Kubo22 Vloženo 3. leden 2022 Vloženo 3. leden 2022 Ja aj po pridvihnuti svetiel vidim jasnu hranu pri stretavacich svetlach. Myslim, ze to uz mas moc hore. Citovat
csabac Vloženo 3. leden 2022 Vloženo 3. leden 2022 @Kubo22 aj ja mam taky pocit. Zvlastne je ale, ze nikto oproti mi neblikal. Citovat
keras Vloženo 4. leden 2022 Autor Vloženo 4. leden 2022 Díky za vysvětlení csabac😉 Rozumím. Já dnes jel po tmě s 2 otáčkami proti směru hod. ručiček. Opravdu se jasné rozhraní na tlumených poněkud ztratilo. Ale je to fajn. Je vidět daleko dál. Nechám to takhle a až budu v dílně zkusím jak moc je rozdíl oproti normě. Myslím, že to bude v poho. S ostatními auty co jezdím měla Scala opravdu nejkratší dosvit na tlumené. Ideál asi tak 1,5 až 2 otáčky šroubků proti směru hoď. ručiček. Citovat
keras Vloženo 4. leden 2022 Autor Vloženo 4. leden 2022 Tak pokud je to takhle mechanické tak to na každé stk sami doštelují. Samozřejmě záleží na koho člověk narazí, ale světla vždy štelovali. Citovat
csabac Vloženo 4. leden 2022 Vloženo 4. leden 2022 Nebude ptoblem ak to nebude oslnovat. Standartne som to maval i na halogenoch dvihnute a na stk nebol ziaden problem. Myslim si, ze scala je nastavena hlboko pod normou, takze ak sa to dvihne rozumne, ta hranica sa neprekroci. 1 Citovat
csabac Vloženo 4. leden 2022 Vloženo 4. leden 2022 Dal som otacku spat na oboch svetlach. Vecer pojdem testovat. Citovat
keras Vloženo 4. leden 2022 Autor Vloženo 4. leden 2022 (editace) To bude akorát 👍 Já si tedy myslím, že pravé světlo (po směru jízdy) by mohlo být více dál. Tys měl dané levé na více dál. Ale už z vyroby je vidět linie: ____/ Takže asi oboum světlům přidat stejně 😉 Editováno: 4. leden 2022, autor: keras Citovat
csabac Vloženo 4. leden 2022 Vloženo 4. leden 2022 Ano, davaju lave kratsie a prave dlhsie. Ale naco? Ved sk su zarovno s neoslnuje sni jedno, tak preco by som mal ubrat z viditelnosti? Pri divej zvery nikdy nevies z ktorej strany pride a kazdy meter je skorsia reakcia vodica. A uz sk opilca som zazil od stredovej ciary vkrocit do jazdnej drahy. Citovat
keras Vloženo 4. leden 2022 Autor Vloženo 4. leden 2022 🤣opilci Nejde o to ubrat z viditelnosti, ale přidat na pravém 😉 Struhy, chodci, kolisti.... Citovat
csabac Vloženo 4. leden 2022 Vloženo 4. leden 2022 Ja to chapem. Ale ak neoslnuje to prave, co pri novych autach neoslnuje, treba i lave dorovnat a hotovo. Proste dat to na max, co je pre protiiduceho este ok Citovat
Maverick Vloženo 4. leden 2022 Vloženo 4. leden 2022 Tvl, jednoduchá a jasná věc a takových dohadů kolem. Kdybych to věděl, nic jsem sem nepsal. 1 Citovat
keras Vloženo 4. leden 2022 Autor Vloženo 4. leden 2022 Do stran se ty ledky asi nehejbou co, jako bixenony? Co jsem koukal jdou jen asi nahoru a dolů (kvůli zatížení auta) Citovat
altra Vloženo 4. leden 2022 Vloženo 4. leden 2022 Uf, dvakrát jsem to celé přečetl a shrnul bych to: - Seřizovat při nastartovaném motoru. - 2 max 3 otáčky proti směru hodinových ručiček. Levé světlo původně svítí níže. O víkendu vyzkouším. Chtěl jsem světla teď v servisu při garančce taky zvednout a tvrdili, že je to tak OK. Citovat
keras Vloženo 5. leden 2022 Autor Vloženo 5. leden 2022 (editace) Altro ano👍 Csabac, díky. Takže jediná možnost přísvitu do zatáček jsou ty "diamanty" které jsou na to určené. A v diag. si zvýšit limit rychlosti přísvitu. Teď mám 70km/h. Default je myslím 50. Otázka je, co na to policajti? Snad s tím není problem? Oslňovat by neměly... Editováno: 5. leden 2022, autor: keras Citovat
