na brzdách zatím nic znát nebylo. Pak jsem sundal kolo a uviděl jak to tam vypadá. No auto má 34000km a staré 10měsíců. A to to bylo před týdnem na prohlídce.
Květen 16, 200916 r Se na to v servisu ocividne trosku vyprdli... Mimochodem, sjet takhle desticky za 34tkm, to to docela prohanis, co? Ja mam 68tkm a desticky puvodni na cca 50%.
Květen 16, 200916 r No proháním řekl bych že ani ne. Jezdím zcela normálně. Na minulé fabii jsem za 80 tisíc co jsem s ní jezdil brzd. destičky neměnil. Tady to se mi moc nezdá.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.