Přejít na obsah

Manuální převodovka a zařazení zpátečky - velmi často jde "přes zuby"


Nobody.12

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

Mám motorizaci 1,4 g-tec,

U mého auta už od začátku, co jsem jej koupil pozoruji, že když řadím zpátečku, tak opravdu často o sebe nepěkně škrkne ozubení v převodovce.

Potom, co se mi tohle stalo vícekrát po sobě se to tak nějak uklidnilo (asi se to více sedřelo?) ale stále se to periodicky opakuje. Řazení rychlostí 1-6 je víceméně bez problému.

Předpokládám, že to značí nějaký rozjetý vnitřní problém?

Řešil už někdo tohle u 6-st manuálu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 25. 8. 2021 na 10:47, Nobody.12 napsal:

v záruce už není...co přesně ti na tom dělali?

Jestli bych si podle toho udělal třeba obrázek o ceně...

Nakonec pomohla až výměna převodovky. A ani ta vyměněná nebyla žádný vzor přesného a hladkého řazení. Popravdě jsou tady ty převodovky strašný shity a narazit na dobře fungující je spíše výjimka. Některým to ani nepřijde, dokud nevyzkouší převodovky od jiných výrobců, kdo střídá víc aut, tak je z MQ 200/250 nešťastný. 

Každopádně jde ta převodovka i opravit, ale to ti neudělají ve škodovce, musíš najít servis přes převodovky. Pokud zlobí jenom zpátečka, tak je to ještě OK, existuje opravná sada, mění se některá kola a synchrony. Mně šla dost často špatně řadit i jednička, byla opravdu zábava na semaforech přemlouvat převodovku, aby zapadla jednička...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

naštěstí jen ta zpátečka, zbytek rychlostí tam padá celkem v pohodě. Když si chvíli počkám s vymáčklou spojkou, jak tu někdo radil a pak teprve zařadím, tak to jde přes zuby tak jen v 5 z 10 případů :D  Takže to prozatím asi řešit nebudu a v moment, kdy se to zhorší více, to pujde kuchnout a uvidíme...

Jinak ta kvalita mě taky teda zklamala, protože jsem šel do manálu s tím, že trvanlivost a bezporuchovost bude úplně jinde oproti DSG a ono toto...

 

Na mojí staré fábce jsem byl zvyklý hodit zpátečku prakticky hned po zastavení a nikdy žádný zoubek a tady teď tohle, u řádově dražšího vozu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me jde spatne od zacatku trojka .. pokud jedu 65 a vic a chci podradit ze 4, proste jim tam musim natlacit silou a to dost velkou. Pritom staci  meziplyn  a lupne se tam lehce. Evidentni  problem synchronizace ...

ostatni rychlosti bez problemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...