csabac Vloženo 5. leden 2022 Vloženo 5. leden 2022 (editace) Oslnovat isto nie. To prisvedcovanie je super. To by mohlo fungovat neobmedzene. vo nechspem je, ze preco sa pri zaradeni spiatocky rozsvietia dalsie led vpredu. Mne to pri cuvani v terene vadi, lebo strati sa mi kontrast za vozidlom s cuvacie sa zdaju tym padom slsbdie a vidim menej ako by dom chcel. A pre komentujucich, otacsm auto na panelovej ceste pri vode, kde senzory nezachytia nic, maximalne az pad do vody :) takze pouzivsm zrkadla a odhad, kde konci panel s kde su kolesa. Na predoslom aute som vytiahol od spiatocky prud a do drziaka spz vyrezal otvor a vlepil led pas pre tieto ucely. V priade stk, stacilo spodok spz prelepit reklamnym napisom a bolo Editováno: 5. leden 2022, autor: csabac 1 Citovat
keras Vloženo 6. leden 2022 Autor Vloženo 6. leden 2022 ty led vpředu při couvání jsou kvůli bezpečnosti... Couvačky máš v ledkách nebo žárovku? Pokud žárovku, daly by se najít led a daleko silnější. Citovat
csabac Vloženo 6. leden 2022 Vloženo 6. leden 2022 Full led od vyroby. Jedine v kufri a kastliku pred spolujazdcom som mal ziarovky. A v hmlovkach. Tam ale chcem zlte. Visc mi vyhovuju v hmle s v zime pri hustom snezeni. Citovat
Formic Vloženo 15. Říjen 2024 Vloženo 15. Říjen 2024 Jestli máte problém s nastavením předních světlometů do autorizovaného servisu ani nejezděte! Měnili mi letos nezávisle 2x přední světla LED z důvodu havárie s lesní zvěří a jak servis Horšovský Týn, tak i Plzeň světla nastaveny, že bych jezdil v noci 60 km/hod, abych dokázal bezpečně zastavit. I po reklamaci jsou světla nastaveny tak na denní provoz, protože kdo hodně jezdíte v noci, dáte mi za pravdu, že spoléhat se pouze na dálková světla nelze ( že jezdí dost pacientů s mlhovkami bez mlhy- bez komentáře). Takže děkuji za stručný návod, o kolik ° otočit nastavovací šroub. Dnes v noci jsem pootočil o 360° a pak ještě pravé o 180 °abych viděl lépe na pravou krajnici a za ní. Paprsek svítí o dost dále na silnici, takže cajk. Citovat
hamoun Vloženo 16. Říjen 2024 Vloženo 16. Říjen 2024 (editace) @Formic no tak to zase vrat zpet a zajed nekam na regloskop. ono to ma svuj vyznam. po tvem serizeni sice vidíš lip, ale svitis protijedoucim do obliceje ... to uz muzes rovnou jezdit na ty dalkove ... Editováno: 16. Říjen 2024, autor: hamoun 1 1 Citovat
csabac Vloženo 16. Říjen 2024 Vloženo 16. Říjen 2024 Dvíhal výšku a myslím si, že pri 1,5 otáčky oproti výrobe nesvieti do očí. ja som dvíhal 2,5 otáčky a na stk ke´d to pozeral na prístroji a pýtal som sa ako sú nastavené, mi vraveli, že tam je stále rezerva v nastavení výšky, že sú ok. Veď zistí, ak mu niekto blikne. Skoda má neskutočne dole nastavené svetlá z výroby a aj po opätovných nastaveniach v servise mi svietili nebezpečne dole. Ako som písal, mám to dvihnuté o 2,5 otáčky oproti opakovaným pokusom v škode to nastaviť. Nikto mi nebliká, nastavoval som to 3 noci na úseku 5km kde som jazdil hore dole a keď niekto blikol, stiahol som na konci úseku imbusom pol otáčky a šiel na ďalší test. Takto som si to nastavil na úplný kompromis dosvit/ 0 blikajúcich. Na STK to dali na stroj a všetko ok ešte je to nižšie ako by to mohlo byť. Jazdím s tým 2. či 3. rok a nikto mi za celý čas neblikol. podotknem ešte jednu vec, ak by si to dvihol moc vysoko, zreteľnosť a jasnosť svetla sa stráca a je to zase na prd. Takže by mu to bolo zase len na h...o Citovat
hamoun Vloženo 16. Říjen 2024 Vloženo 16. Říjen 2024 pánové .. on ještě někdo na blbě seřízené potkávačky bliká? to už musí vyloženě vypadat jak nevypnuté dálkové. jinak si jen řeknu "debilní *****" , jak to mají nastavené z výroby (za hvezdičky si doplňte libovolnou značku, převážně jsou to ale škodovky). jsem rád, že mám solidní světla a vidím i přes ty oslňující protijedoucí relativně dobře tam, kde jedu .... když píšeš, že ti na STK řekli, že máš ještě rezervu, proč to rovnou nezvedli?? ono je to nebezpečné vysoko, ale i nízko .. přesně z důvodů, jaké popisujete ... běžně s tím manipulují tak, aby to bylo v pořádku. Citovat
csabac Vloženo 16. Říjen 2024 Vloženo 16. Říjen 2024 @hamoun a jazdíš scalou? keď teda tvoje boli tak úžasne nastavené Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.