Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Již minimálně dva dny se nemůžu dostat na stránky cc-autodily.cz, netušíte co se děje ?

Zapíchli to ?

Nejde to uz druhy tyden. Asi konec. 

maju to tam uz dost dlho, jedine im skusit napisat mail alebo zavolat. ani som nestihol poukazku pouzit, nejaku mi kedysi posielali

 

ZÁKAZNICKÉ CENTRUM
+420 603 946 771

objednavky@cc-autodily.cz

 

ak vobec tie udaje platia

  • Autor

Myslím, že jeden maník z této firmy sem jeden čas přispíval, mohl by se ozvat,

snad Jelda ?

P.S. poslal jsem mu zprávu, tak uvidím zda se ozve.

Upraveno od Sudetak

Podle informací z Octavia Clubu společnost cc autodíly ukončila svoji činnost.

  • 2 měsíce později...

Ku*va, to jsem u nich každý rok kupoval sadu oleje a filtrů pro jejich výměnu.
Krom toho ostatní spotřebák jako brzdové desky, kotouče a pod.
Škoda, VELKÁ škoda!!!!
Asi zalezu do kouta a pobrečím si.
Kde zas budu někoho hledat 🙄

  • 1 měsíc později...
  • 1 rok později...

Tak jsem až teď zjistil, že CC autodíly už nejsou. Nemáte někdo dobrý tip na náhradu? Dlouho jsem nic nekupoval, tak teď nemám vůbec přehled.

Za mě jsou super skoda-dily.cz, nicméně už cenově nejsou tak výhodné, jako kdysi. Další dobrá zkušenost (a super ceny) mám s autodily-cardo.cz.

@michal2009

Za mě motora.cz rozpačitá zkušenost teď z února. Ceny výborný, to jo. Objednával jsem 5+1L balení oleje. Litrovku neměl skladem (ačkoliv na e-shopu bylo uvedeno skladem) - když jsem řekl, že mi nevadí si počkat (mluvil o 2 týdnech), řekl mi že se mu to nevejde do krámu, aby mi 14 dní čekal na kompletní objednávku, a objednávku zrušil. Nejsem si jistý, jak velký krám má, ale zcela jistě tam byl spíše problém ochoty, než že by mu 5l balení oleje zabralo enormně moc místa :-) Navíc i následující dny nechal u litrovky stále status "skladem" ;-) Těžko říct, zda za rok, až budu olej zase kupovat, se vrátím, nebo objednám jinde....

Upraveno od Rapid1.0

Tam mají takové obraty, že se asi na jednu litrovku oleje nehraje..

Objednávám po internetu, vyzvednu osobně v Brně do druhého dne - max. do dvou dnů. Tak to bylo vždy.. cena skvělá, vždy originál co jsem ověřoval (olej Ravenol, brzdy ATE) 🙂

před 41 minutami, michal2009 napsal:

Naprosto jednoznačně - motora.cz

A su aj na Slovensku,tiez uz parkat dobra skusenost

před 2 hodinami, michal2009 napsal:

Tam mají takové obraty, že se asi na jednu litrovku oleje nehraje..

Objednávám po internetu, vyzvednu osobně v Brně do druhého dne - max. do dvou dnů. Tak to bylo vždy.. cena skvělá, vždy originál co jsem ověřoval (olej Ravenol, brzdy ATE) 🙂

Abych řekl pravdu, nějak nerozumím té tvé obhajobě: mám jako majitel obchodu velký obrat = je v pohodě zrušit objednávku zákazníkovi, protože se mi nechce mu schovat 5L balení oleje na 14 dní, než naskladním jeho druhou část objednávky a vymluvim se na to, ze to nemám kam dát, a nadále směle chybějící zboží nabízím jako “skladem”? 
 

Mě to jako úplně standardní postup nepřijde. Respektuji, ze může jakémukoliv prodejci zboží dojít (nečekaně velký zájem / výpadek v dodávce na straně výrobce). I proto jsem mu řekl, ze s tím jsem v pohodě (ačkoliv měl uvedeno zboží skladem - ale to už se opakuji), a ze počkám až ho zase naskladní. Me se nelíbilo, ze mi zrušil objednávku, protože nechtěl čekat 14 dni, než mi ji bude moc odeslat celou a vymluvil se tak trapnou výmluvou, ze se mu to nevejde na krám - sry, ale v prodejně olejů se mu nevejde 1 láhev 5L oleje navíc? 😀 👎

 

btw taky jsem bral Ravenol (VSE)

Tohle je jednoznačně špatně, jestli mu to tak překáží, měl to poslat na dvakrát a tratit teda jedno poštovné. Obchodů je moře a já bych se z principu už nikdy nevrátil.

před 34 minutami, Rapid1.0 napsal:

Abych řekl pravdu, nějak nerozumím té tvé obhajobě: mám jako majitel obchodu velký obrat = je v pohodě zrušit objednávku zákazníkovi, protože se mi nechce mu schovat 5L balení oleje na 14 dní, než naskladním jeho druhou část objednávky a vymluvim se na to, ze to nemám kam dát, a nadále směle chybějící zboží nabízím jako “skladem”? 
 

Mě to jako úplně standardní postup nepřijde. Respektuji, ze může jakémukoliv prodejci zboží dojít (nečekaně velký zájem / výpadek v dodávce na straně výrobce). I proto jsem mu řekl, ze s tím jsem v pohodě (ačkoliv měl uvedeno zboží skladem - ale to už se opakuji), a ze počkám až ho zase naskladní. Me se nelíbilo, ze mi zrušil objednávku, protože nechtěl čekat 14 dni, než mi ji bude moc odeslat celou a vymluvil se tak trapnou výmluvou, ze se mu to nevejde na krám - sry, ale v prodejně olejů se mu nevejde 1 láhev 5L oleje navíc? 😀 👎

 

btw taky jsem bral Ravenol (VSE)

To ses spletl.. nikoho neobhajuji a nemám proč, s obchodem mám společného jen to, že tam občas něco koupím. Bylo to pouhé konstatování, zcela nevinné - ať si každý nakupuje kde chce 🙂👍

 

Nedělám ukvapené závěry a netroufl bych si něco hodnotit bez toho, abych znal vyjádření druhé strany.

Kupoval jsem dvakrat na autodilos.cz, ale uz to budou tri roky. Jinak vzdycky prave CC.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.