Publikováno Únor 6, 20223 r Zdravím mám Fabia 3 1.2TSi 66kw , rv.2016 najeto 65tkm. U domu parkuji v mírném kopci , zařadím jedničku vypnu motor , pustím spojku a auto o kousek sjede dolu a pak zase a zase , pořád sjíždí dolů i se zařazenou rychlosti. Odchází něco v převodovce? Během jízdy žádné problémy. Když udělám to samé s druhým autem , tak se nehne.
Únor 6, 20223 r Asi použít zakládací klín jako u náklaďáku. Dělám si legraci. Ale chybu bych v převodovce nehledal.
Únor 6, 20223 r Možná se zeptám hodně blbě, ale což třeba použít ručnì Brzdu? Zajišťovat auto zkopce jen na rychlosti je diletantství a mohlo by se za to auto poděkovat. Normální je postup, mít neutrál, zatáhnout ručku, poté pustit nohu z brzdy. Auto se v tom momentu opře o ruční Brzdu. Pak eventuálně dát jedničku.
Únor 6, 20223 r Ak parkuješ z kopca, mal by si radiť skôr spiatočku. Zaradiť jedničku dáva väčší význam pri parkovaní do kopca. Ale aj tak na kopcoch by som sa prioritne spoliehal na ručnú brzdu a nenechávať celú váhu auta stáť na rýchlosti. Inak nie som odborník, ale pokiaľ viem, parkovanie v kopcoch iba na rýchlosti autu veľmi neprospieva - určite sa ozve niekto viac technicky znalý.
Únor 6, 20223 r Autor Zkoušel jsem i zpátečku. Samozřejmě jsem celou dobu parkoval na ruční brzdě. Ale manželce se jednou ruční brzda zasekla a nemohla ráno odjet do práce , musel jsem ty zadní bubny rozebrat a vyčistit a od té doby ji nechce dávat. Proto jsem teď zjistili že to takhle sjíždí , takže proto to řeším. Já bych to v kopci nikdy nenechal jen na rychlosti. Upraveno Únor 6, 20223 r od barryk10cz
Únor 6, 20223 r Parkování přes kvalt v kopci mimo rovinu je o průser. Trpí motor, převodovka, poloosy, náprava a nehledě na to, že ti opravdu může auto odskákat vlivem převodů, komprese atd. Kousnutí brzd je už důsledkem péče o brzdový systém.
Únor 6, 20223 r před 2 hodinami, barryk10cz napsal: Zkoušel jsem i zpátečku. Samozřejmě jsem celou dobu parkoval na ruční brzdě. Ale manželce se jednou ruční brzda zasekla a nemohla ráno odjet do práce , musel jsem ty zadní bubny rozebrat a vyčistit a od té doby ji nechce dávat. Proto jsem teď zjistili že to takhle sjíždí , takže proto to řeším. Já bych to v kopci nikdy nenechal jen na rychlosti. Dej si brzdy repasovat. Když mají něco za sebou, zasekávají se. Nestojí to moc a máš klid. Lepší než aby se auto rozjelo, nebo přeskočil rozvoďák.
Únor 6, 20223 r Pokud nefunguje ruční brzda, tak je to špatně. Parkovat na kvalt, to snad jen traktor:-)). To bych raději nedělal. Pokud fakt ručce nevěříš, tak jak někdo psal, pojistit klínem.:-)
Únor 6, 20223 r Autor Tak opravdu ještě jednou , zaparkované na rychlost to NENECHÁVÁM. Jen když jsem to zkoušel tak nechápu proč na Fabii to sklouzává dolů a na jiném autě se to nehne. Před půl rokem mi brzdy čistili , po tom co se sekly jsem to taky obrousil a vyčistil, bohužel jsem to bubny. Nechápu proč se to vůbec seklo , protože nebylo -10 ani nebylo mokro jak jsem parkoval den předem, asi jsem to moc zatáhl. Každopádně letos budu dělat brzdy nové.
Únor 6, 20223 r Jednoducho, s tým objemom motora to nepodrží z kopčeka dolu. Tak sa to pretočí cez kluku o jednu dobu... a tak ďalej...
Únor 6, 20223 r Autor před 46 minutami, Bikes napsal: to se zasekly už po jednom dnu? jojo , večer jsem přeparkoval a ráno už nešlo odjet. před 9 minutami, Thief1 napsal: Jednoducho, s tým objemom motora to nepodrží z kopčeka dolu. Tak sa to pretočí cez kluku o jednu dobu... a tak ďalej... děkuji , na takovou odpověď jsem čekal.
Únor 6, 20223 r před 7 hodinami, brrrrm napsal: Ak parkuješ z kopca, mal by si radiť skôr spiatočku. Zaradiť jedničku dáva väčší význam pri parkovaní do kopca. Ale aj tak na kopcoch by som sa prioritne spoliehal na ručnú brzdu a nenechávať celú váhu auta stáť na rýchlosti. Inak nie som odborník, ale pokiaľ viem, parkovanie v kopcoch iba na rýchlosti autu veľmi neprospieva - určite sa ozve niekto viac technicky znalý. To rozhodně ne. Když bude stát auto dokopce se zařazenou 1. a motor to "neubrzdí", tak se bude točit opačným směrem a pak může přeskočit rozvodový řetěz. Když to motor neudrží, ale bude se pootáčet ve směru jak se točí normálně, tak se nemůže nic stát. A za 2) 1.2 TSI má rozvodový řemen a to je úplně v klidu. Když je auto "zabržděné" zařazenou rychlostí, tak se nic nanamáhá víc než při normální jízdě.
Únor 8, 20223 r Davam protikvalt podle toho jak parkuju jako pojistku k rucce. Navic jen se zarazenou zpateckou zamknu construct. Jen na rychlost mi zasadne parkuji v AS. Ja rvu rucku vzdy na krev, od toho tam je ;-) Jo, obcas dojde i na ten spalek pod kola...
Srpen 30, 20223 r Zadní bubny u F3 z určitého období měly problém s tím, že se přilepovaly. Bohužel i třeba po 1 dni, při určitých klimatických podmínkách. Takže parkovat přes ručku byl problém a přes kvalt taky . No těžko radit :-)
Srpen 30, 20223 r Uz tu bolo napisanych vela veci, tak len doplnim co som tu nenasiel. Urcite hvojhmota zotrvacnik tiez podakuje pri zaisteni auta cez kvalt ;-) Jednoducho ako uz bolo napisane na zaistenie (zabrzdenie) vozidla je tam rucna brzda.................. Upraveno Srpen 30, 20223 r od houmr
Srpen 31, 20223 r Pokud se nejezdí moc často tak založit klínem. Najet na klín a pro jistotu zařadit. V garáži to mám malinko z kopce tak zatáhnu ručku dám klín a odbrzdim. U F1 mi párkrát pěkně přirezly pakny tak jsem začal používat klín.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.